גם פורד ישראל רוצה להגדיל את הנתח שלה בחגיגת הפנאי הגדלה בארץ בתחומי המחיר הנמוכים יותר. ולכן היא צפויה להסתער מחדש בחודשים הקרובים על שוק הפנאי בשני ראשי חץ מעניינים. הצעד הראשון מכוון לחזק את פורד קוגה המוכרת עם גרסת הנעה קדמית זולה יותר, גרסה שהייתה חסרה בהיצע המקומי של הקוגה.
הקוגה בגרסה זו אמורה להשתמש באותו מנוע ותיבה אוטומטית אך תציג תג מחיר זול יותר שיקרב אותה למוקדי המכירות בתחום הפנאי הקומפקטי. זאת גם אם בבירור היא לא תהיה מהזולות בתחום. כרגע מתחיל מחיר הקוגה בכ-180,000 שקלים, דבר שמרחיק את הכלי ממוקדי המכירות של התחום הזה.
צילום: מנהל
פורד אקוספורט. צפוי להגיע אלינו עם מנוע בנזין ותיבה אוטומטית
אבל פורד ישראל גם לוטשת עין לתחום הקטן והלוהט של כלי הפנאי הקטנים עם האקוספורט. הרכב שהוצג באירופה כבר לפני שנתיים, עבר שיפור גדול בתא הנוסעים כדי להתאים לטעם האירופאי המעודן יותר ועשוי להגיע לארץ כבר בסוף השנה הזו. האקוספורט יוצע עם מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי שמייצר 112 כ"ס וישודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הביצועים סבירים עם 172 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-14.1 שניות. באופן ברור הגעתו של רכב זה תלויה ביכולת של פורד לייצר עבורו מחיר מספיק תחרותי.