איסוזו דימקס 2012-2020 - אוטו

איסוזו דימקס 2012-2020 יד שניה

איסוזו דימקס 2012-2020 יד שניה

קטגוריה: טנדרים
גירסה מומלצת:
12.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2012

איסוזו דימקס 2012-2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות שפע גרסאות לבחירה, הזולה שבהן עם מחיר תחילי נמוך יחסית. נוחות נסיעה סבירה, ביצועים טובים.
חסרונות ללא נעילת דיפרנציאל אחורי, ללא יכולת להנעה כפולה בכביש, מעט רועש בעומס.
בשורה התחתונה טנדר מוצלח ומצליח.

איסוזו דימקס 2012-2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ב-2011 הוצג איסוזו די-מקס הנוכחי, הדור השני לדגם - שונה מקודמו הן בהיבט העיצובי, הן בהיבט המכאני ובעיקר ברמת בטיחות משופרת משמעותית בהשוואה לדגם הישן.

    בשונה ממתחריו, הדי-מקס מוצע בישראל במגוון רחב יחסית של גרסאות - ישנו אמנם רק מנוע אחד לבחירה, אך ניתן לבחור בין תיבה ידנית לאוטומטית, הנעה אחורית או כפולה ומבנה של קבינה בודדת או כפולה.

    במרץ 2017 החל שיווק די מקס מחודש, עם הופעה עדכנית ויחידת הנעה חדשה לחלוטין, מבוססת על מנוע 1.9 ל' דיזל חדש עם מגדש טורבו יחיד (במקום 2.5 ל', שני מגדשים), עם אותו הספק (163 כ"ס) אך עם פחות מומנט; ישנן גם תיבות הילוכים חדשות - ידנית ואוטומטית, שתיהן עם 6 היל'.

    מנוע זה אמור להיות חסכוני בעד 19% מקודמו, ומציע יכולת גרירה משופרת של עד 3.5 טון.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו של הדי-מקס מציג פרשנות מודרנית לשפת העיצוב של הדגם הקודם.

     

    התוצאה אגרסיבית, אך גם מצועצעת משהו, במיוחד בגרסאות המאובזרות.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים עבר שדרוג מורגש עם עיצוב מודרני יותר, פלסטיקה משופרת ואיכות הרכבה טובה.

     

    המושב האחורי מציע מרחב משופר ומשענת פחות זקופה מבעבר.

  • מנוע וביצועים

    למרות המשקל הנכבד (כ-2 טון), המנוע כפול-המגדשים של הדי-מקס מאפשר התניידות זריזה יחסית. לחובתו פעולה רועשת מהרצוי, לצד בידוד רעשים בינוני באופן כללי.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה מבעבר, אולם כיול המתלים מלפנים עדיין רך מדי - כך שמתקבלת ספיגה סבירה על שיבושים קטנים, אך שיבושים בינוניים ומעלה (עם ארגז ריק) מצליחים להפר את השלווה.

  • תמורה למחיר

    לזכותו ש הדי-מקס מגוון גרסאות רחב למדי - ובהתאם, מחירו ההתחלתי נמוך מהמקובל בסגמנט.

     

    יתר הגרסאות דומות במחירן למקובל בקטגוריה.

  • סיכום

    חביב ציי הרכב - ובצדק.

איסוזו דימקס 2012-2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג איסוזו דימקס

כתבות ומבחני דרכים איסוזו דימקס

ציון ותגובת גולשים

ברשותך איסוזו דימקס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • רני

    האוטו שלי

    איסוזו די-מקס ד.קבינה 2.5 ל' דיזל, ידני, S
    מודל: 2012 - 2020

    תאריך: 08.08.2023

    400 אלף קילומטר והכל עדיין עובד, ממליץ בחום

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

איסוזו דימקס מתחרים

איסוזו ישראל רשימת דגמים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5