סקודה פאביה 2021 - אוטו

סקודה פאביה 2021 יד שניה

סקודה פאביה 2021 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
17.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2020

סקודה פאביה 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות צריכת דלק טובה, יכולת דינמית נאה, איכות הרכבה והנדסת אנוש טובים, מרחב סביר ותא מטען יעיל.
חסרונות נוחות נסיעה בעיקר בעיר, נסיעה לא שקטה.
בשורה התחתונה סופרמיני פחות נוחה, יותר מבצעת.

סקודה פאביה 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    במאי 2021 חשפה סקודה את הדור הרביעי של הפאביה, הסופרמיני של היצרנית הצ׳כית.

    הדור הרביעי בשושלת מבוסס על פלטפורמה חדשה עבורו, אותה הוא חולק עם הדורות העדכניים של פולו, איביזה ודגמים נוספים בקבוצת פולקסווגן.

    הדגם החדש גדול משמעותית מקודמו, ובסיס הגלגלים שלו צמח בקרוב לעשרה ס״מ (!), בדומה לממד האורך. המידות הנדיבות, כך סקודה, יוצרות מרחב גדול בהרבה לנוסעים. נפח ההטענה גדל אף הוא: לתא המטען 380 ליטרים (כ-50 ל‘ יותר).

    בסקודה הקדישו לא מעט כדי לשפר את היעילות האווירודינמית של פאביה ומציינים מקדם גרר של 0.28, אשר לפי סקודה הוא הנמוך ביותר בסגמנט - עניין התורם לביצועים, לצריכת הדלק ולהפחתת רעשי רוח.

    בניגוד לעיצוב החיצוני, המשמר את הצללית של הדור הקודם, סביבת הנהג חדשה לחלוטין, דומה לאלה שבדגמי סקודה החדישים. המרכיב המרכזי כמובן הוא מסך מולטימדיה חצי-צף בגדלים 6.5 אינץ‘, 8 אינץ‘ או 9.2 אינץ‘ בהתאם לרמת הגימור. אנשי סקודה מציינים את ממשק המולטימדיה החדש, הכולל קישוריות עדכנית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. ברמות הגימור הגבוהות מוצעת אופציה ללוח מחוונים מוקרן בגודל 10.25 אינץ’.

    בשלב הראשון סקודה פאביה מוצעת ללא מנועי דיזל, ועם זאת סקודה אינה מתייחסת לגרסה מחושמלת כלשהי. היצע המנועים יתבסס בעיקר על מנוע הבנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים של קבוצת פולקסווגן, וזה מוצע בארבע רמות הספק. בגרסה האטמוספרית למנוע זה הספק של 65 כ“ס או 80 כ“ס, המומנט 9.5 קג“מ זהה, והתיבה ידנית עם 5 הילוכים. גרסה מוגדשת של מנוע זה מייצרת 95 כ“ס ו-17.8 קג“מ, וזו מצוידת באותה תיבה.

    הגרסה החזקה יותר של מנוע זה – 110 כ“ס ו-20.4 קג“מ – מוצעת עם תיבה ידנית 6 הילוכים או דו-מצמדית 7 הילוכים. בראש ההיצע מנוע הטורבו-בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים המוכר של הקבוצה, המייצר 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ.

    המעבר לפלטפורמה העדכנית אפשר לשלב בפאביה מערכות בטיחות מתקדמות. לצד 9 כריות אוויר, תוצע הסופרמיני החדשה עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב נסיעה ועוד.

    הדגם החדש צפוי לנחות בישראל ברבעון הראשון של 2022. חוות הדעת המופיעה מטה מתייחסת לדגם היוצא.

  • עיצוב ונוכחות

    ברמת הגימור הגבוהה 'סטייל' שבחנו, ההופעה החיצונית מעט שונה בעיקר בזכות תאורת הלד. לפאביה "שלנו" גם צביעה שחורה לגג, לחישוקי ה-"16 ולבתי המראות; אותם פריטי עיצוב תורמים לכך שלמרות גילה וממדיה הצנועים, היא נראית עדכנית וגם נעימה לעין.

  • תא נוסעים ומטען

    גילה של הפאביה בולט יותר כאשר נכנסים פנימה. בסביבת הנהג צג מולטימדיה מקורי, בגודל "6.5 וזה נראה זעיר בימים אלה. סביבת הנהג הצבועה בשחור ועשויה פלסטיק חסון אך קשיח.

    מצד שני, סביבת הנהג הלא מצטעצעת נראית בוגרת, הנדסת האנוש טובה ותפעול בקרת האקלים נוח. מנגד, סקודה הרכיבה כאן את גלגל ההגה החדש שלה, וזה מביא מראה עדכני, ומוסיף למרכיבים כמו הריפוד הבהיר המשולב באלקנטרה של המושבים.

    תנוחת הנהיגה והמושב נוחים. התחושה, מלפנים ומאחור, היא כי פאביה היא סופרמיני מעט קטנה, והמרחב סביר בלבד.

    לתא המטען מבנה שימושי והוא מציע שפע פתרונות אחסון ורשתות.

  • מנוע וביצועים

    לסקודה פאביה 2021 מנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר המוכר שיש לו 3 צילינדרים, ובעדכון האחרון הופחת ההספק מ-110 כ"ס ל-95 כ"ס. זה בהחלט מורגש והרכב פחות זריז מאשר קודם. ועדיין, ביום-יום יכולתו טובה, ההתנהלות בעיר זריזה, וכאשר המנוע במרכז הסל"ד הוא יעיל.

    עם זאת, חטיבת הכוח הזו פחות זורמת ורהוטה מאשר גרסאות ה-1.0 ליטר בדגמים חדשים. המנוע כעת אוהב פחות סל"ד גבוה, הוא פחות יעיל שם ויותר רועש. גם שילוב ההילוכים, כאשר מנסים לייצר קצב נמרץ, לעיתים אינו חלק. בעיר לעיתים התיבה בוחרת בהילוך גבוה מדי ביחס למהירות והדבר יוצר רעידות.

    בצד החיובי, יחידת הכוח נותרה חסכונית; בתוואי המבחן הצריכה הייתה 12.7 ק"מ/ל', בשיוט 15-17 ק"מ/ל'.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר אינה מצטיינת, פעולת המתלים נוקשה ברוב סוגי השיבושים העירוניים, וצמיגים עם חתך נמוך יחסית לרכב כזה אינם עוזרים. מחוץ לעיר מורגש חספוס הכביש וכך רעשי הכביש והרוח.

    מבחינת ניהוג אין הפתעות. לפאביה היגוי מדויק, ניהוג סולידי ואחיזה טובה לרוב.

  • תמורה למחיר

    כאשר רוב המתחרות מתייקרות משמעותית, סקודה פאביה 2021 עדיין מוצעת במחיר תחרותי.

    ניתן גם לשער כי בשנה שאמורה להיות אחרונה עבור פאביה הנוכחית נראה לא מעט מבצעי מכירות. וכן, כדאי לשים לב לגרסה הידנית הזולה והאטרקטיבית.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה סטייל 1 ליטר טורבו עם כ-500 יחידות.

    אחריה גרסת אמבישן 1 ליטר טורבו עם כ-200 יחידות.

     

  • מה חדש בסקודה פאביה 2021

    הצגת דגם חדש במאי 2021, אשר יגיע לישראל כמודל 2022.

  • סיכום

    הפאביה הנוכחית בת שבע, אבל מזדקנת בכבוד. העיצוב נעים ואבזור עשיר מחפה על חלק מהחולשות.

סקודה פאביה 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סקודה פאביה
סקודה פאביה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
999
95
לקבלת הצעה
-
999
95
לקבלת הצעה
-
999
95
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סקודה פאביה

ברשותך סקודה פאביה?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5