פורשה 718 בוקסטר 2022 חוות דעת
-
רקע כללי
בתחילת 2016 הציגה פורשה את ה-718 בוקסטר - שהיא אינה אלא מתיחת פנים לבוקסטר דור שלישי (981), שנחשפה ב-2012.
הדגם המחודש מביא איתו שינוי משמעותי בדמות מנועים חדשים לגמרי - לראשונה אי-פעם תוצע הבוקסטר עם מנועי טורבו ואם לא די בכך, לאלו מבנה "עממי" של 4 ציל' ונפח בסיסי של 2.0 ליטר! למנוע הגדול יותר נפח של 2.5 ל' והוא נהנה מטורבו בעל גיאומטריה משתנה.
למרות השינוי הגדול, אין להמעיט ביכולותיהם של המנועים החדשים, בטח לאור הנתונים הטכניים - מדובר ביחידות הנעה חזקות מבעבר (300 כ"ס ו-38.7 קג"מ במנוע הקטן, 350 כ"ס ו-42.8 קג"מ בגדול) עם יתרון ברור בכל הקשור לזמינות הכוח.
מעניין כי למרות הימצא מגדש תחת מכסה המנוע, תקרת הסל"ד הפכה דווקא גבוהה יותר מזו של המנועים האטמוספריים הקודמים.
משמח לא פחות לדעת כי הביצועים המשופרים אינם באים על חשבון צריכת הדלק, להיפך; לפי פורשה, ישנו שיפור של 13% בסעיף זה. מוטב שכך - אחרת מה הועילו חכמים בתקנתם, עת גנזו את מנועי ה-6 צילינדרים... מעבר לכך, מערכת ההיגוי של ה-718 בוקסטר הפכה חשמלית (במקום אלקטרו-הידראולית), המתלים עברו כיול מחדש והעיצוב זכה לאי-אלו נגיעות, הן מלפנים והן מאחור.
לישראל תגיע ה-718 במאי 2016.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום
 
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 4.85%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותיך במאגר בנק ישראל.