BYD דולפין סרף 2025

BYD דולפין סרף 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor

הגרסה המומלצת של אוטו

BYD דולפין סרף חשמלי, Boost 2025

  • רקע כללי

    במאי 2025 נחת בישראל רכב המיני החשמלי BYD דולפין סרף, אשר משווק בעולם החל מ-2023 בשם "סיגאל" (שחף) ומאז הספיק לעבור צמד עדכונים קלים.
    הסרף בעל ההופעה הייחודית והספורטיבית נשען על פלטפורמת ה-3.0 החשמלית של BYD, המשרתת גם את אטו 3, דולפין ודגמים חשמליים נוספים.
     
    לרכב בסיס גלגלים של 250 ס"מ, אורך 399 ס"מ, רוחבו 172 ס"מ וגובהו 159 ס"מ. לתא המטען נפח של 308 ליטר, המשקל נע בין 1445 ל-1465 ק"ג ויש לו ארבעה מושבים בלבד.
     
    בניגוד למקובל, הרכב יוצע בשתי גרסאות עם הספק שונה - בשתיהן סוללת 43.2 קוט"ש והספק הטעינה המהירה המרבי הוא 85 קילוואט. טעינה בעמדה ביתית (11 קילוואט) תארך כחמש שעות.

    בגרסת הבסיס, 'בוסט', הספק המנוע הוא 88 כ"ס ו-17.9 קג"מ בלבד.
    ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 12.1 ש', המהירות המרבית 150 קמ"ש והטווח עד 322 ק"מ.
    לגרסת 'קומפורט' הבכירה 156 כ"ס ו-22.4 קג"מ, היא מאיצה למאה קמ"ש ב-9.1 ש' והמהירות המרבית זהה (150 קמ"ש). הטווח עד 310 ק"מ.

  • עיצוב ונוכחות

    במפגש בכביש, כאשר המכונית אינה בצהוב זרחני כמו בחלק מהתמונות שלה, היא נראית פחות מושכת. העיצוב חסר בליטוש וכולל הרבה משטחים ישרים עם חיבורים חדים ומעט גסים. 
    ממד הגובה הנדיב גורם לרכב להיראות צר, וחישוקי ה-"16 נראים קטנים מדי.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מפגינה עיצוב נאה ומכובד גם אם החומרים ברובם קשיחים למגע. 
    הצג המרכזי, "10.1, אינו גדול ביחס למקובל בדגמי סין, אך בהחלט מתאים למיני שכזאת. הבעיה היא שלתפריטים סימולים קטנטנים והם עצמם סבוכים ומפורטים מדי; כאשר אנדרואיד-אוטו משולב במערכת, יש צורך בהרבה לחיצות לשינוי פעולה או ברדיו, ולא פעם תגובות המערכת לא מספיק מהירות והצג לא מספיק רגיש ללחיצה. אגב רדיו: הקליטה שלו אינה טובה. 

    מתחת לצג שורה נאה של לחצנים לקיצור דרך המסייעים לתפעול שהינו בכל זאת טוב מהמקובל בדגמים רבים שמקורם בסין. 
    בקרת אקלים אין ותפעול המיזוג דרך הצג מעט מוזר. מערכת האוורור רועשת. 

    קצת מפתיע לפגוש במכונית קטנה וזולה מושבים ספורטיביים עם תפעול חשמלי. הם מעט פשוטים במבנה, אבל נוחים באופן מספק. לגבוהים יפריע שלא ניתן לכוון את ההגה למרחק. 
    ביחס לרכב קטן המרחב מאחור נאה גם בזכות רצפה שטוחה, אך הרכב מוגבל לשני נוסעים מאחור.
    תא המטען צר וגבוה ולכן נראה קטן מהנפח בפועל, 308 ליטרים שהוא יעיל ומספק ברכב כזה. מפריע שאין כיסוי. 

  • מנוע וביצועים

    בעידן הרכב החשמלי, נתון הספק של 88 כ"ס נראה ממש קטן, אבל בפועל לא באמת קשה להסתדר עם זה – בעיקר בגלל נתון מומנט ראוי (17.9 קג"מ) הזמין במלואו כבר באפס סל"ד. 
    בעיר, הרכב זריז ויעיל, הן ביציאה מרמזור, הן בצבירת מהירות בכבישים פרבריים. עם זאת, כאשר יוצאים מהעיר ובמיוחד כאשר עולים לכבישים המהירים, ההספק הצנוע מורגש; האצות הביניים הרבה פחות נמרצות, והמצערת הקהה אינה מוסיפה.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg

    טווחי הנסיעה פחות בעייתיים מהצפוי אבל דורשים תכנון ומונעים ספונטניות.
    ביום המבחן במסלול שכלל גם מעט קטעים מאומצים רשמנו 5.7 ק"מ/קוט"ש, לטווח של כ-245 ק"מ.  
    בנסיעה יותר מתונה הגענו לכ-280 ק"מ תוצאה של צריכה העומדת על 6.2-6.4 ק"מ/קוט"ש. 

    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      322 ק"מ
    • טווח נסיעה בפועל
      טווח נסיעה בפועל
      הטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת
      280 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      43.2 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      85 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:30 שעות
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בסרף אינה מצטיינת – שיבושים קטנים מורגשים ויוצרים תחושה שהרכב "עסוק". הרכב מתמודד באופן סביר עם שיבושים גדולים אך פעולת הבולמים אינה מהודקת ותנועת המרכב על פסי האטה ועל פני גלי כביש אינה מרוסנת.  
    איכות הנסיעה, ככל שמדובר בבידוד רעשים, אינה מצטיינת, אף היא. בעיר נשמעת פעולת המתלים ומחוצה לה רעשי כביש ורוח. 
    אותו הספק נמוך מעמיס פחות על מכלולי ההיגוי והשלדה, ואם בכלים סיניים רבים נראה שתפוקת המנוע גדולה מיכולת המתלים, כאן יש יותר הרמוניה. ההתנהגות צפויה וברורה, אך פעולת המתלים אינה מלוטשת ורכינת המרכב בפניות מורגשת. משקל ההגה משתנה לעיתים באופן לא הדרגתי עם עליית המהירות, אך כישורי ההפניה שלו טובים.   
    יש שתי דרגות לבלימה הרגנרטיבית, שתיהן לא חזקות. לבלמים חסרה חדות ועוצמה אבל בעיקר מפריעה הפגיעה ביציבות בעצירה חזקה.

  • תמורה למחיר

    ב-115,000 שקלים עבור הרכב, וסכום זעיר ממש עבור צריכת החשמל – 1,500 שקלים לשנה  – דולפין סרף היא חלופה חשמלית טובה ודומה במחירה למכוניות המיני בעלות מנוע הבנזין. התמורה טובה.

  • גרסאות ורמות גימור

    דולפין סרף משווקת בשתי גרסאות, שלכל אחת רמת גימור משלה.

    לגרסת 'בוסט' חישוקי "16, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, ריפוד דמוי עור, מחוונים מוקרנים, צג "10.1 (שכרגיל ליצרן מסתובב על צירו) ומערך מולטימדיה שכולל ממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, מפתח חכם, ועוד. ב'קומפורט' מתווספים תאורת לד, מצלמות היקפיות ועוד.

  • בטיחות

    דולפין סרף נבדקה במבחני הריסוק של יורו NCAP בשנת 2025 וזכתה לציון מרשים מאוד עבור מכונית קטנה של 5 כוכבים עם 82% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים ו-77% בתפקוד מערכות הבטיחות. 
    רשימת האבזור הבטיחותי כוללת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
    במבחן גילינו כי מערך הבטיחות נגרר לשפע התרעות מיותרות (בעיקר תשומת לב נהג ומהירות). תיקון ההיגוי אינו אלים כמו בדגמים אחרים קרובים, למעט כאשר בקרת השיוט מופעלת, אבל הוויברציות מופרזות. במפרט הבטיחות חסר ניטור שטחים מתים. 

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק בישראל, במאי 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    חשמלית עירונית משתלמת.

BYD דולפין סרף שאלות ותשובות

המחיר המלא של דולפין סרף בישראל הוא 114,990 שקלים לגרסת הבסיס Boost ו-123,990 שקלים לגרסה הבכירה Comfort. המחיר כולל מע"מ ולא כולל אגרת רישוי בסך 1,707 שקלים.
ההפרש במחיר בין גרסת Boost לגרסת Comfort הוא 9,000 שקלים. הגרסה הבכירה מציעה מנוע חזק יותר (156 כ"ס לעומת 88 כ"ס), פנסי LED ומצלמות היקפיות 360 מעלות.
אגרת הרישוי עומדת על 1,707 שקלים בשנה בלבד. זה מחיר זהה לשתי הגרסאות, מהווה חיסכון משמעותי בהשוואה לרכבי בנזין בקטגוריה.
עלות האחזקה השנתית נמוכה ביותר: כ-1,500 שקלים לחשמל (15,000 ק"מ או שנתיים) ו-1,707 שקלים אגרת רישוי - סך הכל כ-3,200 שקלים. בהשוואה, רכב בנזין דומה יעלה כ-7,500 שקלים בדלק בלבד.
האחריות כוללת 6 שנים או 150,000 ק"מ לרכב, ו-8 שנים או 200,000 ק"מ על הסוללה ומערכת ההנעה החשמלית - המוקדם מביניהם. מדובר באחריות ייבואן.
ההבדל המרכזי הוא בהספק המנוע: Boost עם 88 כ"ס לעומת Comfort עם 156 כ"ס. הגרסה הבכירה כוללת גם פנסי LED, מצלמות היקפיות 360 מעלות, טעינה אלחוטית, וחלונות אחוריים כהים.
הרכב זכה ב-5 כוכבים במבחן יורו NCAP 2025 - ציון מרשים מאוד עבור מכונית מיני. הציונים המפורטים: 82% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 76% בהגנה על הולכי רגל, ו-77% בתפקוד מערכות הבטיחות.
הרכב כולל מערך בטיחות מקיף: 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית בחירום (AEB), תיקון סטייה מנתיב (LDA), בקרת שיוט אדפטיבית (ACC+ICC), התרעת התנגשות קדמית (FCW), ניטור נהג (DMS), בקרת מהירות חכמה, ועוד.
דולפין סרף מצוידת ב-6 כריות אוויר בסטנדרט: 2 כריות קדמיות, 2 כריות צד קדמיות, ו-2 כריות וילון. זו רמת הגנה מצויינת לכל הנוסעים ברכב.
כן, הרכב כולל מערכת בלימה אוטונומית בחירום שמזהה רכבים, הולכי רגל ורוכבי אופניים, ומפעילה בלימה אוטומטית כאשר המערכת מזהה סכנת התנגשות. המערכת פועלת במהירויות שונות ובתנאים מגוונים.
כן, הרכב כולל מערכת סיוע בשמירה על נתיב הנסיעה ובשמירת נתיב במצבי חירום (ELKA). במבחן נמצא שתיקון ההיגוי אינו אלים כמו בדגמים סיניים אחרים, אך הויברציות מופרזות מעט.
גרסת Boost מצריכה 322 ק"מ לפי נתוני WLTP, בעוד גרסת Comfort מציעה 310 ק"מ. במבחן הדרכים בתנאים אמיתיים הושג טווח של כ-280 ק"מ בנהיגה מתונה, וכ-245 ק"מ בנהיגה מאומצת יותר.
בשימוש עירוני ונהיגה מתונה ניתן להגיע לכ-280 ק"מ בטעינה אחת. זה מספיק ל-5-6 ימים של שימוש ממוצע של 50 ק"מ ליום. בנהיגה מאומצת הטווח יקטן לכ-245 ק"מ. הטווח מושפע מסגנון הנהיגה, תנאי מזג אוויר ושימוש במיזוג.
צריכת החשמל המשולבת היא 15.6 קוט"ש/100 ק"מ בגרסת Boost ו-16 קוט"ש/100 ק"מ בגרסת Comfort. בפועל, במבחן הושגה צריכה של 6.2-6.4 ק"מ/קוט"ש בנהיגה מתונה.
עלות החשמל ל-100 ק"מ היא כ-10 שקלים בלבד (לפי מחירי חשמל ביתיים נוכחיים). זה חיסכון אדיר בהשוואה לרכב בנזין שעלותו תעמוד על כ-50 שקלים ל-100 ק"מ.
המרחק מתל אביב לחיפה הוא כ-100 ק"מ, כך שבטעינה מלאה אפשר לנסוע הלוך ושוב בנוחות ובבטיחות. הרכב מתאים לנסיעות באזורים אורבניים גדולים כמו הרצליה-ראשון, גדרה-חדרה, חיפה והקריות, או ירושלים ואזורה.
גרסת Boost מציעה 88 כוחות סוס ו-17.8 קג"מ, בעוד גרסת Comfort החזקה יותר מספקת 156 כוחות סוס ו-22.4 קג"מ. שתי הגרסאות משתמשות במנוע חשמלי.
גרסת Boost מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-12.1 שניות, בעוד גרסת Comfort החזקה יותר עושה זאת ב-9.1 שניות בלבד. בעיר הרכב מרגיש זריז בזכות המומנט המיידי של מנוע חשמלי.
המהירות המרבית היא 150 קמ"ש בשתי הגרסאות. זו מהירות מספיקה לחלוטין לנסיעה עירונית ופרברית, ואף לכבישים מהירים בין עירוניים.
בעיר הרכב זריז ויעיל מאוד, הן ביציאה מרמזור והן בצבירת מהירות בכבישים פרבריים. המומנט המלא זמין מרגע ההתנעה ומעניק תגובה מיידית. בכבישים המהירים ובגרסת Boost ההספק הנמוך מורגש בהאצות ביניים.
הרכב מתאים לנסיעה בכבישים מהירים אך אינו מדרבן לעקיפות זריזות. בגרסת Boost האצות הביניים פחות נמרצות ודורשות תכנון, אך הוא מסוגל להגיע למהירות המרבית ולשמור עליה. גרסת Comfort מציעה ביצועים טובים יותר.
בטעינה מהירה בזרם ישיר (DC) עם הספק של 85 קילוואט, הרכב מגיע מ-30% ל-80% בכ-22 דקות. טעינה ביתית בזרם חילופין (AC) עם הספק של 11 קילוואט אורכת כ-5 שעות לטעינה מלאה.
הספק הטעינה המהירה המרבי הוא 85 קילוואט בזרם ישיר (DC). זה הספק סביר המאפשר טעינה מהירה יחסית בעמדות טעינה ציבוריות. הרכב תומך גם בטעינה ביתית בהספק 11 קילוואט AC.
הרכב מצויד בסוללה מסוג LFP (ליתיום-ברזל-פוספט) בקיבולת 43.2 קוט"ש. מדובר בטכנולוגיית הסוללה המובילה של BYD, המצטיינת בבטיחות גבוהה ואריכות חיים.
כן, הרכב תומך בטעינה ביתית בהספק 11 קילוואט, וטעינה מלאה אורכת כ-5 שעות. זהו פתרון נוח לטעינה לילית משקע ביתי רגיל. הרכב כולל כבל טעינה Type 2 סטנדרטי.
כן, דולפין סרף כוללת פונקציית V2L (Vehicle-to-Load) בהספק 3.3 קילוואט. זה מאפשר להשתמש בסוללת הרכב כמקור חשמל לטעינת מכשירים חשמליים או הפעלת מנגל, מקרר, ועוד.
אורך הרכב 399 ס"מ, רוחבו 172 ס"מ וגובהו 159 ס"מ, בסיס הגלגלים הוא 250 ס"מ. המשקל העצמי נע בין 1,445 ק"ג (Boost) ל-1,465 ק"ג (Comfort). מדובר ברכב מיני שממדיו ממקמים אותו בקטגוריית המיני הגדולה.
לרכב ארבעה מושבים בלבד - שניים מלפנים ושניים מאחורה. המרחב מאחור נאה יחסית לרכב קטן, בזכות רצפה שטוחה ומרווח ראש סביר. לשני הנוסעים מאחור יש מחזיקי כוסות ואפשרויות אחסון נוספות בדלתות.
תא המטען הבסיסי הוא 308 ליטר, ועם קיפול המושבים האחוריים הוא הולך וגדל ל-1,037 ליטר. תא המטען צר וגבוה אך יעיל ומספיק לרכב מהסוג הזה. מתחת לרצפה יש תא נוסף לאחסון.
כן, הרכב כולל כ-20 אזורי אחסון חכמים המפוזרים בתא הנוסעים: תאי דלת, תופסי כוסות, תאים מתחת למקומות הישיבה, משענת יד מרכזית עם תא אחסון, ועוד. זה פתרון חכם לרכב קומפקטי.
כן, המושבים האחוריים מתקפלים ביחס 50:50, מה שמאפשר להרחיב את תא המטען מ-308 ליטר ל-1,037 ליטר. זה שימושי להובלת חפצים גדולים כמו ריהוט, קניות גדולות, או ציוד לטיול.
הצג המרכזי בגודל 10.1 אינץ' מסתובב על צירו וניתן לכיוון למצב אופקי או אנכי לפי העדפה. הוא כולל מערכת מולטימדיה עם תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto. לוח המחוונים הדיגיטלי הוא בגודל 7 אינץ'.
כן, הרכב תומך בשתי המערכות. החיבור בכבל וניתן להשתמש במפות, ניווט, מוזיקה ואפליקציות נוספות מהסמארטפון. חשוב לציין ששילוב Android Auto מגביל לעיתים את אפשרות הסיבוב של הצג.
כן, הרכב כולל עוזרת וירטואלית "Hi BYD" לתפעול קולי של פקודות מוגדרות ברכב בשפה האנגלית. המערכת מאפשרת לנהג להפעיל פונקציות מרכזיות בזמן שהידיים נשארות על ההגה.
כן, אפליקציית BYD מאפשרת תפעול ושליטה מרחוק במערכות הרכב: הפעלת מזגן מרחוק (חימום או קירור לפני הנסיעה), מציאת הרכב בחניה, בדיקת מצב הסוללה ונעילת/פתיחת דלתות. זה פתרון נוח ביותר.
כן, כמו בכל רכבי BYD, דולפין סרף כוללת אפשרות לעדכוני OTA (Over-the-Air) המאפשרים לעדכן ולשדרג את מערכות הרכב בלחיצת כפתור, ללא צורך להגיע למרכז שירות. העדכונים כוללים שיפורי תוכנה, הוספת פיצ'רים ושיפורים במערכות.
כן, הרכב כולל מפתח דיגיטלי בטכנולוגיית NFC המאפשר פתיחה והתנעה באמצעות הסמארטפון ללא מפתח פיזי. הרכב מגיע עם 2 מפתחות חכמים סטנדרטיים ומערכת Keyless לכניסה והתנעה ללא מפתח.
טעינה אלחוטית 15W לסמארטפון זמינה רק בגרסת Comfort. בגרסת Boost יש שקע Type-A 18W ושקע Type-C 60W מלפנים לטעינה בכבל. זה אמור לעבוד במכשירים תומכים בלבד.
מערכת המולטימדיה כוללת 4 רמקולים ומציעה איכות שמע בסיסית. התפריטים סבוכים ומפורטים מדי, וגודל הלחצנים קטן, מה שמקשה על דיוק בלחיצה. תגובות המערכת לא תמיד מהירות והצג לא מספיק רגיש. קליטת הרדיו אינה טובה.
גרסת Boost כוללת חיישני חניה אחוריים ומצלמה לנסיעה לאחור. גרסת Comfort הבכירה מציעה מצלמות היקפיות 360 מעלות לתצוגה של כל סביבת הרכב, שימושית ביותר בחניות צפופות.
הרכב כולל בורר מצבי נהיגה עם 4 מצבים: Eco (חסכוני), Normal (רגיל), Sport (ספורטיבי), ו-Snow (שלג). יש שני לחצנים למצבי נהיגה, והלחיצה אינה 'קליקית'. בתצוגה המצבים לא עוברים בסדר צפוי.
שני הרכבים דומים במידות וביכולות. דולפין סרף עולה 114,990 שקלים (גרסת בסיס) בעוד דונגפנג בוקס עולה 113,900 שקלים. ההבדל המרכזי הוא בבטיחות: דולפין סרף זכתה ב-5 כוכבים ביורו NCAP, בעוד בוקס קיבלה 3 כוכבים בלבד.
דולפין סרף גדולה וחזקה יותר עם 88-156 כ"ס לעומת 79 ב-T03, טווח של 322 ק"מ לעומת 265 ק"מ, ומחיר 114,990 שקלים לעומת 89,900 שקלים. דולפין סרף מציעה בטיחות גבוהה יותר, אבזור עשיר ואיכות בנייה טובה יותר.
דולפין סרף יקרה ב-5,000 שקלים מקיה פיקנטו. אך היא מציעה עדיפות מוחצת במימדים, ביצועים, תא מטען ועלויות אחזקה נמוכות בהרבה.
היתרונות: ציון בטיחות 5 כוכבים, עלויות אחזקה נמוכות (3,200 שקלים לשנה), שימושיות ומרווח (308-1,037 ליטרים בתא מטען), אבזור עשיר, אחריות 6-8 שנים, וטכנולוגיית Blade Battery.
הרכב מתאים ליחידים, זוגות ומשפחות קטנות באזורים אורבניים. משתלם לנסיעה של 50 ק"מ ליום באזורים כמו הרצליה-ראשון, חיפה, ירושלים או באר שבע.
נוחות הנסיעה בינונית - שיבושים קטנים מורגשים ויוצרים תחושה שהרכב "עסוק". הרכב מתמודד באופן סביר עם שיבושים גדולים אך פעולת הבולמים אינה מהודקת. בכבישים המהירים הנסיעה יציבה אך נשמעים רעשי כביש ורוח.
המושבים הקדמיים ספורטיביים עם כוונון חשמלי, מרופדים בדמוי עור ונוחים באופן מספק. תנוחת הנהיגה נאותה, אם כי לגבוהים יפריע שלא ניתן לכוון את ההגה למרחק. המושבים האחוריים נוחים לשני נוסעים בזכות רצפה שטוחה.
מערכת המיזוג עובדת טוב והקירור מספיק, אך מערכת האוורור רועשת מעט - גם במצב המינימלי המפוח מייצר יותר מדי רוח. תפעול המיזוג הוא דרך צג המגע, וברכב אין בקרת אקלים אלא מזגן רגיל. לפתחי המיזוג אין סגירה טובה.
ההתנהגות צפויה וברורה. ההספק המופחת מעמיס פחות על מכלולי ההיגוי והשלדה, ויש יותר הרמוניה בין תפוקת המנוע ליכולת המתלים. פעולת המתלים אינה מלוטשת ורכינת המרכב בפניות מורגשת. משקל ההגה משתנה לעיתים באופן לא הדרגתי, אך כישורי ההפניה טובים.
לרכב יש בלם חניה אלקטרוני ובלמי דיסק מאווררים מלפנים ובלמי דיסק מאחור. יש שתי דרגות לבלימה הרגנרטיבית שאינן חזקות מאוד. לבלמים חסרה חדות ועוצמה, ובעיקר מפריעה הפגיעה ביציבות בעצירה חזקה.

BYD דולפין סרף מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

BYD דולפין סרף לפי שנים

BYD דולפין סרף השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    BYD דולפין סרף
    BYD דולפין סרף חשמלי, Boost
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 322
    מחיר מחירון ₪114990
  • electric.svg
    on
    ליפ מוטור T03
    ליפ מוטור T03 חשמלי (מ. פנים), Smart
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 265
    מחיר מחירון ₪89900
  • electric.svg
    דונגפנג בוקס
    דונגפנג בוקס חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 310
    מחיר מחירון ₪113900
  • electric.svg
    JAC 30
    JAC 30 חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 374
    מחיר מחירון ₪129900
  • electric.svg
    רנו 5
    רנו 5 חשמלית (40 קוט"ש), Urban Range
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 306
    מחיר מחירון ₪168990

חוות דעת גולשים על BYD דולפין סרף

יש לכם BYD דולפין סרף?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם BYD דולפין סרף? כתבו חוות דעת

BYD ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.