לקסוס NX 2025

לקסוס NX 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    הדור הראשון של לקסוס NX, רכב הפנאי הקומפקטי של מותג הפרמיום היפני, הוצג בשנת 2014 וזכה להצלחת מכירות נאה.

    ב-2021 נחשף הדור השני אשר מבוסס על הרצפה המודולרית של טויוטה, TNGA, וכקודמו חולק את אותו בסיס ומכלולים עם ראב4.

     

    לקסוס NX מציג ממדים גדולים במעט מקודמו, והעיצוב פחות דרמטי ויותר בוגר ואלגנטי. עם זאת, עדיין תמצאו בו את הסבכה העצומה שמשמרת את קווי "שעון החול" וכך גם את שלל כונסי האוויר הגדולים.

     

    לקסוס NX מוצע בישראל עם שתי חטיבות כוח היברידיות.

    350h מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, ובשילוב מנוע חשמלי מנפקת הספק משולב של 244 כ"ס. אל המנוע משודכת תיבת הילוכים שמוגדרת על-ידי טויוטה כרציפה, וגרסה זו מוצעת בהנעה קדמית או בכפולה.

    בפסגת ההיצע גרסת 450h+ היברידית נטענת (פלאג-אין). ההספק הכולל עומד על 309 כ"ס וההנעה כפולה. לסוללה 18.1 קוט"ש וטווח הנסיעה המוצהר בחשמל הוא כ-70 קילומטרים.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו הכללי של NX החדש מציג אבולוציה זהירה לזו של הדור היוצא. התוצאה נאה למדי.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג כוללת במרכזה מסך מגודל (14 אינץ') למערכת המולטימדיה השולטת על מרבית מערכות הרכב. לוח המחוונים קטן ולא מרשים למראה. איכות החומרים גבוהה וכך גם ההרכבה והגימור.

    הנדסת האנוש אינה מוצלחת במיוחד, תפעול המערכות מעט מסורבל ונדרש להתרגל לתפעול ידיות הדלתות הייחודי.

    המרחב מלפנים נאות, אולם הגג הנמוך עשוי להפריע לגבוהים. מושב הנהג לא מצטיין. המרחב מאחור סביר ביחס לסגמנט הפנאי הקומפקטי, קטן משמעותית מאשר כלים כמו Q5 אליהם לקסוס מתייחסת כמתחרים.

    תא המטען גדול ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    לגרסה ההיברידית כפולת ההנעה שנבחנה (244 כ"ס) ביצועים טובים מאוד במהירויות נמוכות ובינוניות, פחות מרשימים ככל שהמהירות עולה.

    לגרסת הפלאג-אין (309 כ"ס) ביצועים טובים יותר כמובן, אך הפער לא גדול כפי שרומזים הנתונים. במצב החשמלי גרסת הפלאג-אין מציעה ביצועים נאותים אך לא הרבה מעבר לכך, וגם בלחיצה מלאה על המצערת יקח זמן עד שה-NX יגייס את מנוע הבנזין.

    בשני המקרים מנוע הבנזין רועש וגס בסל"ד גבוה והעסק אינו נינוח מספיק.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    צריכת הדלק טובה ועמדה על 11-12.5 ק"מ לליטר בשתי הגרסאות במבחני הדרכים, וכ-14-15 ק"מ לליטר בשיוט.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      17.5 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      13.3 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      55 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      6
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה ומדובר ברכב נעים למדי לנסיעה. הכיול הבסיסי אינו רך מדי, אך הוא מצליח לטפל במרבית השיבושים בצורה נאותה. לכך מוסיף NX בידוד רעשי רוח וכביש טובים, כאשר רק צליל המנוע הבולט בעומס מפריע לאווירה הכללית הנינוחה. התנהגות הכביש טובה ועדיפה בגרסה ההיברידית הרגילה. לגרסת הפלאג-אין עודף משקל וזה מורגש.
  • תמורה למחיר

    ה-NX מציע תמורה טובה למחיר. הוא מאובזר, מבצע ואיכותי. גרסת 350h משתלמת יותר לטעמנו מהגרסה הבכירה.
  • גרסאות ורמות גימור

    גרסה 350h מוצעת ברמות הגימור 'קיושו' (Kyushu) ו'הדורי' (Hadori); לראשונה, בין השאר, תאורת לד, מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת האחורית, למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה; ברמת הגימור 'הדורי', בנוסף, אוורור למושבים הקדמיים, זיכרונות למושב הנהג וגג פנורמי

    גרסת 450h+ מוצעת באותן רמות גימור, ובנוסף גם ב-'F ספורט'. רמת גימור זו מוצעת עם מפרט טכני משופר הכולל שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים, תאורת לד אדפטיבית, מושבי ספורט, תצוגה עילית ועוד.

  • בטיחות

    לקסוס NX נבדק במבחן הריסוק של יורו NCAP בשנת 2022 וזכה לציון של 5 כוכבים, עם 91% בהגנת מבוגרים, 87% בהגנת ילדים, 83% בהגנת הולכי רגל ו-91% על תפקוד מערכות בטיחות. אבזור הבטיחות התקני כולל, בין השאר, זיהוי תנועה חוצה בצמתים עם בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית המתאימה עצמה גם לתנאי הדרך.
  • טווח נסיעה

    טווח הנסיעה החשמלי שנמדד בגרסת הפלאג-אין עמד על כ-45 ק"מ.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מהטובים בסגמנט.

לקסוס NX שאלות ותשובות

מחירי לקסוס NX 2025 נעים בין 329,990 ש"ח לגרסת NX 350h ברמת Kyushu ועד 429,990 ש"ח לגרסת NX 450h+ ברמת F-Sport +.
NX 350h הוא היברידי רגיל עם 244 כ"ס, בעוד NX 450h+ הוא פלאג-אין היברידי (נטען) עם 309 כ"ס, סוללה 18.1 קוט"ש וטווח חשמלי של 69-74 ק"מ (בפועל כ-45 ק"מ).
רמת Kyushu כוללת פנסי LED, חישוקי 18 אינץ', גג שמש חשמלי, מסך 14 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ', מושבים מכוונים חשמלית, ריפוד עור, מערכת שמע Pioneer עם 10 רמקולים ומערכות בטיחות מתקדמות.
רמת Hadori מוסיפה גג שמש פנורמי נפתח, אוורור למושבים הקדמיים, זיכרונות למושב הנהג ותאורת אווירה בתא הנוסעים.
רמת F-Sport (רק ב-450h+) כוללת מתלים אדפטיביים, תצוגה עילית (HUD), מושבים והגה בעיצוב ספורטיבי, מושבים אחוריים מחוממים, צמיגי Run-Flat ועיצוב חיצוני F-Sport.
אגרת הרישוי עומדת על 3,806 ש"ח לגרסאות NX 350h עם הנעה קדמית (קבוצה 6) ו-5,365 ש"ח לגרסאות עם הנעה כפולה (קבוצה 7).
ה-NX מגיע עם אחריות של 3 שנים מהיצרן.
לא, מחירי 329,990-429,990 ש"ח הם מחירי היבואן. יש להוסיף אגרת רישוי של 3,806-5,365 ש"ח בהתאם להנעה.
כן, לפי חוות הדעת אוטו, ה-NX מציע תמורה טובה למחיר - הוא מאובזר, מבצע ואיכותי.
שווי השימוש הרציף עומד על 7,684 ש"ח בגרסת 350h עם הנעה קדמית, 8,354 ש"ח בגרסת 350h עם הנעה כפולה ועד 9,664 ש"ח ב-F-Sport.
הגרסה הבסיסית ביותר היא NX 350h Kyushu עם הנעה קדמית במחיר 329,990 ש"ח (לפני אגרת רישוי).
הגרסה היקרה היא NX 450h+ F-Sport P+ במחיר 429,990 ש"ח (לפני אגרת רישוי).
גרסאות עם הנעה קדמית בקבוצה 6. גרסאות עם הנעה כפולה וכל ה-450h+ בקבוצה 7.
כן, זוהי גרסת ביניים של NX 350h במחיר 336,990 ש"ח.
ה-NX קיבל 5 כוכבים במבחן Euro NCAP ב-2022 עם 91% בהגנת מבוגרים, 87% בהגנת ילדים, 83% בהגנת הולכי רגל ו-91% בתפקוד מערכות בטיחות.
כסטנדרט: 8 כריות אוויר, בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב אקטיבית, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים והתרעה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה.
כן, ה-NX כולל עיגוני ISOFIX במושבים האחוריים להתקנת מושבי בטיחות לילדים, כמו גם אפשרות לביטול כרית אוויר לנוסע.
כן, כל גרסאות ה-NX כוללות בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מרחק, המתאימה עצמה גם לתנאי הדרך, כולל מערכת עצור-סע.
כן, כל הגרסאות כוללות מערך מצלמות היקפי (360 מעלות) כסטנדרט, לצד חיישני חנייה קדמיים ואחוריים.
כן, מערכת זיהוי תמרורים כלולה כסטנדרט בכל גרסאות ה-NX 2025.
כן, ה-NX כולל מערכת זיהוי תנועה חוצה בצמתים עם בלימה אוטונומית - מערכת בטיחות מתקדמת וחשובה.
כן, ה-NX כולל מערכת שמירת נתיב אקטיבית כסטנדרט, המתקנת את ההיגוי במקרה של סטייה מנתיב הנסיעה.
כן, ה-NX כולל מערכת סייען היגוי במצבי חירום (Emergency Steering Assist) כסטנדרט.
כן, מערכת התרעה על רכב חולף בפתיחת דלת כלולה כסטנדרט בכל גרסאות ה-NX - מערכת בטיחות חשובה למניעת תאונות.
ה-NX כולל 8 כריות אוויר כסטנדרט - מספר גבוה יחסית לסגמנט.
כן, חיישני לחץ אוויר בצמיגים (TPMS) כלולים כסטנדרט.
הצריכה הרשמית היא 17.5 ק"מ/ליטר (הנעה קדמית) או 16.4 ק"מ/ליטר (הנעה כפולה). במבחן אוטו נמדדה צריכה של 13.3 ק"מ/ליטר בשיוט נינוח ו-11 ק"מ/ליטר בנהיגה מאומצת.
עם מיכל דלק של 55 ליטר, הטווח הרשמי הוא כ-962 ק"מ (הנעה קדמית). בפועל, תוכלו לצפות לטווח של כ-732 ק"מ בנהיגה רגועה.
בגרסת הפלאג-אין, עם סוללה טעונה, הצריכה הרשמית היא 90.9 ק"מ/ליטר (בפועל 77.2 ק"מ/ליטר). כשהסוללה ריקה, הצריכה דומה ל-350h עם כ-11 ק"מ/ליטר.
כן. צריכת הדלק טובה מאוד ועמדה על 11-12.5 ק"מ/ליטר במבחני אוטו, וכ-14-15 ק"מ/ליטר בשיוט - מהטובות בסגמנט.
כל גרסאות ה-NX מצוידות במנוע היברידי בנזין 2.5 ליטר (2487 סמ"ק) עם 4 צילינדרים בתצורה טורית, בשילוב עם מנוע חשמלי ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT).
גרסת NX 350h מפיקה הספק משולב של 244 כ"ס ב-6000 סל"ד ומומנט של 24.3 קג"מ ב-4500 סל"ד (הנעה קדמית) או 4300 סל"ד (הנעה כפולה).
גרסת NX 450h+ הפלאג-אין מפיקה הספק משולב של 309 כ"ס ב-6000 סל"ד ומומנט של 23.1 קג"מ ב-3600 סל"ד, עם הנעה כפולה בלבד.
NX 350h עם הנעה קדמית מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות, ועם הנעה כפולה תוך 7.7 שניות. NX 450h+ מאיץ תוך 6.3 שניות. מהירות מרבית מוגבלת ל-200 קמ"ש.
כל גרסאות ה-NX מצוידות בתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT) שמוגדרת על-ידי טויוטה כתיבה רציפה.
כן, NX 350h מוצע בהנעה קדמית או כפולה. כל גרסאות ה-NX 450h+ מגיעות עם הנעה כפולה בלבד.
לפי חוות הדעת אוטו, הביצועים טובים מאוד במהירויות נמוכות ובינוניות, ופחות מרשימים ככל שהמהירות עולה.
מנוע הבנזין רועש וגס בסל"ד גבוה והעסק אינו נינוח מספיק לפי מבחן אוטו - זהו אחד החסרונות המובחנים.
כן, כל הגרסאות כוללות בורר מצבי נהיגה. ב-450h+ יש בורר מורחב עם כפתור EV/HV MODE לבחירה בין נהיגה חשמלית להיברידית.
כן, אך רק ברמת F-Sport של ה-NX 450h+ יש מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית.
ה-NX כולל מתלה קדמי במערך תמוכות מקפרסון עם מוט מייצב ומתלה אחורי עצמות עצה כפולות.
כן, בלמי דיסקים מאווררים מלפנים ובלמי דיסקים רגילים מאחור, עם מערכת ABS, EBD ו-BAS.
ההתנהגות טובה ועדיפה בגרסת ה-350h הרגילה. לגרסת ה-450h+ עודף משקל וזה מורגש בפיתולים.
לא במיוחד. ה-NX הוא רכב פנאי עירוני עם הנעה כפולה ליציבות בדרכים משופרות ותנאי שלג, אך אינו מתאים לשטח אמיתי.
כן, אך רק בגרסת NX 450h+ הפלאג-אין. יש כפתור EV MODE לנהיגה חשמלית בלבד עד לסיום טווח הסוללה. ב-350h הרגיל אין אפשרות זו.
המהירות המרבית של כל גרסאות ה-NX מוגבלת ל-200 קמ"ש.
כן, בקרת משיכה (Traction Control) כלולה כסטנדרט בכל הגרסאות.
המנוע ההיברידי מציע צריכת דלק מצויינת (11-15 ק"מ/ליטר), דרגת זיהום נמוכה (6 או 1 בפלאג-אין) ואגרת רישוי נמוכה יותר.
דרגת הזיהום של NX 350h היא 6 (הנעה קדמית) או 9 (הנעה כפולה). ב-NX 450h+ הפלאג-אין דרגת הזיהום רק 1 - הנמוכה ביותר.
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT) שטויוטה מגדירה כתיבה רציפה. תיבה נינוחה לשימוש יום-יומי.
בלמי דיסקים מאווררים מלפנים ודיסקים רגילים מאחור, עם ABS, EBD ו-BAS.
מתלה קדמי במערך תמוכות מקפרסון עם מוט מייצב ומתלה אחורי עצמות עצה כפולות.
טעינה מלאה של הסוללה בת ה-18.1 קוט"ש לוקחת כ-2.5 שעות בטעינה ביתית רגילה.
הטווח החשמלי הרשמי של NX 450h+ הוא 69-74 ק"מ בהתאם לרמת הגימור. במבחן אוטו נמדד טווח בפועל של כ-45 ק"מ.
כן, את ה-NX 450h+ ניתן לטעון בבית בטעינה רגילה תוך כ-2.5 שעות לטעינה מלאה של הסוללה.
הסוללה בגרסת הפלאג-אין היא 18.1 קוט"ש, מה שמאפשר טווח חשמלי של 69-74 ק"מ רשמי (כ-45 ק"מ בפועל).
לא. ה-NX 450h+ אינו תומך בטעינה מהירה DC ואינו כולל חיבור תלת-פאזי - רק טעינה ביתית רגילה.
ה-NX ארוך 466 ס"מ, רחב 186 ס"מ, גבוה 166 ס"מ עם בסיס גלגלים של 269 ס"מ. מדובר ברכב פנאי קומפקטי בגודל בינוני.
תא המטען מציע 549 ליטר, ועם קיפול השורה השנייה הנפח גדל ל-1,436 ליטר. תא גדול ושימושי לפי חוות הדעת אוטו.
ה-NX מציע 5 מקומות ישיבה. המרחב מאחור סביר ביחס לסגמנט הפנאי הקומפקטי, אך קטן משמעותית ממתחרים כמו אודי Q5.
משקל ה-NX 350h עומד על 1,730 ק"ג (הנעה קדמית) או 1,790 ק"ג (הנעה כפולה). גרסת ה-450h+ שוקלת יותר - 1,990 ק"ג בגלל הסוללה הגדולה יותר.
בסיס הגלגלים עומד על 269 ס"מ, נתון סביר לקומפקטי שתורם למרחב רגליים סביר.
NX 350h שוקל 1,730-1,790 ק"ג בהתאם להנעה. NX 450h+ שוקל 1,990 ק"ג - כ-200 ק"ג יותר בגלל הסוללה הגדולה יותר.
נפח תא המטען גדל מ-549 ליטר ל-1,436 ליטר עם קיפול השורה השנייה.
כל גרסאות ה-NX כוללות מסך מגע מרכזי 14 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ', עם תמיכה ב-Android Auto ו-Apple CarPlay.
לא, אין מערכת ניווט מובנית ב-NX 2025, אך ניתן להשתמש בניווט דרך Android Auto ו-Apple CarPlay.
כל הגרסאות כוללות מערכת שמע Pioneer עם 10 רמקולים ושליטה מההגה.
כן, אך רק ברמת F-Sport של ה-NX 450h+. התצוגה העילית משקפת מידע נהיגה על השמשה הקדמית.
כן, כל גרסאות ה-NX כוללות משטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד.
לא, ה-NX 2025 אינו כולל חיבור מובנה לאינטרנט בישראל.
תפעול המערכת מעט מסורבל לפי חוות הדעת אוטו, ונדרש להתרגל לתפריטים השונים במסך 14 האינץ'.
כן, מספר שקעי USB כולל מאחור.
הדור השני של ה-NX הושק בעולם ב-2021 והגיע לישראל ב-2022. הדגם מבוסס על פלטפורמת TNGA של טויוטה וחולק מכלולים עם טויוטה RAV4.
ה-NX מציע איכות גבוהה יותר, אבזור עשיר וצריכת דלק נמוכה יותר בזכות הטכנולוגיה ההיברידית. מנגד, המרחב ב-NX קטן יותר.
לקסוס ידועה כמותג אמין ואיכותי. ה-NX השני מבוסס על הפלטפורמה המוכחת של טויוטה, וחווות הדעת של גולשים באוטו מאמתות את האמינות והאיכות.
ה-NX מתאים למי שמחפש רכב פנאי פרימיום איכותי, חסכוני ומאובזר, שמעריך נוחות ואמינות יפנית. הוא מהטובים בסגמנט הפנאי-פרימיום.
לפי מבחן אוטו, גרסת 350h משתלמת יותר - היא זולה יותר (50,000 ש"ח הפרש), קלה יותר ומציעה התנהגות טובה יותר. ה-450h+ מתאימה למי שנוסע קצר יומיומי ומחפש נהיגה חשמלית.
לפי חוות הדעת אוטו, היתרונות: איכות בנייה גבוהה, אבזור עשיר, צריכת דלק מצויינת, נוחות נסיעה טובה וביצועים טובים ב-450h+.
החסרונות המרכזיים: מרחב מוגבל יותר ממתחרים כמו Q5, הנדסת אנוש מסורבלת, מנוע בנזין רועש בעומס ועידון יחידת ההנעה לא משכנע.
העיצוב הכללי של NX השני מציג אבולוציה זהירה לזו של הדור היוצא - התוצאה נאה למדי. הסבכה העצומה משמרת את קווי "שעון החול" המאפיינים.
ה-NX וה-RAV4 חולקים פלטפורמה ומכלולים. ה-NX מציע איכות גבוהה יותר, אבזור עשיר יותר, עיצוב משופר ומחיר גבוה יותר.
ה-NX זול יותר מה-X3 היברידי (329,990 ש"ח לעומת כ-424,900 ש"ח), מציע צריכת דלק טובה יותר ואיכות יפנית מוכחת.
כן. ה-NX מתאים טוב למשפחות עם 5 מקומות ישיבה, תא מטען גדול (549 ליטר), מערכות בטיחות מתקדמות ואמינות יפנית מוכחת.
לא, זהו הדור השני שהושק ב-2021. הדור הראשון שווק בין 2014 ל-2021 וזכה להצלחת מכירות נאה.
לא. בישראל ה-NX מוצע רק בגרסאות היברידיות - 350h ו-450h+ פלאג-אין.
כן. ה-NX מתמודד מול מתחרים ציניים כמו WEY קופי 02 ולינק אנד קו 01 המציעים פלאג-אין במחיר נמוך יותר.
ה-NX מציע צריכת דלק טובה יותר ומחיר דומה, כאשר ה-XC60 מציע מרחב גדול יותר.
מהטובים בסגמנט הפנאי-פרימיום.
נוחות הנסיעה טובה ומדובר ברכב נעים למדי לנסיעה. הכיול הבסיסי אינו רך מדי, אך הוא מצליח לטפל במרבית השיבושים בצורה נאותה. בידוד רעשים טוב.
איכות החומרים גבוהה וכך גם ההרכבה והגימור - כמצופה מלקסוס. העיצוב מינימליסטי ואלגנטי, אך הנדסת האנוש מעט מסורבלת.
כן, ברמת Kyushu יש גג שמש חשמלי נפתח. ברמת Hadori ובכל גרסאות ה-450h+ יש גג שמש פנורמי נפתח.
בכל הגרסאות יש חימום למושבים הקדמיים. ברמת Hadori ובכל גרסאות ה-450h+ מתווסף אוורור למושבים הקדמיים. ברמת F-Sport יש גם חימום למושבים האחוריים.
כן, בכל הגרסאות המושבים הקדמיים מכוונים חשמלית. ברמת Hadori ובגרסאות ה-450h+ יש גם זיכרונות למושב הנהג.
כן, כל גרסאות ה-NX כוללות כניסה ללא מפתח (Smart Entry) כולל הנעה.
כן, אך רק ברמת Hadori ובגרסאות ה-450h+. רמת Kyushu הבסיסית לא כוללת תאורת אווירה.
תא המטען נפתח ונסגר חשמלית בכל הגרסאות. ברמת F-Sport יש גם פתיחה ללא מגע יד.
כל גרסאות ה-NX מגיעות עם חישוקי סגסוגת 18 אינץ' (235/60 R18).
לא, הגה מחומם אינו כלול באף גרסה של ה-NX 2025. ההגה מכוון חשמלית ומעור בעור.
כן, חיישני גשם ותאורה אוטומטיים כלולים כסטנדרט בכל הגרסאות.
כן, מראה מרכזית ומראות צד מתכהות אוטומטית למניעת סינוור כלולות בכל הגרסאות, כמו גם מראות צד מחוממות.
כל הגרסאות כוללות בקרת אקלים אוטומטית עם פתחי אוורור מאחור.
כל גרסאות ה-NX 2025 מגיעות עם ריפוד עור כסטנדרט. ברמת F-Sport יש מושבים והגה בעיצוב ספורטיבי.
המרחב מלפנים נאות, אולם הגג הנמוך עשוי להפריע לגבוהים. מושב הנהג לא מצטיין לפי חוות הדעת אוטו.
כן, פנסי ערפל קדמיים כלולים בכל הגרסאות. כל התאורה היא LED עם עמעום אורות גבוהים אוטומטי.
כן, בלם יד חשמלי כלול בכל הגרסאות.
לא, אין מערכת חנייה אוטומטית ב-NX, אך יש מערך מצלמות היקפי וחיישנים שמקלים מאוד על החנייה.
תפעול ידיות הדלתות ייחודי ב-NX ונדרש להתרגל אליו, כפי שצוין בחוות הדעת אוטו - זה אחד מהחסרונות בהנדסת האנוש.
בידוד רעשי רוח וכביש טובים ב-NX, כאשר רק צליל המנוע הבולט בעומס מפריע לאווירה הכללית הנינוחה.
כן, מערכת עזר לזינוק בעלייה (Hill Start Assist) כלולה כסטנדרט.
כן, שמשות מבודדות חום כלולות בכל גרסאות ה-NX לשיפור הנוחות בקיץ.
כן, חלונות אחוריים כהים (Privacy Glass) כלולים כסטנדרט בכל הגרסאות.
המושבים נוחים בכל הגרסאות, עם כוונון חשמלי, חימום וריפוד עור. ברמת Hadori ובגרסאות 450h+ יש גם אוורור.
כן, ה-NX כולל שקעי USB גם לנוסעים האחוריים, כמו גם שקע AUX.
כן, קיפול מראות חשמלי כלול בכל הגרסאות כסטנדרט.
כן, ההגה מתכוון חשמלית בכל הגרסאות, עם ציפוי עור.
מסך המולטימדיה המרכזי 14 אינץ' ולוח המחוונים הדיגיטלי 7 אינץ' בכל הגרסאות. לוח המחוונים נחשב קטן ולא מרשים.
כן, אך רק ברמת F-Sport של NX 450h+ יש צמיגי אל-תקר (Run-Flat).

לקסוס NX מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

לקסוס NX השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    לקסוס NX
    לקסוס NX 350h אוט', 2.5 ל' היברידי, Kyushu, 2x4
    מחיר מחירון ₪329990
  • קופרה אטקה
    קופרה אטקה 2.0 ל' טורבו, אוט', 4x4
    הספק כוח סוס 300
    מחיר מחירון ₪265900
  • energy_2.svg
    לינק אנד קו 01
    לינק אנד קו 01 (מתיחת פנים), 1.5 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד, Pro
    מחיר מחירון ₪179900
  • energy_2.svg
    on
    WEY קופי 02
    WEY קופי 02, אוט', 2.0 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד, Premium
    מחיר מחירון ₪239900
  • אלפא רומיאו סטלביו
    אלפא רומיאו סטלביו 2.0 ל' טורבו, אוט', Veloce, 4x4
    הספק כוח סוס 280
    מחיר מחירון ₪369900
  • on
    אלפא רומיאו טונאלה
    אלפא רומיאו טונאלה 1.5 ל' טורבו, היברידי מתון, Sprint
    הספק כוח סוס 130
    מחיר מחירון ₪229900
  • וולוו XC60
    וולוו XC60 B5 אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי-מתון, Core, 4x4
    הספק כוח סוס 250
    מחיר מחירון ₪324898

חוות דעת גולשים על לקסוס NX

4.2/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (11)

הנאת נהיגה

4.3

עלויות תחזוקה

3.8

נוחות השימוש ואבזור

3.9

מרווח ישיבה

4.2

תא המטען

4.3

יש לכם לקסוס NX? כתבו חוות דעת

לקסוס ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.