מיצובישי אאוטלנדר - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / גרסת שבעה מקומות ייחודית בין רכבי הפנאי הקומפקטיים, היכולת הדינמית ויכולת השטח נאות ואבזור הנוחות מכובד. גרסה היברידית/נטענת-רשת.

חסרונות / התיבה הרציפה והמנוע רועשים תחת עומס.

בשורה התחתונה / רכב פנאי מוצלח ומרווח.

מיצובישי אאוטלנדר חוות דעת

  • רקע כללי

    מיצובישי אאוטלנדר הוא הדגם הראשון של היצרנית שנבנה בטכנולוגיית "קליר-טק" שמטרתה להביא לחיסכון בדלק ובזיהום האוויר. לדוגמה, הוא קל ב-100 ק"ג מקודמו למרות שימוש באותה הפלטפורמה. היצע המנועים המקומי כולל שלוש אפשרויות הנעה עם 150 כ"ס - בנזין 2.0 ליטר או דיזל 2.2 ליטר - כאשר גרסת הדיזל מציעה מומנט עדיף ותחושת כוח עדיפה. גם בחירה בתיבת שישה הילוכים אוטומטית בדיזל במקום התיבה הרציפה בבנזין, מוצלחת יותר. לצד שתי מנועים אלה, מוצעת גם גרסת כלאיים נטענת משקע חשמלי (PHEV). כמו בעבר, לאאוטלנדר חמישה או שבעה מושבים. באוגוסט 2015 הושק בישראל אאוטלנדר משודרג, אחרי מתיחת פנים קוסמטית בעיקר.

  • עיצוב ונוכחות

    דגמי 2012 לא מרשימים למראה - העיצוב פשוט ו"כבד". אחרי הרענון ב-2015, העיצוב בולט יותר בעיקר בגלל שימוש נרחב בכרום בחרטום.

  • תא נוסעים ומטען

    האיכות השתפרה אך עדין לא ברמת הטובות בקבוצה. הישיבה גבוהה ושולטת, המרווח בשורה השנייה והשלישית טוב ותא המטען קטן כשהשורה האחרונה מאוכלסת, בדומה לחלק מהמתחרים. חסרים פתחי מיזוג למושבים האחוריים. בדגמי 2015 איכות החומרים קצת יותר טובה.

  • מנוע וביצועים למנוע הבנזין זמינות כוח סבירה, הוא אינו חזק אך יספיק ליומיום, הגם שהוא רועש תחת עומס. התיבה הרציפה אף היא אינה מהמצטיינות, במיוחד במאמץ. מנוע הדיזל מספק ביצועים טובים בזכות נתון המומנט הנדיב, ותיבת ההילוכים האוטומטית חלקה ונעימה. צריכת הדלק טובה משל מנוע הבנזין אבל לא בפער גדול כפי שניתן לחשוב - 13.5 ק"מ לליטר בדיזל, לעומת 10 ק"מ לליטר בבנזין. גירסת הפלאג-אין מציעה חווית-נסיעה ייחודית.
  • נוחות והתנהגות התחושה הכללית בוגרת ובטוחה, אבל פחות מהנה משמעותית מהדור הקודם. המתלים הרכים - שהפכו רכים אף יותר ב-2015 - מאפשרים נוחות נסיעה טובה, למרות נדנודי המרכב המורגשים במעבר על שיבושים גדולים. בידוד הרעשים לא מוצלח מבחינת רעשי מנוע, תיבה, כביש ורוח, גם אחרי מתיחת הפנים.
  • תמורה למחיר גרסת השבעה מושבים הבסיסית מציעה את התמורה הטובה ביותר, וכמעט חסרת מתחרות במחיר דומה. הגרסה ההיברידית היא אופציה ייחודית מסוגה ותתאים בעיקר למרבים לנסוע בעיר.
  • סיכום חבילה טובה למי שזקוק לשבעה מושבים, אך חסר את הסקס-אפיל הנדרש מרכב פנאי.

כתבות הקשורות לדגם

למי שרוצה לחקור לעומק

מיצובישי אאוטלנדר גרסאות נפח מנוע כוח סוס ליסינג פרטי מחיר קטלוג יבואן
1998
150
159,000
1998
150
168,000
1998
150
176,000
1998
150
180,000
1998
150
189,000
2360
224
190,000
1998
150
200,000
2360
224
210,000
2360
224
220,000
2268
150
לא משווקת
1998
203
לא משווקת
1998
203
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
לא משווקת
1998
150
לא משווקת
לא משווקת
1998
150
לא משווקת

באפשרוך לבחור עד 3 דגמים

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי אאוטלנדר?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

21
מיצובישי אאוטלנדר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.9 11.9 17.5 11.3 10
14.9 11.9 17.5 11.3 10
15.6 13.2 17.2 11.8 8
15.6 13.2 17.2 11.8 8
15.6 13.2 17.2 11.8 11
15.6 13.2 17.2 11.8 11
15.6 13.2 17.2 11.8 11
15.9 13.2 17.9 12.0 11
16.1 13.1 17.8 12.2 10
16.1 13.1 17.8 12.2 10
16.1 13.5 18.2 12.2 11
16.1 13.1 17.8 12.2 10
16.1 12.5 18.2 12.2 11
16.1 13.5 18.2 12.2 11
17.2 14.0 19.6 14.6 15
17.2 14.5 19.2 14.6 14
50.0 טרם נבחן טרם נבחן 42.5 2
50.0 טרם נבחן טרם נבחן 42.5 2
50.0 טרם נבחן טרם נבחן 42.5 2
52.6 טרם נבחן טרם נבחן 44.7 2
52.6 טרם נבחן טרם נבחן 44.7 2
6
12.2