מיצובישי הכריזה על דגם חדש לטנדר המוכר שלה. הדגם הנקרא טרייטון (Triton) ומשווק בארץ בשם מיצובישי האנטר, יחליף את הטנדר שהוצג ב-2005. הדגם החדש הוא הדור החמישי לדגם המיוצר מאז 1978 (מיצובישי פורטה) ומשווק בעולם תחת עוד חצי תריסר שמות שונים. מאז החל ייצורו, נמכרו 4 מיליון יחידות, כאשר הדגם הפורש אחראי ל-1.25 מיליון מהן.
הדגם המתחדש זכה לעיצוב עדכני יותר בחוץ, עם סבכה בולטת יותר ותאורת לד ליום. עיצוב סביבת הנהג חודש אף הוא ונראה עדכני כנדרש, כולל מערכת בידור/מידע, בורר חדש לתיבת ההילוכים, מפתח קרבה, בקרת אקלים ועוד.
צילום: מנהל
ההאטנר של מיצובישי מתחדש
לטרייטון 2015 יהיו, כרגיל, גרסאות תא-נהג יחיד או כפול והנעה אחורית או כפולה, והוא יוצע גם ברמת גימור מפוארת. אין שינוי של ממש בממדים. הדגם החדש ישווק עם גרסה משופרת למנוע הטורבו-דיזל 2.5 ליטר, מנוע בנזין 2.4 ליטר (שלא יגיע לארץ) – ודיזל חדש עבורו: 2.4 ליטר MIVEC.

לגרסת הנעה-כפולה/תא-נהג כפול זוויות גישה של 30 מעלות, בטן של 24 מעלות, נטישה של 22 מעלות ומרווח גחון של 20.5 ס"מ. לא ממש שונה מאשר הדגם הפורש. ההנעה הכפולה אינה קבועה, ויש לה מצב של הילוך כוח.

המנוע החדש מייצר 181 כ"ס (133 קילוואט) ו-43.8 קג"מ ב-2500 סל"ד, ומשודכת לו תיבה ידנית חדשה עם 6 הילוכים. תיבה נוספת היא האוטומטית הוותיקה, זו עם חמישה הילוכים ומצב ספורט. מנוע דיזל 2.5 ליטר נשאר על שני הספקיו: 178 ו-128 כ"ס. מנוע בנזין המייצר 128 כ"ס ברשימה והוא מוצע עם תיבה ידנית חמישה הילוכים.
צילום: מנהל