ב.מ.וו M3
ב.מ.וו ישראל רק השיקה לאחרונה את ה-X5 וסדרה 4 החדשים, אבל לפחות כרגע נראה שאינה מתכוונת לנוח. להיפך, כל הסימנים מראים ששנת 2014 תהיה שנה בה נזכה לראות מספר חידושים בשוק המקומי.
לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על כל דגמי ב.מ.וו חייג ל-3262* או לחץ כאן

במחצית הראשונה של שנת 2014 אנו עשויים לראות כאן את סדרה 2 החדשה, הקופה הקטנה שמבוססת על ב.מ.וו סדרה 1. בנוסף, ב.מ.וו עתידה להציג דור חדש ל-X6 (שכמו קודמו יתבסס על ה-X5), כאשר גם הוא צפוי להגיע מעט לאחר השקתו העולמית. בשנת 2014 אנו עתידים לראות גם את ה-X4 החדש (לכשיוצג כמובן) – גרסת פנאי-קופה של ב.מ.וו X3, שלכבוד העניין יעבור אף הוא עדכון של אמצע החיים.
ב.מ.וו ומיני מתכוננות לשנת 2014
צילום: מנהל
ב.מ.וו X6. דור חדש יוצג בקרוב
אם לא די בכך, צפויה ב.מ.וו להציג השנה את ה-2 אקטיב טורר, שכפי הנראה תהיה דומה מאוד למכונית התצוגה שחשפה היצרנית בשנה שעברה בתערוכת פריז (שילוב של מיניוואן וקרוסאובר). ה-2 אקטיב טורר לא תהיה מבוססת על סדרה 2 החדשה, אלא על הפלטפורמה של המיני החדשה. היא תהיה מכונית ההנעה הקדמית (!) הראשונה של היצרנית הבווארית, ומעניין להרגיש את התוצאה על הכביש.

מהצד השני, והיותר מעניין, במהלך השנה צפויה ב.מ.וו ישראל להציע גם בארץ את ה-M3 וה-M4 החדשות שנחשפו לא מזמן. להזכירכם, מדובר בדור חדש של ה-M3 – כאשר גרסת הקופה זוכה לכינוי M4. לשתיהן מנוע מוגדש טורבו בנפח 3.0 ליטר (6 צילינדרים בטור) המפיק 431 כ"ס, הנעה אחורית וטופלו במסירות ע"י מחלקת M של היצרנית. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.
ב.מ.וו ומיני מתכוננות לשנת 2014
צילום: מנהל
המיני החדשה חולקת את הפלטפורמה עם ה-2 אקטיב טורר העתידית
באגף הירוק ניתן למנות את ה-i3 החשמלית, שצפויה להגיע אף היא במהלך השנה. ה-i3, שגם מועמדת לתואר מכונית השנה האירופאית, תימכר בתחילת הדרך בכמויות קטנות בלבד, אך תהיה החשמלית היוקרתית הראשונה להימכר בארץ. מעבר לכך, צפויים לנו לא מעט עדכונים ותוספות קוסמטיות קלות שיגיעו למבחר הדגמים הקיים, כמו למשל עדכון (קל מאוד) שעבר ה-X1 (וכמו המהלך הנוכחי של הוספת גימור ה-M הנאה למכוניות).

גם מיני
ואם זה נראה לכם הרבה, קחו בחשבון שעוד לא דיברנו על מיני, שהציגה את הדור החדש למכונית הקטנה שלה בחודש נובמבר האחרון. לקראת סוף הרבעון הראשון של שנת 2014 צפויה לנחות בארץ המיני החדשה, שתצויד במנועי השלושה צילינדרים החדשים של הקבוצה. לקראת סוף שנת 2014 תצטרף להיצע גרסת חמש הדלתות של המכונית, שתוצג במהלך השנה.
המיני החדשה תגיע לקראת סוף הרבעון הראשון של שנת 2014
ב.מ.וו X4 קונספט. הגרסה הסדרתית תוצג בקרוב