מאזדה CX-3 2022 - אוטו

מאזדה CX-3 2022 יד שניה

מאזדה CX-3 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
15.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

מאזדה CX-3 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות סביבת נהג מוצלחת בכל רמות הגימור ומפוארת ב'פיור-וויט', אבזור נוחות, ביצועים, יכולת דינמית וחדוות נהיגה.
חסרונות מרחב צפוף מאחור, תא מטען קטן, נוחות נסיעה בעיר, בידוד רעשים מחוץ לעיר, מחיר ביחס לגודל בגרסת ה-2.0 ל'.
בשורה התחתונה גילו מורגש במספר תחומים, והוא עדיין מצליח לשמור על סוג של קסם.

מאזדה CX-3 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    דגם הפנאי הקטן הוצג בסוף 2014, אך לישראל הגיע ב-2017 ובאיחור ממועד המתוכנן. בתחילת הדרך הוצע הדגם רק עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי, גרסת ה-1.5 ליטר הצטרפה במאי 2021, ולמעשה התמודדה רוב השנה לבדה בגלל בעיות מלאי של גרסת ה-2.0 ליטר עד יוני 2022.

    מאזדה CX-3 מציג את שפת עיצוב קודו (Kodo) – ממש כמו ה-2 עימו הוא חולק פלטפורמה ומכלולים (השניים גם הוצגו בסמיכות). המנוע הוא בנזין אטמוספרי 1.5 ל' עם 116 כ"ס, כמו שיש במאזדה 2, וגם יש מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי עם 156 כ"ס. בשני המקרים התיבה היא אוטומטית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית.

    גרסת ה-1.5 ליטר עדיין מוצעת בשלוש רמות גימור, אבל רק רמת הבסיס, 'זום', נותרה כשהיתה, וזו כוללת חישוקי "16, מולטימדיה עם צג "7. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש, התרעת סטייה מנתיב אך ללא תיקון. ברמת גימור זו מערכת התרעה בהתקנה מקומית. רמת גימור 'אורבן' מציעה את אותו אבזור מותרות אבל רמת בטיחות משודרגת. רמה זו כוללת תאורת לד, חישוקי "18, ריפוד דמוי עור. בתחום הבטיחות נמצא בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית מתקדמת יותר ובזכות זו האחרונה אין צורך במערכת התרעה בהתקנה מקומית. רמת הגימור הגבוהה כעת היא רמת 'פיור' ומחליפה את רמת 'מודרן' שהיתה בעבר. רמת 'פיור' מוסיפה מערכת שמע של בוז וחיישני נסיעה לאחור. בתחום הבטיחות היא מוסיפה ניטור היקפי של שטחים מתים, בלימה אוטונומית גם לאחור.

    גרסת ה-2.0 ליטר מוצעת רק ברמת גימור 'פיור וייט' (בעבר גם 'ספיישל אדישן'), ובזו שילוב בין ריפוד עור לבן ודיפון עור הפוך באפור, וכוללת בנוסף תפעול חשמלי למושבים, פקדי הילוכים מאחורי ההגה.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב ארוך ונמוך, המופע ספורטיבי והפרופורציות דינמיות שנראות טוב מאוד גם היום.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מפגין עושר בעיצוב, בחומרים ובמרקמים. המופע הכולל מרשים ומיוחד מאוד גם כיום. רק מסך המולטימדיה הקטן ("7) מסגיר את גילו של הדגם. איכות החומרים גבוהה מאוד מהמקובל והאווירה בתא מאוד עשירה.

    תנוחת הנהיגה טובה ומוצלחת, אך מזכירה יותר סופרמיני מוגבהת מאשר רכב פנאי. המרחב מלפנים סביר והמושבים מצוינים. מאחור מעט צפוף עיקר לראש ולברכיים, אבל השהות מאוד נעימה בגלל המושב המוצלח וההשקעה בחומרים. תא המטען הוא מהקטנים בקבוצה (240 ל').

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-2.0 ל' (156 כ"ס, אטמוספרי) חזק מהמקובל בקטגוריה, והביצועים בהתאם. צריכת הדלק במבחן שלנו עמדה על 10.2 ק"מ/ל' – סבירה בהתחשב בתנאים.

    בגרסת ה-1.5 ל' (116 כ"ס, אטמוספרי) הביצועים טובים פחות, ובעומס יורגש מחסור בכוח, אך הם עדין מספקים. צריכת הדלק עדיפה - 11.8 ק"מ/ל' במבחן הדרכים שערכנו.

    בשתי הגרסאות התחושה נמרצת וזריזה בזכות מנוע השש לטפס בסל"ד ותיבת הילוכים הפועלת חלק ומהר ובהרמוניה עם המנוע.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה במעבר על שיבושים קטנים או גלי-כביש, וטובה פחות על שיבושים חדים או בינוניים ומעלה. התוצאה היא נוחות בינונית. גם בידוד רעשי הכביש והרוח חסר. היכולת הדינמית טובה מאוד עם ההיגוי מוצלח ושלדה טובה שנענית לבקשות הנהג. כך שלמי שאוהב גם כיף בכבישים רלוונטיים.

  • תמורה למחיר

    CX-3 מצליח לשמור, למרות גילו, על סוג של קסם ולהעניק תחושה מיוחדת לנהג, בזכות העיצוב המושך מבפנים ומבחוץ שלא נפגע עם הזמן והאבזור הרב. מחיר גרסת ה-2.0 ל' מעט יקר, אבל הוא מחזיר באבזור, בנראות ובתחושה. גרסת ה-1.5 ל' מוצעת במחיר אטרקטיבי.

  • בטיחות

    במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP הוא השיג ציון של ארבעה כוכבים, אבל הוא נבחן ללא מערכת בלימה אוטונומית כלל, ובישראל הוא משווק מיומו הראשון עם המערכת, שגם שודרגה ב-2018. רמת הגימור הבסיסית 'זום', מגיעה עם בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב אך לא תיקון. כיוון שההתרעה על אי שמירת מרחק אינה פועלת מעל 80 קמ"ש, נדרשת מערכת התרעה בהתקנה מקומית. שאר רמות הגימור של מנוע ה-1.5 ליטר מוצעת עם התרעת שמירת מרחק שפועלת גם בבינעירוני, אין צורך במערכת בהתקנה מקומית. בנוסף נמצא בקרת שיוט אדפטיבית. רמות הגימור הגבוהות, 'פיור' ו'פיור וויט', גם מוסיפות ניטור היקפי של שטחים מתים, בלימה אוטונומית גם לאחור.

  • מה חדש במאזדה CX-3 2022

    מנוע ה-2.0 ליטר חזר (יוני 2022) לאחר היעדרות של כשנה. במקביל במנוע ה-1.5 ליטר שונו רמות הגימור, ומנוע ה-2.0 ליטר מוצע רק ברמת גימור אחת (שתיים בעבר).

  • סיכום

    רכב פנאי קטן שעדיין מצליח להיראות צעיר ורענן.

מאזדה CX-3 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מאזדה CX-3
מאזדה CX-3 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1496
116
לקבלת הצעה
-
1496
116
לקבלת הצעה
-
1496
116
לקבלת הצעה
-
1998
156
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים מאזדה CX-3

ברשותך מאזדה CX-3?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5