הונדה CBR300 במבחן ארוך טווח - דיווח חמישי - אוטו

הונדה CBR300 במבחן ארוך טווח - דיווח חמישי

החלטנו לשפר את ההונדה הקטן. הוא השתפר

אחרי 6000 ק"מ אני די משוכנע ש-CBR300 הוא אופנוע מתחילים טוב; הוא עגול, קל ולא מאיים. אולי הק"מ הנצבר מועט אבל אני מבטיח שכל ק"מ כזה עובר בעומס מרבי. אין לו רגע דל אחד להונדה הזה והוא לא משהק. יש רק דבר אחד שמצביע על כך שהוא איננו חדש – על המפלט החלה מופיעה התחמצנות כל שהיא; מהונדה, כל הונדה, אני מצפה ליותר. מעבר לעניין השולי הזה, הוא לא מחסיר פעימה, לא הפך רפוי, ומרגיש בדיוק כמו ביום הראשון.
תורפה ופתרונה
בחבילה המוצלחת הזו יש נקודת תורפה אחת. הצמיגים. ה-IRC המותקנים על ה-CBR הזה הם פחות או יותר הצמיגים הנוראיים ביותר שפגשתי. האחיזה דלה, כאילו יצקו אותם משאריות בקבוקי שתייה – וחמור מכך: בקצה היכולת שלהם הם מאבדים אחיזה בשנייה אחת, מבלי להודיע. בתוך העיר ומהצד האחורי – זה די משעשע; מלפנים במהירות גבוהה זה מצחיק פחות.
אז מה עושים? מחליפים. בלי ספק השיפור המשמעותי, הזמין והזול שניתן לבצע בכל רכב.

חייבים לשפר את האופנוע?

שימו עליו סט צמיגים איכותי! השיפור הקל, הפשוט והזול ביותר!
קודם כל צריך להיפטר מהצמיגים הישנים...

יש כמה דרכים לעשות זאת, אבל הכי בטוח משקפי רוח!

זו הדרך המועדפת מבחינתנו לגמור צמיג לא ראוי:

עכשיו מפרקים את הצמיג הישן...

מרכיבים את המישלין פיילוט סטריט החדש...

אין כמו גומי חדש ואיכותי. אושר!
התחושה של ההטיה
אז ההונדה בסדר. עדיין נוסע ועדיין נושא בכבוד בעול. הצמיגים החדשים של מישלין מעניקים הרגשה מצוינת והאחיזה השתפרה משמעותית. עם הצמיג החדש, בולט כבר עכשיו השינוי בהיגוי, הפרופיל השונה של המישלין מלפנים גורם לאופנוע לרדת בצורה יותר לינארית בפנייה ולהעניק הרגשה הרבה יותר בטוחה בהטיה. התחושה היא כאילו הרבה יותר גומי נוגע בכביש בזמן הטיה – למרות שמדובר באותן המידות והסיווגים. וכל זה אומר דבר אחד: בדיווח האחרון שיגיע בקרוב אנחנו נבלה עם ההונדה הזה בכביש מפותל קטן וצפוף. הפעם עם צמיגים ראויים.
*תודה לגילי עוז וגלעד נהרי ממוסך וושדי בהרצליה, על העזרה בהכנת הכתבה.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות