פיאט 500, אייקון האופנה הוותיק של היצרנית, זכה לאחרונה למתיחת פנים, שמונה שנים לאחר שהוצג לראשונה. כעת הגיע תורה של גרסת אבארט 500 הספורטיבית לעבור תחת סכין המהנדסים. כמו בגרסה הקונבנציונלית, גם ב-595 השינויים החיצוניים מינוריים למדי, וכוללים פגושים, פנסים ושבכה קדמית חדשה. בנוסף, תאורת הלד הפכה מאופציה בתשלום לאבזור סטנדרטי, נוספו פנסי קסנון אופציונאליים וגם חישוקי "גראנטוריסמו" בקוטר "17; קלים יותר ועם יכולת משופרת בקירור הבלמים. עוד בשינויים: אופציות צבעים חדשות – כולל "צהוב מודנה", שהוצע עד עתה רק בגרסת ביפוסטו-רקורד הנדירה – חומרים ובדים משופרים בתא הנוסעים ואפשרויות התאמה עשירות מאשר קודם, כולל דשבורד עטוי קרבון בהשראת הביפוסטו הנזכרת לעיל.
לוח המחוונים זכה לרענון ולמסך 5 אינץ' למערכת ההפעלה Uconnect, אותו ניתן להחליף במסך מגע בגודל 7 אינץ' בתוספת תשלום. לאבארט המחודשת גם מערכת סטריאו חדשה, עם ממשק תואם 'אנדרואיד' ו'CarPlay', שבעה רמקולים, סאבוופר מובנה בתא המטען ועוצמה של 480 וואט – כדי שתוכלו להעיר את השכנים לא רק עם צליל האגזוז, אלא גם עם מוזיקה...

אבל חשוב מכך(?) הוא השינוי בתא המנוע, שכולל תוספת של חמישה סוסים לגרסאות הבסיס. ה-595 תזכה עתה ל-145 כ"ס בעוד גרסת 595 טוריסמו תפיק 165 כ"ס. נתון המומנט, עם זאת, נותר זהה בשתי הגרסאות. נתוניה של גרסת העל, 595 קומפטציונה, נותרו ללא שינוי (180 כ"ס).

הגרסה מתוחת-הפנים תגיע לישראל לקראת נובמבר-דצמבר.