סקודה סופרב 2022 - אוטו

סקודה סופרב 2022 יד שניה

סקודה סופרב 2022 יד שניה

קטגוריה: משפחתיות גדולות / מנהלים
גירסה מומלצת:
15.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

סקודה סופרב 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות איכות חומרים והרכבה, מרחב פנימי בעיקר מאחור. אבזור, ביצועים, צריכת דלק.
חסרונות עיצוב פנים סולידי מידי, נוחות נסיעה, רעשי כביש מעט מעל הסביר, אחריות לשנתיים.
בשורה התחתונה על אף גילה המתבגר, נותרה משפחתית גדולה מוצלחת ומשתלמת.

סקודה סופרב 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    הדור השלישי של סופרב נחשף בתחילת 2015 והגיע לישראל בסוף אותה שנה. באמצע 2019 הגיע הדגם לאחר מתיחת, ובמאי שנה זו עלתה ארצה גרסת הפלאג אין.

    גרסת הפלאג אין הוצגה כמעט במקביל למתיחת הפנים, אבל בגלל הקורונה ובעיות שרשרת האספקה בעולם הרכב, השיווק בארץ התעכב משמעותית, ובאיחור ניכר לעומת היבוא המקביל.

    כמו בגרסאות היברידיות-נטענות של דגמים קרובים בקבוצת פולקסווגן – יחידת כוח שהוצגה עוד ב-2014/2015 בפולקסווגן גולף ובפאסאט GTE – לזו מנוע הטורבו-בנזין 1.4 ל' הוותיק, שמייצר כאן 156 כ"ס. מנוע חשמלי מספק 115 כ"ס והתפוקה המשולבת היא 218 כ"ס. התיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית. לגרסה זו סוללה של 13 קוט"ש והטווח החשמלי המוצהר הוא 50 ק"מ. כתוצאה מהטמעת המערכת ההיברידית-נטענת, המשקל עלה ב-250 ק"ג ל-1755 ק"ג, מיכל הדלק קטן ב-16 ל' ל-50 ל', ונפח תא המטען צומצם ב-99 ל' ל-485 ל'.

    סופרב מבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית ומוצעת בישראל בהיצע רחב של מנועים שלא אופייני לקטגוריה. ההיצע כולל מנוע טורבו-בנזין 1.5 ל', 150 כ"ס, טורבו-בנזין 2.0 ל' בשני הספקים: 190 ו-280 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים דו-מצמדית (DSG), בגרסת ה-280 כ"ס ההנעה כפולה.

    יש ארבע רמות גימור שאת פירוט תכולתן ניתן לראות בדף הדגם של שנת 2020. גרסת הפלאג-אין מוצעת בשתי רמות גימור עשירות: 'סטייל' ו-'L&K'.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב סולידי למדי, מה שמעניק לספינת הדגל של היצרן הצ'כי הופעה מכובדת.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב הפנים, כמו העיצוב החיצוני, סולידי עם קווים ישרים ובלי גימיקים. החומרים משובחים וכך גם רמת ההרכבה. האבזור עשיר במיוחד ברמות הגימור הגבוהות. מערכת המולטימדיה נוחה לשימוש, רזולוציית המסך טובה והממשק מהיר. אבל גודל המסך קטן יחסית ("8) ומיקומו נמוך מדי.

    המרחב מלפנים ובמיוחד מאחור שופע אבל הנוסע החמישי יצטרך להתמודד עם מנהרת גל ההינע גדולה לרגליו. תא המטען ענק, גם בגרסת הפלאג אין שלה 99 ל' פחות.

     

  • מנוע וביצועים

    גרסת ה-1.5 ל' (150 כ"ס) מציעה ביצועים טובים. כיול המצערת לא חד במהלכו הראשון והתיבה מעט איטית בתגובתה. מצב 'ספורט' משפר את התגובה של שניהם. צריכת הדלק טובה, עם נתון של 11.5 ק"מ לליטר בתנאי המבחן שכלל גם קטעי דרך מאומצים.

    גרסת ה-2.0 ל' (190 כ"ס) חזקה באופן מורגש, והמנוע מציע גמישות גבוהה יותר. התיבה חלקה ברוב תנאי הדרך אבל גם כולל השהיה מסוימת ביציאה מהמקום שיכולה להפריע בתנועה פקוקה. צריכת הדלק טובה עם נתון של 9 ק"מ לליטר במבחן שלנו.

    מנוע ה-2.0 ל' (280 כ"ס) טרם נבחן לאחר מתיחת הפנים.

    גם גרסת הפלאג אין מציעה ביצועים מעולים ולא נתקלנו במחסור בכוח גם כאשר הסוללה כמעט התרוקנה.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה שבעבר היתה מהטובות ביותר, כבר לא בפסגה. היא עדין טובה מאוד כשרעש הצמיגים בולט מידי. הגרסאות הבכירות כוללות בולמים אדפטיביים שמעניקים נוחות נסיעה עדיפה למרות חישוקים גדולים יותר. גם עם בולמים אדפטיביים הטיפול בשיבושים גדולים כמו פס האטה, או שיבושים חדים לא מושלם.

    היכולת דינמית מרשימה, עם אחיזת כביש טובה ותחושת בטחון בנהיגה. זה לא הופך אותה למלהיבה.

     

  • תמורה למחיר

    למרות גילה המתקדם, היא ממשיכה להציע תמורה טובה. שילוב של מרחב גדול, שימושיות גבוהה, איכות ראויה, הנדסת אנוש טובה, יכולות גבוהות ושפע של גרסאות ורמות גימור.

  • בטיחות

    ארגון יורו NCAP בחן את סקודה סופרב בשנת 2015 והעניק לדגם ציון של חמישה כוכבי בטיחות. מפרט הבטיחות כולל כסטנדרט 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, ניטור תנועה צולבת מאחור כולל בלימה, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעת עייפות נהג ועוד. רמת 'סטייל' מוסיפה בלימה גם בניטור תנועה צולבת מלפנים. רמת 'לורן וקלמנט' היא היחידה שמוצעת עם 9 כריות אוויר (בעבר גם רמת 'ספורטליין' הציעה מספר דומה).

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק הממוצעת ברכב היברידי-נטען תלויה בהרגלי הנסיעה וביכולת הטעינה. צריכת הדלק במסלול המבחן עמדה על 12.2 ק"מ/ל'.

     

  • טווח נסיעה

    טווח הנסיעה החשמלי בפועל נע בין 40 ל-45 ק"מ.

  • מה חדש בסקודה סופרב 2022

    במאי 2022 החל שיווק סקודה סופרב iV, בגרסה היברידית-נטענת. לזו מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ל' ומנוע חשמלי המפיקים יחדיו 218 כ"ס. התיבה היא רובוטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים. סוללת 13 קוט"ש מבטיחה טווח נסיעה חשמלי של עד 50 ק"מ לפי WLTP. ביחס לגרסאות הבנזין המשקל גדל בכ-250 ק"ג, נפח מיכל הדלק הוקטן ביותר מ-16 ל', ותא המטען צומצם ב-99 ל' (485 ל' סה"כ). סופרב פלאג-אין מוצעת בשתי רמות גימור עשירות: 'סטייל' ו-'L&K' ולשתיהן בולמים אדפטיביים.

  • סיכום

    על אף גילה, סופרב מביאה עמה סביבת נהג עשויה לתפארת בחומרים, בביצוע, בהנדסת אנוש, ומעל הכול: מרחב ושימושיות שאין שניים להם בסגמנט.

סקודה סופרב 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סקודה סופרב

כתבות ומבחני דרכים סקודה סופרב

ברשותך סקודה סופרב?

ציון ותגובת גולשים

סקודה סופרב מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5