סיטיגו
סקודה ישראל השיקה לפני כשבוע את הסיטיגו ונכנסת עימה לפלח חדש וחשוב. אבל אנשיה כבר ממתינים לגל החידושים הבא והחשוב ביותר שיקרה ב-2013. בתחילת הרבעון הראשון של 2013 צפויה לנחות כאן סקודה ראפיד החדשה (בה נהגנו במסגרת החשיפה לעיתונאים). זו צפויה להיכנס לנעליים שהותירה האוטקביה טור ועשויה גם להציב את סקודה בתחרות מול סגמנט התת-משפחתיות שנשלט על ידי יונדאי i25 וקיה ריו.
במחצית השנייה של 2013 תנחת כאן סקודה אוקטביה החדשה שמבוססת על הפלטפורמה החדשה של פולקסווגן. המכונית החשובה הינה כידוע הדגם הנמכר ביותר של סקודה בארץ. באותה תקופה גם הסופרב תעבור מקצה שיפורים.
את 2014 צפויה סקודה ישראל לפתוח עם מקצה שיפורים לייטי ואחרי כן תגיע אלינו סקודה פאביה החדשה. גם גרסת חמש דלתות לראפיד עשויה להגיע בתקופה הזו. בנוסף, בסקודה ישראל מצפים להשקת רכב פנאי גדול מהייטי שיוצג במהלך 2015.
ועם כל שפע החידושים האלה אין פלא שבסקודה שואפים להגדיל את הנתח בשוק הישראלי. ג'קי אביב ראש המותג בארץ סיפר על כך שב-2013 סקודה תשאף לעלות את כמות המכירות מ-12,500 יחידות לאזור ה-13,500 יחידות בשנה. הכוונה היא להגיע לנתח שוק של 6% ולהיות בין חמשת המותגים הגדולים בשוק הרכב הישראלי.