מאזדה CX-3 2020 - אוטו

מאזדה CX-3 2020 יד שניה

מאזדה CX-3 2020 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
15.9 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

מאזדה CX-3 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות סביבת נהג מוצלחת בכל רמות הגימור ומפוארת ב'פיור-וויט', אבזור נוחות, ביצועים, יכולת דינמית וחדוות נהיגה.
חסרונות מרחב צפוף מאחור, תא מטען קטן, נוחות נסיעה בעיר, בידוד רעשים מחוץ לעיר, מחיר ביחס לגודל.
בשורה התחתונה רכב פנאי קטן, עשיר ומהנה.

מאזדה CX-3 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    על כתפיו של מאזדה CX-3 הוטלה משימה כבדה – סימון המעבר לכיוון החדש והסמי-יוקרתי של המותג כולו. לישראל הוא הגיע במרץ 2017, איחור של שנה וחצי מהתכנון המקורי, כשבינואר 2018 הגיע הדגם לאחר שעבר שידרוג קל ובינואר 2019 לאחר מתיחת פנים. בשנת 2020 לא חל שינוי בדגם.

    מאזדה CX-3 מציג את שפת עיצוב קודו (Kodo) – ממש כמו ה-2 עימו הוא חולק פלטפורמה ומכלולים (השניים גם הוצגו בסמיכות). זהו דגם חמישי שמאזדה מציגה עם טכנולוגיית סקייאקטיב שמיועדת למקסם צריכת דלק טובה וזיהום אוויר מופחת.

    הוא מגיע לישראל בשלוש רמות גימור (ראו דפי דגם קודמים) ועם יחידת כוח אחת: בנזין 2.0 ל', 156 כ"ס ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים והנעה קדמית. זהו מנוע גדול וחזק מהמקובל בקטגוריה, ונתוני הביצועים בהתאם.

    במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP השיג ציון של ארבעה כוכבים, אבל הוא נבחן ללא מערכת בלימה אוטונומית כלל, ובישראל הוא משווק מיומו הראשון עם המערכת (שגם שודרגה ב-2018).

  • עיצוב ונוכחות

    החרטום מלא הבעה בשילוב האיפור הקרבי, שכולל חיפויים שחורים מעל בתי גלגלים ופגוש אחורי מגודל, מספקים את "אפקט השטח" שהלקוחות מחפשים.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג מקורי ומשובח, וברמות הגימור הגבוהות חומרים איכותיים מעשירים את האווירה של מאזדה CX-3 2020. תא הנוסעים מעולם לא נחשב מהגדולים בקבוצה ועם השנים המתחרים פותחים פערים. מלפנים תנוחת הנהיגה מעט נמוכה והמרחב מספק. מאחור המרחב צפוף בעיקר לראש ולברכיים. תא המטען הוא מהקטנים בקבוצה (240 ל').

  • מנוע וביצועים

    שיתוף הפעולה המוצלח בין התיבה למנוע מנפקים ביצועים טובים, ותחושה כללית תוססת ודינאמית. ממוצע צריכת הדלק כבר פחות טוב ממוצע הקטגוריה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה במעבר על שיבושים קטנים או גלי-כביש, וטובה פחות על שיבושים חדים או בינוניים ומעלה. התוצאה היא נוחות בינונית. גם בידוד רעשי הכביש והרוח חסר. היכולת הדינמית טובה מאוד עם ההיגוי מוצלח ושלדה טובה שנענית לבקשות הנהג. כך שלמי שאוהב גם כיף בכבישים רלוונטיים.

  • תמורה למחיר

    מאזדה CX-3 2020 מציע חבילה שתתאים לקהל צר יחסית. כזה שהמרחב לנוסעים לא ממש מטריד אותו, ומוכן לשלם אקסטרה תמורת תחושה עשירה בתא הנוסעים וביצועים זריזים.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2020 הגרסה הנמכרת הייתה פיור וויט 2 ליטר עם כ-300 יחידות.

  • מה חדש במאזדה CX-3 2020

    לא חל שינוי בדגם בשנת 2020.

  • סיכום

    יקר ביחס למתחריו וכבר מעט מתקשה להצדיק את מחירו.

מאזדה CX-3 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מאזדה CX-3
מאזדה CX-3 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1998
156
1,310
-
1998
156
1,362
-
1998
156
1,415
-
1998
156
1,443
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים מאזדה CX-3

ברשותך מאזדה CX-3?

ציון ותגובת גולשים

מאזדה CX-3 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5