חברת התקשורת בלומברג והוול סטריט ג'ורנל מדווחות על כוונתן של ב.מ.וו וקונצרן PSA (הכולל גם את פיג'ו ואת סיטרואן) להפסיק את שיתוף הפעולה שנחתם ביניהן לפיתוח וייצור הנעות היברידיות וחשמליות. על-פי הדיווח, הפעילות המשותפת שכבר החלה, תחת השם BPCE (ר"ת: BMW Peugeot Citroen Electrification), תישאר בידיים של ב.מ.וו שתרכוש את 50% של PSA ותמשיך להשתמש במתקנים שהוקמו.

הסיבה למריבה נובעת מהתערבותה של ג'נרל מוטורס ב-PSA, כאשר זו רכשה 7% מהקונצרן הצרפתי וביחד הן הכריזו על הסכם שיתוף פעולה נרחב במגוון תחומים. לטענת הגרמנים, הרכישה "שינתה את מבנה האחזקות ולכן גם את תנאי ההסכם, ועל כן נדרשת סקירה מחדש של ההסכם והפעילות". מהצד השני, חתמה ב.מ.וו על הסכם שיתוף פעולה עם טויוטה, שאף הורחב לאחרונה, במסגרתו יחקרו, יתכננו ויפתחו השתיים סוללות ליתיום-יון מתקדמות, מערכות תאי דלק, יחידות הנעה מתקדמות, חומרים קלים ויעילים ואף רכיבים למכונית ספורט משותפת.

הסכם שיתוף הפעולה בין ב.מ.וו לפיג'ו-סיטרואן החל באוקטובר בשנה שעברה (2011) בהשקעה משותפת של 100 מיליון יורו. במסגרת ההסכם הקימו החברות מתקן למחקר ופיתוח במינכן שבגרמניה, בו מועסקים כ-400 עובדים, בעוד הייצור היה אמור להתקיים במפעל של פיג'ו בעיר מולהאוס שבצרפת, בו היו אמורים להיות כ-250 עובדים המועסקים במסגרת BPCE. ייצור ההנעות החדשות והמכוניות שישתמשו בהן אמור להתחיל ב-2015, ולא ברור אם יוחלט על שינוי בתוכניות בעקבות הפסקת שיתוף הפעולה.
על פי הדיווחים, שיתוף הפעולה הפורה בין ב.מ.וו ל-PSA בתחום מנועי הבנזין הקטנים לא יושפע מהמהלך.