קאדילק ATS במדבר סהרה במרוקו, חלק ממסע ברחבי העולם
חברת UMI, נציגת קבוצת ג'נרל מוטורס בארץ מתחילה בשיווק המכונית החדשה והמדוברת ביותר של קאדילק, ה-ATS. מדובר במכונית שאמורה להכניס את חטיבת היוקרה של ג'נרל מוטורס להתמודדות בפלח חדש מבחינתה וכזה שמגלגל מכירות גדולות יותר – התחום בו מככבות בעיקר אודי A4, ב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס. מבחינת קאדילק מדובר לא רק בהרחבה חשובה למבחר הדגמים (עד כה שווקו רק שני דגמים עיקריים) אלא גם בפניה לקהל רחב בהרבה וצעיר יותר.

ה-ATS מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר המוגדש של ג'נרל מוטורס אשר מייצר 272 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. הביצועים מצוינים עם זינוק למאה קמ"ש ב-6.1 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. המכונית מצוידת במערך מתלים נשלט אלקטרונית כשברשימת האבזור נמצא בין היתר גם תפעול חשמלי למושבי העור ומערך המולטימדיה שמכונה CUE אשר משלב מידע, שמע, התחברות למכשירי סלולר, תפעול קולי וכו'.
קאדילק ATS יוצאת לדרך בישראל
צילום: מנהל
קאדילק ATS בצ'ילה
תוך שבוע פחות או יותר אמורה המכונית החדשה להתייצב באולמות התצוגה של המותג כשהמחיר יחל ב-265,000 שקלים לרמת הגימור הבסיסית. כן תוצע רמת גימור גבוה יותר שתכונה פרימיום ותעלה 300,000 שקלים. זו תכלול בנוסף גג נפתח, תצוגה עילית למערך ה-CUE, חישוקי 18" (לעומת 17") ועוד.