קיה סורנטו 2023 - אוטו

קיה סורנטו 2023 יד שניה

קיה סורנטו 2023 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
11.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

קיה סורנטו 2023 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, צריכת דלק (היברידי), נוחות נסיעה, מרחב לנוסעים, שורה שלישית
חסרונות תא מטען כשכל המושבים בשימוש, אבזור, מושבים
בשורה התחתונה רכב פנאי מצוין

קיה סורנטו 2023 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    הדור הרביעי של קיה סורנטו הוצג בתחילת 2020 ומשווק בישראל ממרץ 2021. דגם זה מוצע במספר גרסאות: בנזין, דיזל, היברידי והיברידי-נטען.

    לגרסת הבנזין מנוע 2.5 ליטר המייצר 180 כ"ס ו-23.7 קג"מ, ומשודכת לו תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים.

    סורנטו מוצע גם עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ל‘ המפיק 202 כ“ס ומשודך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם 8 היל‘.

    בראש ההיצע עומדות כיום שתי יחידת הנעה היברידיות — אחת ”רגילה“ ואחת נטענת משקע (PHEV). לשתיהן מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ל‘ המפיק 180 כ“ס ומנוע חשמלי, המעבירים את כוחם לגלגלים באמצעות תיבה אוטומטית עם 6 היל‘. להיברידית ה“רגילה“ הספק של 230 כ“ס והנעה קדמית. לגרסה הנטענת הספק מירבי של 265 כ“ס והנעה כפולה.

  • עיצוב ונוכחות

    אחרי שני דורות בהם העיצוב של סורנטו היה מעט אנונימי, העיצוב של הדגם החדש שונה, מרשים ומושך. סורנטו החדש משדר כוחניות, גודל וחוסן ולטעמנו הוא אחד הנאים מבין הדגמים הגדולים שנחתו כאן לאחרונה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג אינה עדכנית בעיצובה, אך שילוב הגוונים נעים לעין. יצוין כי פנים הרכב שופע תאי אחסון, מנשאי כוסות ופתחי אוורור.

    במרכז סביבת הנהג בולט צג מולטימדיה גדול שהמסגרת שלו מחוברת ללוח המחוונים, ליצירת מעין מסך כפול.

    תנוחת הנהיגה גבוהה כנדרש מרכב פנאי, וממרומי מושב הנהג מפגין סורנטו הופעה מסיבית. מושב הנוסע אינו מתכוונן לגובה והוא נמוך מדי.

    מאחור המרחב מצוין, המושבים מתכוונים, יש פתחי אוורור וגם שקעי מUSB. הכניסה לשורה השלישית נוחה ביחס לדגמים דומים, ויש סיוע חשמלי לקיפול המושב בשורה השנייה. המרחב שם טוב יחסית, גם אם תנוחת הישיבה כרגיל נמוכה ולכן לא נוחה למבוגרים.

    נפח ההטענה כאשר כל המושבים בשימוש אינו רב, אבל הוא גדול מאוד ושימושי עם קיפול השורה השלישית.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הטורבו-דיזל 2.2 ליטר מייצר 202 כ"ס ו-45 קג"מ, ומשודך לתיבה דו-מצמדית עם 8 הילוכים.

    המנוע הזה חזק, יעיל, ויחד עם התיבה מעניק לסורנטו ביצועים מכובדים ביותר.

    בעמידה נשמע טרטור הדיזל, אך זה אינו בולט מדי.

    פעולת תיבת ההילוכים בגרסת הדיזל חלקה במהירות גבוהות, אך פחות מעוגלת בתנועה איטית, בייחוד בזחילות חניה ועל עפר.

    גרסת הבנזין (2.5 ל', אטמוספרי, 180 כ"ס) בעלת ביצועים מספקים ביום-יום, אך כל עקיפה דורשת לאמץ את המנוע וגם אז הביצועים אינם מצטיינים.

    בגרסה היברידית (230 כ“ס) הביצועים טובים למדי. לעיתים היינו רוצים תגובה מוחצת ומהירה יותר, אבל בסך הכל מדובר ברכב חזק למדי המבצע היטב.

    גרסת הפלאג-אין (265 כ"ס) מציגה את הביצועים הטובים ביותר במבחר, אך הפער בין גרסה זו להיברידית ולדיזל אינו גדול בגלל תוספת המשקל.

  • נוחות והתנהגות

    פעולת הבולמים בסורנטו יוצרת תחושה מעט "עסוקה" כאשר הרכב עובר על משטחים משובשים. עם זאת, נוחות הנסיעה תמיד נאותה. רעשי הכביש בולטים וכך לעיתים גם רעשי הרוח.

    ההתנהגות צפויה ובטוחה, אך הסורנטו לא אוהב נהיגה מהירה בפיתולים, וזו תאתגר מוקדם את אחיזת הצמיגים הקדמיים.

  • תמורה למחיר

    תג המחיר אינו נמוך. עם זאת, התמורה למחיר ראויה בזכות החבילה הכוללת המצוינת.

  • גרסאות ורמות גימור

    לסורנטו מגוון רחב של גרסאות הנעה ורמות גימור.

    לגרסת הכניסה מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.5 ל' המספק 180 כ"ס ובראש עומדת הגרסת ההיברידית-נטענת כפולת ההנעה עם 265 כ"ס. האבזור עשיר, במיוחד ברמות הגימור הגבוהות.

  • בטיחות

    קיה סורנטו נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2020 וזכה בדירוג של 5 כוכבי בטיחות עם ציונים של 82% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים ו-63% בהגנה על הולכי רגל.

    היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור היקפי אקטיבי של שטחים מתים, התרעה על יציאה לא בטוחה ועוד.

  • צריכת דלק

    לגרסת הדיזל צריכת דלק מצוינת — 13.7 ק"מ לליטר במבחן דרכים ויותר מ-15 ק"מ לליטר בנהיגה נינוחה.

    הגרסה ההיברידית פחות הרשימה בתחום זה, אבל עם 12.3 ק"מ לליטר במבחן דרכים הנתון סביר בהתחשב בגודל ובמימדים.

    גרסת הפלאג-אין הייתה חסכונית יותר, על אף תוספת המשקל, ובמיוחד אם יוצאים לדרך עם סוללה טעונה.

    כצפוי, לגרסת ה-2.5 ל' האטמוספרית (בנזין) צריכת הדלק הפחות טובה בהיצע: 10.6 ק"מ לליטר בממוצע וכ-13 ק"מ לליטר בשיוט.

  • טווח נסיעה

    במבחן שערכנו גרסת הפלאג-אין כיסתה יותר מ-50 ק"מ לכל טעינה בתנאי אמת.

  • מה חדש בקיה סורנטו 2023

    אין שינויים במבחר בשנת הדגם 2023.

  • סיכום

    קיה סורנטו מציע כקודמו מרחב פנים מרשים, משמר מקום ראוי לשבעה, מוסיף להופעה מגוון יחידות כוח טובות ומציג חבילה כוללת טובה ומאוזנת.

קיה סורנטו 2023 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קיה סורנטו

כתבות ומבחני דרכים קיה סורנטו

ברשותך קיה סורנטו?

ציון ותגובת גולשים

קיה סורנטו מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5