זה לא סוד שקיה ישראל משגשגת בתחום רכבי פנאי בארץ. למעשה, בשקלול כל הדגמים הנמכרים (קיה סטוניק, נירו, ספורטאז‘ וסורנטו) על ידה קיה מובילה במסירות רכבי פנאי בישראל עם 13,157 כלים שנמסרו בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2019. ובכל זאת, בקיה עומדים להרחיב את מבחר כלי הפנאי בתקופה הקרובה. שינוי

המהלך הראשון יוצא לדרך בימים אלה ממש, עם מסירת המשלוחים הראשונים של קיה נירו המחודש. אלה אמורים לפתור את המחסור שהיה באספקת הדגם בשלושת החודשים האחרונים ובקיה מקווים להצליח לעמוד בביקוש. 

בין קיה סטוניק לספורטאז‘ — עוד רכבי פנאי לקיה


בקרוב: קיה אקסיד 
בהמשך, ממש לקראת סוף השנה, צפוי לנחות כאן קיה אקסיד (XCeed) שהוצג לאחרונה, רכב פנאי אשר מבוסס על קיה סיד המוכרת עם שינויים בעיצוב (רוב חלקי המרכב שונים). האקסיד יגיע עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו המוכר שמשודך לתיבה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים. הכוונה היא להביאו ברמת גימור גבוהה, ולמקמו מבחינת מחיר מתחת לספורטאז'. בהמשך צפויה להגיע גם גרסה היברידית-נטענת

קצת לאחר מכן, במהלך הרבעון השני של 2020, צפוי להגיע קיה סלטוס רכב פנאי שיתמקם במרווח שבין סטוניק לספורטאז‘ (ממדיו החיצוניים קרובים לשל ניסאן קשקאי). הסלטוס יושק בארצות הברית בתערוכת לוס אנג'לס בנובמבר. הסלטוס לא יוצע באירופה ולכן יגיע לארץ בתקינה אמריקנית. עדיין לא ברור אם הדגם יגיע ארצה עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי (תיבה אוטומטית) או עם 1.6 ליטר טורבו (תיבה דו-מצמדית). 

בין קיה סטוניק לספורטאז‘ — עוד רכבי פנאי לקיה


בנוסף, היצרנית הקוריאנית צפויה להשיק דור חדש של קיה סורנטו כבר באמצע 2020; וזה אמור להגיע ארצה לקראת סוף אותה שנה. הסורנטו החדש יוצג גם בגרסה היברידית כאשר ב-2021 תוצג גם גרסה היברידית-נטענת. מעבר לכך בקיה צפויים להרחיב בארץ את היצע הגרסאות הקיים של קיה ספורטאז‘.

בין קיה סטוניק לספורטאז‘ — עוד רכבי פנאי לקיה