כן, מה אתם יודעים, חוגגים פה את יום האישה הבינלאומי כבר שבוע, אז בסימן היום החשוב הזה, נצפה בסרטונים על טהרת נשים והעצמה נשית. רגע, עצרו, לפני שאתם מקליקים על המשולש האדום ההוא בצד למעלה, הקדישו כמה דקות והכירו שלוש מלכות.
 
 
סבין שמידט, המכונה "המלכה של הרינג", נהגת מרוצי מכוניות גרמנית בדימוס, שנהגה רוב שנות הקריירה שלה עבור BMW כ"רינג-טקסי", ובתפקיד דומה גם עבור פורשה לתקופה קצרה, הוכתרה ב-96' כאישה הראשונה שזכתה במרוץ "24 השעות" בנורבוגרינג. ואני אומרת, איך לא? ה'ענקית' הזו בילתה את רוב ילדותה בבית המלון של משפחתה, שבמקרה סמוך למסלול המדובר. עושה רושם שהיה לה הרבה זמן ללמוד את תוואי הדרך.
 
בימים אלה, שמידט משמשת בעיקר כאושיה טלוויזיונית, פרשנית, וידועה בתור זו שהשפילה בחינניות את ג'רמי קלארקסון (מנחה התכנית הנודעת "טופ גיר") בנורדשלייפה, עם יגואר S-TYPE דיזל, וחתמה הקפה ב-9 דקות ו-13 שניות בלבד – 47 שניות מהר יותר מקלארקסון. הוא בתגובה "יצא גבר", וטען שהיא מוזמנת להחליף את ה'סטיג' שלהם. כבוד.
 
)
סבין שמידט. ה"סטיג הנשית"
 
"טייסת הראלי" – מישל מוטון, נהגת מרוצי ראלי צרפתייה. זכתה בארבעה מרוצים באליפות העולם עם קבוצת אודי, הוכרזה כסגנית באליפות העולם לנהגי ראלי ב-1982, ולמעשה מחזיקה בטייטל – האישה האחרונה שהתחרתה בקטגוריה הכי בכירה בתחום. מוטון המשיכה לעשות חיל ולתת בראש גם אחרי שעזבה את אודי לטובת פיג'ו, באליפות הראלי הגרמנית.
 
ב-2010 הפכה לנשיאת ה-FIA לנשים (או לא בקיצור – נשיאת ועדת הספורט המוטורי הבינלאומית לנשים). אם תיכנסו לוויקיפדיה שלה, קרוב לוודאי שתקבלו כאב ראש משפע המידע, התחרויות בהן לקחה חלק, והתארים אותם קטפה. וגם קטעי וידאו לא חסרים לה. אחרי צפייה בעשרות סרטונים שלה, עלה סרטון קצר וישן שלדעתי משקף באמת את הגדולה של הנהגת הזו. אז פתחו אוזניים ושימו לב לזה.
 
מישל מוטון. האישה האחרונה שהתחרתה בקטגוריה הכי בכירה בתחום הראלי
 
אהובתי, ויקי באטלר-הנדרסון, היא האישה אליה נשאתי עיניי כשהסתובב לי השכל והתחלתי להתראות עם מכוניות. נולדה באנגליה למשפחה של נהגי מרוץ מקצועיים – אבא, סבא ואח, התחרתה במרוצי קארטינג כבר בגיל 12, ובגיל 17 עברה למרוצי מכוניות. בזכות כישורי נהיגה ואישיות כובשת סללה את דרכה בתחום הרכב ועקפה את כולם בסיבוב. באטלר-הנדרסון – האישה והשאגות (אילו שאגות? לינק בהמשך), הגיחה להופעות קצרות בסוף שנות ה-90 (בין היתר בטופ גיר), וב-2002 הצטרפה לתכנית הרכב הבריטית הפחות ידועה – "פיפט גיר", כ-אישה החזקה בפאנל, ולמעשה – היחידה.
 
ויקי בחנה ובוחנת מכוניות-על פסיכיות בתכיפות שאני בוחנת רכבי מיני עם מנוע ליטר בכביש 4. ואם תרשו לפזר עוד קצת מחמאות, לא מדובר בסתם עיתונאית רכב, אלא בסלבריטאית בריטית: מנחה בתכניות טלוויזיה, מקריינת בסרטים ומופיעה בלא מעט פרסומות למכוניות.
 
הנה הסרטון שהכי מאפיין את גברת פלפלת הזו (פלפל אדום חריף!).
 
ויקי באטלר. סרטון אחד, 3 צעקות ודמעה אחת של אושר
 
ועוד שאגה מפורסמת עם מזראטי גרנד קבריו