כשנה לאחר שחברת הליסינג וההשכרה, 'אלבר', חנכה את אולם התצוגה הראשון שלה למכירת רכב חדש, מודיעה קבוצת 'קל אוטו' על מהלך דומה. הרשת החדשה תיקרא 'קל אוטו New' כשבשלב הראשון תכלול שני אולמות תצוגה: ברחוב המסגר 5 בתל אביב ובשדרות ההסתדרות 20 בצומת הצ'ק פוסט שבחיפה. עד סוף השנה צפויים להיפתח 3 סניפים נוספים של הרשת בפריסה ארצית כשהיקף ההשקעה הראשוני נאמד ב-10 מיליון שקל.

כדי למשוך אליהם לקוחות בנוסף להנחה של 10%-15%, אפשרויות המימון, הסכמי תחזוקה והתחייבות לקנייה חוזרת המוצעים גם אצל חלק מהמתחרות, תעניק קל אוטו ביטוח חובה לשנה במתנה. מחירים לדוגמא: ניסאן אקו מיקרה ידנית תוצע בתשלום מקדמה של 24,420 שקלים, תשלום חודשי קבוע של 368 שקלים ל-36 חודשים כשהיתרה בסוף התקופה היא 33,000 שקלים. סה"כ 70,668 שקלים לעומת מחיר מחירון 75,600 שקלים.

המהלך של קל אוטו מגיע בתזמון מושלם להודעת משרד התחבורה שלשום (יום ב') בו נמסר כי מחודש יוני, חברות הליסינג יוכלו למכור כלי רכב חדשים מבלי שיתווסף לרכב "יד" לרשיון הרכב. מדובר במהלך המאפשרת לראשונה לחברות הליסינג להתחרות ישירות ביבואניות הרכב על מכירת רכב חדש וזאת ללא ההגבלות של רישום "יד" או הערת "החכר" המפחיתים את ערך הרכב. מעניין אם כעת יבואניות הרכב ימשיכו להעניק לחברות הליסינג את אותן הנחות שהעניקו בעבר.