פולקסווגן גולף 2025

פולקסווגן גולף 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בינואר 2024 פולקסווגן הציגה מתיחת פנים לדור השמיני של הדגם, וזו נחתה בארץ באוגוסט 2024. השינויים לעיצוב החיצוני קלים אך מורגשים: יחידות התאורה זכו לריענון, וברמות הגימור הגבוהות ניתן לקבלן עם תאורת לד-מטריקס מתקדמת.

    מעבר לכך ישנה סבכה עדכנית ופגוש המייצרים יחדיו מראה מודרני ודינאמי מבעבר. מהצד ומאחור סיפור דומה: חישוקים בעיצוב חדש, יחידות תאורה ופגוש מעודכנים.

    הקו ממשיך גם בסביבת הנהג; מסך המולטימדיה נותר במקומו והוא יוצע בארץ בגודל 12.9 אינץ' בכל רמות הגימור. ממשק המערכת הוא מהדור החדש של היצרנית (MIB4), כולל עוזרת קולית חכמה הנעזרת בצ'אט GPT לטובת ניהול תקשורת בשפה טבעית ולהצגת תוצאות משופרות. פולקסווגן גם חזרו לפקדים פיזיים על גלגל ההגה במקום פקדי המגע, דבר שאמור לשפר את נוחות התפעול.

    פקדי המגע של מערכת המיזוג ממוקמים עדיין מתחת למסך, אך בחברה מדווחים שהם תוכננו מחדש והם נוחים יותר לתפעול.

     

    פולקסווגן גולף המחודשת מוצעת בישראל עם מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר, כאשר המהדורה המוחלשת שלו מחליפה את הטורבו-בנזין 1.0 ליטר שהוצע בעבר. מנוע זה מצויד בשתי גרסאות ההספק במערך היברידי מתון (48 וולט) וצמודה לו תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים. בגרסה החדשה והחלשה התפוקה היא 116 כ"ס ו-22.4 קג"מ.

    בגרסה החזקה התפוקה היא 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. בגרסה החלשה מתלה אחורי פשוט יותר (קורת מתח) ובחזקה מתלה מתוחכם יותר (רב-חיבורי).

    בהמשך נחתה כאן גם גרסת GTI המחודשת, שזכתה לתפוקה מוגדלת ממנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין: 265 כ"ס ו-37.8 קג"מ. התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים (ידנית לא מוצעת כלל, גם לא בחו"ל), לרכב דיפרנציאל מוגבל-החלקה, ההנעה קדמית ובולמי הזעזועים מתקדמים מבעבר, נשלטים אלקטרונית ומאפשרים בחירה בין 15 מצבים. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 5.9 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב השמרני נראה קלאסי-מעודכן, ולא אגרסיבי-עכשווי. התוצאה נאה ומאוד מזוהה.
  • תא נוסעים ומטען

    בסביבת הנהג השינויים גדולים ובולטים לעין בדגם המעודכן. הפרט הבולט הוא צג מולטימדיה שגדל בהרבה, כעת בגודל "12.9 (לפני כן, "8.3), תפעולו משופר והוא כולל ממשקי קישור לאפל ולאנדרואיד.

    ברכב מחוונים מוקרנים חדשים ונאים ובגרסה שנבחנה גם תצוגה עילית נאה. אנשי פולקסווגן טוענים כי הקשיבו לתגובות הלקוחות ופעלו לפשט את תפעול המערכות. התוצאה, כמו בהרבה פעמים במקרים כאלה, מעט מעורבת, כאשר השילוב בין התפעול שהיה קודם עם מספר קיצורי דרך חיצוניים (לחצני מגע) לבין המערך החדש דורש הסתגלות.

    הרכב אינו מרבה בצפצופים מעצבנים (למעט בחניה) ולא קשה לנתק מערכות בטיחות כמו תיקון ההגה האקטיבי מדי. תמונת המצלמות ההיקפיות נאה אך לא תמיד מובנת מספיק.

    סביבת הנהג והמושבים איכותיים מאשר בדגם שלפני חידושו, ותנוחת הנהיגה מצוינת. מאחור הישיבה נעימה גם בזכות שליטה נפרדת בבקרת האקלים.

    בסיס המושב מעט מוטה מדי, אך בזכות תנוחת ישיבה זקופה יש מספיק מקום לרגליים, וגם המרווח לראש הולם. לנוסע במרכז לא יהיה נוח. לתא מטען מבנה שימושי עם רצפה כפולה והוא נראה גדול ממה שעולה מנתון הנפח שלו, 381 ליטרים.

  • מנוע וביצועים

    בגרסת 150 כ"ס שנבחנה, פעולת המנוע נעימה מאשר בדגם היוצא, מלוטשת ושקטה, והביצועים מפתיעים לטובה. המנוע מייצר צליל הנשמע לאוזן רק בסל"ד גבוה. התיבה משתפת פעולה עם שילוב הילוכים נעים, חלק וגם זריז. בכלל התגובות מיידיות ויעילות מבעבר, לא מעט בזכות המערך ההיברידי-מתון; המנוע החשמלי מייצר מומנט נאה המוגש לנהג כבר בסל"ד כמעט-אפס. זה מוסיף ליכולת בעומס של עקיפה בתנאים מכבידים, זה מורגש גם דרך הצמיגים המייללים לעיתים ביציאה מהמקום.

    לגרסת ה-GTI חטיבת כוח מאוד אפקטיבית. היא אינה עוצרת נשימה בביצועיה ודרמטית בהתנהלותה, אבל היא מציעה ביצועים מצוינים בכל מצב ובכל מהירות. התיבה ב-GTI לא תמיד מספיק מהירה ולפעמים מעט 'עסוקה' ומשמיעה נקישות במהירויות עירוניות. עם זאת, ברוב מתארי השימוש היא נעימה בפעולתה.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק השתפרה ביחס לדגם המוחלף - והיא מצוינת; ביום המבחן עמדה הצריכה על 14.5 ק"מ/ל', בכביש המהיר בשיוט נינוח 18 ק"מ/ל'. גם ב-GTI הצריכה טובה ביחס לרכב שמפתה לנוע מהר. 9.2 ק"מ/ל' ביום מבחן מאמץ למדי, ובמהירות שיוט ניתן לנוע סביב 12 ק"מ/ל'.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      19.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      15.6 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      45 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      4
  • נוחות והתנהגות

    הגולף המחודשת מתגלה כנעימה וכנראה גם מעודנת ושקטה מאשר הדגם הקודם. נוחות הנסיעה טובה ובעיקר בולטת פעולת בולמים נכונה. נוחות הנסיעה מחוץ לעיר טובה אף יותר, וגם רחשי הרוח המוחשיים אינם מוגזמים.

    היכולת הדינמית טובה, ויש כאן אף פוטנציאל להנאה מנהיגה. בפניות הגולף קלילה, מדויקת ומהירה למדי. עם זאת, אחיזת הצמיגים אינה מאוד גבוהה. ביחס לקצב שגולף מסוגלת לו, הבלימה חסרה מעט עוצמה, הדוושה שוקעת מדי ופעולתה אינה נוסכת ביטחון במצבי קיצון.

    ב-GTI, למרות ההגה המהיר התגובות להפניית הרכב סולידיות ומדויקות, והיינו שמחים לקצת יותר היזון חוזר לידיים. הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה אינו פעלתן מאוד ולא תמיד מרגישים בו, אבל הוא מאפשר ל-GTI להיצמד לקווי הפנייה ולנהוג בעיקולים במהירות גבוהה מאוד.

    בכבישים המפותלים גולף GTI היא יציבה, מדויקת, מרוסנת, ברורה וצפויה, ובכלל היא כה טובה בהם עד כי לא נעים להתלונן. ובכל זאת: חסרה לנו קצת דרמה, ולקבל תגובות כמו פסיעה קלה ושובבה עם הרפיה מהמצערת ביציאה מפנייה זה דבר נדיר למדי.

    הבלמים ב-GTI לא פחות ממצוינים. נוחות הנסיעה ב-GTI השתפרה בזכות המעבר למתלים נשלטים-אלקטרונית, ועדיין היא אינה טובה במיוחד גם במצב הנוח.

  • תמורה למחיר

    מחירה של הגולף גבוה לטעמנו עבור משפחתית קומפקטית – אך לצערנו, כיום זהו הסטנדרט בקטגוריה. מחירה קרוב מאוד לזה של מכוניות מרכז שוק מובהקות כמו טויוטה קורולה ויונדאי אלנטרה (האחת מעט זולה יותר, השנייה יקרה יותר) – והגולף מעניקה הרבה יותר מהן, כך שהתמורה מצוינת. ה-GTI יקרה ביחס למתחרות מבית (סקודה, קופרה) החולקות אותם מכלולים, אך היא נהנית ממעמד נחשק ומורשת מכובדת שמצדיקים את מחירה.
  • גרסאות ורמות גימור

    פולקסווגן גולף מוצעת בגרסת ה-116 כ"ס ברמת הגימור 'לייף', ובמפרט: חישוקי "16, מפתח חכם, בקרת אקלים תלת-אזורית, מחוונים מוקרנים, תאורת אווירה ועוד.

    הגרסה החזקה יותר מוצעת ברמת גימור 'סטייל', הכוללת חישוקי "17, מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי למושב הנהג, תצוגה עילית, מערכת שמע משודרגת של הרמן קרדון וריפוד מהודר יותר.

    ברמת הגימור הבכירה, 'סטייל פלוס', החישוקים משתדרגים ל-"18 ומתווסף גג זכוכית. בגרסת ה-GTI גג זכוכית, מפתח חכם, מושבים קדמיים מאווררים, תפעול חשמלי למושב הנהג, מצלמות היקפיות, מערכת שמע של הרמן קרדון ועוד.

  • בטיחות

    מפרט הבטיחות שודרג במתיחת הפנים, וכולל תשע כריות אוויר, בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה, ניטור אקטיבי של שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. פולקסווגן גולף נבדקה מחדש ע"י יורו NCAP בשנת 2022 וקיבלה דירוג של 5 כוכבי בטיחות עם ציון של 88% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על ילדים ו-74% בהגנה על הולכי רגל.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    הדור השמיני של פולקסווגן גולף ממשיך את מסורת קודמיו, ומתיחת הפנים שנעשתה לו שיפרה לא מעט. כעת סביבת הנהג עדכנית יותר, האבזור עשיר יותר, פעולת חטיבת הכוח חלקה יותר והיא גם חסכנית יותר. התוצאה היא משפחתית עשויה היטב, הפועלת באופן רהוט – ומתברגת בפסגת הקבוצה.

פולקסווגן גולף שאלות ותשובות

פולקסווגן גולף 2025 מוצעת בישראל בשלוש רמות גימור: Life במחיר 176,900 ₪ עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 116 כ"ס, Style במחיר 184,900 ₪ עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס, ו-Style Plus במחיר 196,900 ₪ עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס ואבזור עשיר יותר. בנוסף מוצעת גרסת GTI ספורטיבית במחיר 299,900 ₪.
רמת Life היא רמת הבסיס עם מנוע 116 כ"ס, רמת Style כוללת מנוע חזק יותר של 150 כ"ס ואבזור משודרג כולל מושבי קומפורט מרופדים Art Velour ופנסי LED משופרים מסוג MATRIX. רמת Style Plus מוסיפה מושב נהג חשמלי עם תכונת עיסוי והקשחת גב תחתון, תצוגה עילית HUD, ריפוד אלקנטרה נאה, ומערכת מולטימדיה מתקדמת יותר. בגרסת ה-GTI גם מושבי ספורט בריפוד עור עם אוורור, חימום לגלגל ההגה, ובולמים אדפטיביים.
למידע מעודכן על הנחות ומבצעים מומלץ לפנות ישירות ליבואן הרשמי צ'מפיון מוטורס או לסוכני פולקסווגן המורשים ברחבי הארץ. מחירי המחירון הם 176,900-196,900 ₪ לגרסאות הרגילות ו-299,900 ₪ ל-GTI.
החזר חודשי משוער מתחיל מ-2,394 ₪ לחודש עבור רמת Life, 2,722 ₪ לחודש עבור רמות Style ו-Style Plus. המחירים משתנים בהתאם למסלול המימון, גובה המקדמה ותקופת ההחזר.
פולקסווגן גולף GTI 2025 מוצעת בישראל במחיר של 304,900 ₪. זוהי התייקרות משמעותית של כ-45,000 ₪ לעומת הדגם הקודם, אך היא כוללת רשימת אבזור עשירה הרבה יותר.
היבואן הרשמי של פולקסווגן בישראל הוא צ'מפיון מוטורס (Champion Motors). ניתן לפנות למוקד השירות ולסוכני פולקסווגן המורשים ברחבי הארץ.
גולף 2025 מציעה רמת בטיחות גבוהה מאוד. המכונית כוללת 9 כריות אוויר (שודרגה ממתיחת הפנים), מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת ABS+EBD+BAS, וקיבלה ציון 5 כוכבים במבחן EuroNCAP (2025.
גולף 2025 כוללת חבילת בטיחות מקיפה: בלימה אוטונומית (גם לאחור), תיקון סטייה מנתיב, התראת סטייה מנתיב, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Travel Assist המשלבת בין הסיוע בהיגוי לבקרת השיוט, ומערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ו/או רוכבי אופניים. ב-GTI גם התראת רכב חולף בפתיחת דלת
Travel Assist היא מערכת מתקדמת המשלבת בין סיוע בהיגוי לבקרת שיוט אדפטיבית. המערכת מסוגלת לשמור על המכונית במרכז הנתיב תוך שמירת מרחק מהרכב שלפניכם, ומקלה על נהיגה ארוכה בכבישים מהירים.
גולף 2025 מצוידת ב-9 כריות אוויר המספקות הגנה מקיפה לכל הנוסעים ברכב. זהו שדרוג משמעותי ממתיחת הפנים.
כן, הדור השמיני של גולף קיבל ציון 5 כוכבים (המקסימלי) במבחן הריסוק האירופאי EuroNCAP ב-2025. מתיחת הפנים של 2025 שיפרה עוד יותר את מערך הבטיחות עם 9 כריות אוויר ומערכות סיוע מתקדמות יותר.
כן, גולף 2025 כוללת מערכת ניטור אקטיבי של שטחים מתים המתריעה לפני רכבים בשטח המת הצידי והאחורי של הרכב.
צריכת הדלק המשולבת של גולף 2025 עומדת על כ-14.5 ק"מ לליטר בנהיגה מעורבת לפי מבחן אוטו. בכביש מהיר בשיוט נינוח ניתן להגיע לכ-18 ק"מ לליטר. אלו נתונים מצוינים לרכב משפחתי בעל ביצועים טובים.
כן, גולף 2025 נחשבת חסכונית בזכות המנוע הטורבו 1.5 ליטר והמערך ההיברידי המתון. צריכת הדלק המשופרת של 14.5-18 ק"מ לליטר מציבה אותה בקרב הרכבים החסכוניים בקטגוריית המשפחתיות.
המערך ההיברידי המתון 48 וולט מסייע למנוע בעומסים ומפחית את צריכת הדלק באופן משמעותי. הוא מאפשר שיוט חסכוני יותר ותגובות טובות יותר מבלי לבזבז דלק מיותר.
גולף 2025 מצויידת במנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים עם מערך היברידי מתון 48 וולט. המנוע מוצע בשתי רמות הספק: 116 כ"ס ברמת Life, ו-150 כ"ס ברמות Style ו-Style Plus עם 25.5 קג"מ מומנט ב-1500-4000 סל"ד. בגרסת ה-GTI מנוע 2.0 ליטר עם 265 כ"ס.
גרסת Life עם 116 כ"ס מגיעה ל-100 קמ"ש תוך 9.9 שניות, ורמות Style ו-Style Plus עם 150 כ"ס מגיעות ל-100 קמ"ש תוך 8.4 שניות ולמהירות מרבית של 224 קמ"ש. המנוע מתאפיין בתגובות מיידיות ויעילות גבוהה בזכות המערך ההיברידי המתון. גרסת GTI עם 265 כ"ס מגיעה ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות ולמהירות מירבית של 250 קמ"ש.
כל גרסאות גולף 2025 מצויידות בתיבת הילוכים DSG דו-מצמדית אוטומטית עם 7 הילוכים. התיבה מתאפיינת בשילוב הילוכים חלק, זריז ונעים עם תגובות מיידיות.
המערך ההיברידי המתון 48 וולט כולל מנוע חשמלי קטן המייצר מומנט כבר בסל"ד נמוך מאוד, מה שמשפר את התגובתיות בעומסים כבדים ובעקיפות, מפחית צריכת דלק ומוסיף יעילות כללית למערכת ההינע.
גולף מציעה נהיגה קלילה ומדויקת עם יכולת דינמית טובה. היא חוצה פניות במהירות ראויה ומספקת הנאה מנהיגה, אם כי היא לא אגרסיבית כמו גרסת GTI. המרכב רוכן מעט בפניות אך היא מהירה ומדויקת בין הפניות. למי שמחפש חוויה ספורטיבית אמיתית מומלץ לבחור בגרסת GTI.
רמת Life מצוידת במנוע 116 כ"ס שמגיע ל-100 קמ"ש תוך 9.9 שניות. רמות Style ו-Style Plus מצוידות במנוע חזק יותר של 150 כ"ס שמגיע ל-100 קמ"ש תוך 8.4 שניות. ההבדל בביצועים ניכר בעיקר בעקיפות ובהאצות. גרסת GTI חזקה משמעותית מהגרסאות הרגילות ומצוידת במנוע 2.0 עם הספק של 265 כ"ס.
המהירות המרבית של גולף 2025 ברמות Style ו-Style Plus (150 כ"ס) היא 224 קמ"ש. רמת Life עם 116 כ"ס מגיעה למהירות מרבית של 203 קמ"ש. גרסת GTI מגיעה להירות של 250 קמ"ש.
בנהיגה רגילה הבלימה יעילה ומספקת, אך בנהיגה דינמית היא חסרה מעט ביחס לקצב שגולף מסוגלת לו, והדוושה שוקעת מעט יותר מידי ופעולתה אינה נוסכת ביטחון במצבי קיצון.
תא המטען של גולף מציע נפח של 381 ליטרים עם המושבים האחוריים במצב זקוף. בזכות מבנה שימושי עם רצפה כפולה, התא נראה גדול יותר ממה שהנתון מציין. ניתן להרחיב את התא באמצעות קיפול מושבים 60:40.
פולקסווגן גולף 2025 באורך 429 ס"מ (גדלה ב-1 ס"מ ממתיחת הפנים), רוחב 1,789 מ"מ וגובה 1,456-1,480 מ"מ בהתאם לגרסה. אלו מידות טיפוסיות לרכב משפחתי קומפקטי.
כן, במושב האחורי יש מספיק מקום לרגליים ומרווח הולם לראש בזכות תנוחת ישיבה זקופה. הנוסעים נהנים מבקרת אקלים נפרדת. הנוסע במרכז ימצא בסיס מושב ומסעד פחות נוחים בגלל מנהרת הינע מוגדלת.
לאחר קיפול המושבים האחוריים בחלוקה 60:40, נפח תא המטען מתרחב באופן משמעותי. הרצפה הכפולה מאפשרת אחסון נוסף ושימוש יעיל במרחב.
משקל גולף 2025 עומד על כ-1,335-1,454 ק"ג בהתאם לגרסה, רמת הגימור והאבזור. זהו משקל טיפוסי לרכב משפחתי בגודל זה, והוא תורם לאיזון טוב בין ביצועים ליעילות.
גולף 2025 מצוידת במערכת מולטימדיה משודרגת עם צג מגע בגודל 12.9 אינץ' (לעומת 8.3 אינץ' בדגם הקודם). המערכת כוללת ממשקי קישוריות מתקדמים, ניווט מובנה ותפעול משופר הקרוב למערכת שבטיגואן. התפעול מעט מורכב בהתחלה אך הגיוני לאחר הסתגלות.
כן, גולף 2025 כוללת מחוונים דיגיטליים מוקרנים חדשים ונאים. ברמת Style Plus יש גם תצוגה עילית (HUD) המקרינה מידע חשוב על השמשה הקדמית ברמת עין הנהג.
גולף 2025 כוללת ממשקי קישוריות מתקדמים הכוללים Apple CarPlay, Android Auto, חיבור Bluetooth ויציאות USB. המערכת מאפשרת אינטגרציה מלאה של הסמארטפון עם מערכת המולטימדיה.
גולף 2025 כוללת מערכות סיוע לחניה כולל Park Assist Plus שיכולה לזהות גודל מקום חניה ולסייע בחניה מקבילה, מאונכת ולאחור בפיקוח הנהג. בנוסף יש מצלמות היקפיות ומערכת התראות היקפית.
כן, גולף 2025 כוללת מערכת מצלמות היקפיות 360 מעלות המספקת תמונה נאה ומפורטת של הסביבה. המערכת מסייעת בחניה ובתמרונים מורכבים אך לפעמים התמונה אינה מובנת מספיק.
גולף 2025 מציעה חוויית נהיגה מעודנת ודינמית יותר, עיצוב פנים איכותי עם חומרים טובים יותר, ומערכת מולטימדיה מתקדמת יותר. קורולה מציעה אמינות מוכחת וערך שיורי גבוה יותר. המחירים דומים - גולף מתחילה מ-176,900 ₪.
גולף 2025 מציעה נוחות נסיעה משופרת, בידוד רעשים טוב יותר, ויכולת דינמית מעניינת יותר. אלנטרה מציעה אחריות ארוכה יותר ומחיר תחרותי. גולף נחשבת מעודנת ואיכותית יותר באספקטים רבים, אך אלנטרה מציעה ערך כלכלי טוב.
גולף GTI היא גרסה ספורטיבית עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 265 כ"ס (לעומת 1.5 ליטר 116-150 כ"ס ברגילה), מתלים אדפטיביים, עיצוב אגרסיבי יותר, ומחיר של 299,900 ₪. GTI מיועדת לחובבי נהיגה ספורטיבית ואילו הגולף הרגילה מתמקדת בנוחות ויעילות.
גולף 2025 נעימה ומעודנת יותר, עם נוחות נסיעה מצוינת ובידוד רעשים טוב יותר. מאזדה 3 ספורטיבית ומרגשת יותר בנהיגה. גולף מציעה אבזור עשיר יותר ומערכות בטיחות מתקדמות יותר. הבחירה תלויה אם אתם מעדיפים נוחות ועידון (גולף) או נהיגה ספורטיבית (מאזדה 3).
גולף 2025 היא מתיחת פנים מחודשת עם שיפורים משמעותיים: מערכת מולטימדיה גדולה יותר (12.9 אינץ'), בידוד רעשים משופר, 9 כריות אוויר ומערכות בטיחות מתקדמות. אם אתם זקוקים לרכב עכשיו, זהו הזמן הנכון - הדגם מודרני ועדכני. שינויים משמעותיים בדור הבא צפויים רק בעוד מספר שנים.
גולף 2025 מתאימה למשפחות ולמי שמחפש רכב משפחתי מעודן ואיכותי עם חוויית נהיגה נעימה. היא מיועדת למי שמעריך את מורשת הגולף, אבזור עשיר, מערכות בטיחות מתקדמות וטכנולוגיה עדכנית. היא פחות מתאימה למי שמחפש חוויה ספורטיבית אמיתית - לכך יש את GTI.
כן, גולף המחודשת מציעה נוחות נסיעה מצוינת. היא מעודנת ושקטה מהדגם הקודם, עם בולמים שפועלים נכון ובידוד רעשים משופר. נוחות הנסיעה טובה על אספלט מחוספס ומשתפרת עוד יותר מחוץ לעיר. רעשי רוח מינימליים.
כן מאוד. המושב הקדמי איכותי ונוח עם תנוחת נהיגה מצוינת. ברמת Style Plus המושב מותאם חשמלית וכולל הקשחת גב תחתון ותכונת עיסוי. הריפוד משלב אלקנטרה נעימה. המושבים הם מושבי נוחות וממש נעימים לשהות בהם.
רמת הרעש בתא הנוסעים נמוכה מאוד. גולף המחודשת שודרגה בבידוד רעשים, והיא שקטה יותר מהדגם הקודם מבחינת רעשי כביש, פעולת מתלים ורעשי רוח. המנוע עצמו נשמע רק בסל"ד גבוה ופעולתו נעימה ומלוטשת.
התפעול בגולף 2025 משלב מערכות מגע חדשות עם כמה אלמנטים מסורתיים. בהתחלה זה מעט מורכב אך יש היגיון בתפעול ומסתגלים אליו במהרה. הפיקוד החדש מגלגל ההגה (לחצנים שגרתיים ולא מגע) נוח, וכך גם בורר ההילוכים המסורתי.
כן, גולף 2025 כוללת תאורת אווירה שאינה מופרזת או צעקנית. התאורה נעימה ומוסיפה לתחושת האיכות והנוחות בתא הנוסעים.
סביבת הנהג והמושבים נראים איכותיים יותר מבדגם שלפני החידוש. השימוש בגווני שחור-אפור אינו יוצר אווירה רעננה אך התוצאה הכוללת נעימה. גלגל ההגה נעים לאחיזה והריפוד ברמות הגבוהות כולל אלקנטרה.

פולקסווגן גולף מחירון וגרסאות

פולקסווגן גולף כתבות ומבחני דרכים

פולקסווגן גולף השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • ` on
    פולקסווגן גולף
    פולקסווגן גולף (מ. פנים) 1.5 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', Life
    הספק כוח סוס 116
    מחיר מחירון ₪176900
  • electric.svg
    on
    אורה 03 פאנקי קאט
    אורה 03 (פאנקי קאט) 400, חשמלי, Classic
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 400
    מחיר מחירון ₪139900
  • מאזדה 3
    מאזדה 3 סדאן 2.0 ל', אוט', Comfort ,2x4
    הספק כוח סוס 165
    מחיר מחירון ₪161500
  • אופל אסטרה
    אופל אסטרה 1.2 ל' טורבו, GS Line
    הספק כוח סוס 130
    מחיר מחירון ₪167990
  • energy_2.svg
    on
    הונדה סיוויק האצ'בק
    הונדה סיוויק האצ'בק 2.0 ל' היברידי, אוט', Elegance
    מחיר מחירון ₪219900
  • electric.svg
    on
    MG 4
    MG4 חשמלית, Luxury ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 435
    מחיר מחירון ₪154888
  • פורד פוקוס
    פורד פוקוס 1.0 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', סטיישן, Titanium Tourer
    הספק כוח סוס 155
    מחיר מחירון ₪165900

חוות דעת גולשים על פולקסווגן גולף

4.5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (6)

הנאת נהיגה

4.7

עלויות תחזוקה

3.7

נוחות השימוש ואבזור

4.3

מרווח ישיבה

4.5

תא המטען

3.8

יש לכם פולקסווגן גולף? כתבו חוות דעת

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.