אנחנו פה במערכת אוטו לא יודעים שובע מסרטוני התאונות המוזרות של אחינו היושבים בברית המועצות, שהפכו לסרטוני קאלט מאז המצאת המונח "ויראלי". כל סרטון רק מחזק אצלנו את ההרגשה שמדובר בספורט לאומי בהתהוות, ואם אף אחד לא חשב על זה, אולי זה הזמן לעשות את זה רשמי – פוטין, לטיפולך.
בסרטון שלפניכם, שתי דקות וחצי של איך לומר – חוסר זהירות-פוקוס-פיכחות גם יחד. רכב לא חייב לנסוע בקו ישר, קווים לבנים ורמזורים הם בגדר המלצה, ואדישות הנהגים לנוכח מעיכות הפח המחרידות מעוררת פליאה, או השראה לחלקנו. אז הקליקו על כפתור הפליי וצפו, ואולי תצאו מפה עם תובנה חשובה, כמו – לאדה אשכרה עומדת בפגיעה ישירה עם משאית, או אם נשים את הצחוק, הציניות והרשעות בצד – אם שותים לא נוהגים.

מה זה ירוק, מרובע ונוסע באלכסון?
אנחנו מניחים שחלקכם תפסו את הבטן רוב הסרטון וניגבו דמעות של צחוק, לא יפה. ואם בכל זאת, לא הספיק לכם, הנה קטע קצר שלדעתנו יכל להשתלב היטב בקטע הקודם, אבל קיבל לינק משלו, בו תראו גברת נחמדה, נהגת "מן השורה" שרק שכחה לחגור חגורה.
מה קורה כשלא חוגרים חגורה? אנחנו מריחים עוד קלישאה מ"אור ירוק" מתקרבת.
לנהגת שלום?
וברוח ההתרסקויות, יש מקצוענים שיודעים לעשות את זה עם קצת יותר חן – נהגי מירוצים עם רכבי מרוץ ומצלמה שמתעדת הכל. נכון, כאב הלב גדול לנוכח מכוניות הספורט המשובחות שמושחתות ומוטחות שם בקירות, אבל עד הבום-טראח אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מצלילי מנוע מוגדשים ואגזוזי לחץ לתוך האוזניים ובית החזה שלכם.


גם להתרסק צריך לדעת
זהו, עד כאן פגיעות שאסי, בשבוע הבא נשתדל לקבץ לכם סרטונים עם כמה מכוניות שלמות.
ונ.ב,
אם יש לכם שם הולם למדור החדש וההורס שלנו? כתבו לנו והציעו.
וואלה, נשמח לשמוע.