MG350חברת לובינסקי חשפה רשמית בארץ את MG 350 החדשה, המכונית המשפחתית של היצרן הסיני סאיק. לובינסקי, שעם MG 550 הייתה ראשונה לשווק בארץ מכוניות סיניות, תחל בשיווק ה-350 באמצע השנה.

בניגוד לפעם שעברה שניסו לובינסקי לייבא מכונית סינית (עם ה-550), הפעם הם השלימו את הליכי התקינה באופן קל ושגרתי. האחות הקטנה, MG 350, קיבלה אור ירוק לתחילת שיווק בלת מוגבל בארץ. למעשה אישר משרד התחבורה ליבואן לבצע את הרכבת המזגן בארץ ובכך להימנע מהצורך שמיזוג האוויר יעמוד בתקנות המאוד מחמירות והקשות ליישום של יורו5 (וזאת בשל גז חדש).
בניגוד ל-550, ה-350 היא מכונית משפחתית שמכוונת ללב שוק הרכב הישראלי עם מידות הולמות (452 ס"מ אורך, 265 ס"מ בסיס גלגלים) ומנוע בנפח 1.5 ליטר שמייצר 105 כ"ס. הוא משודך לתיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים.

לובינסקי ינקטו בשיווק הרכב בגישה דומה לזו בה נקטו עם ה-550. ה-350 תגיע בשלב ראשון ברמת אבזור גבוהה שתכלול עור, תפעול חשמלי למושבים, גג נפתח וחישוקים קלים. מחירה ינוע סביב 115,000 שקלים. ישראל, כך היבואן, היא השוק האירופאי הראשון שמקבל את המכונית והכוונה היא למכור השנה 1,000 מכוניות.

דגם יחיד
לפחות השנה, תהיה ה-350 המכונית היחידה של המותג הסיני בארץ. שיווק ה-550 עשוי להתחדש בשנה הבאה וזאת בתנאי שהיצרן יעבירה את תקינת יורו5. לפחות כרגע נראה שהסינים רוצים לראות כיצד תיקלט כאן ה-350 לפני שיצאו למהלך כזה עבור ה-550. ייתכן והם יבחרו להציע לשוק האירופאי גרסה עם הגה שמאלי ל-MG6 (גרסת חמש דלתות ל-550) שכעת מיוצרת בבריטניה רק עם הגה ימני. במהלך 2013 צפויה לנחות כאן MG350 הקטנה והמאוד חשובה לשוק המקומי. ייתכן שבסוף אותה שנה, או בתחילת זו שאחריה, נראה כאן גם רכב פנאי שמשתמש בבסיס של סאנגיונג (סאיק הייתה בעבר הבעלים של היצרנית הקוריאנית). מדובר בגרסה סינית של סאנגיונג קיירון שמצוידת במנוע ה-1.8 המוגדש של MG. יתכן ובעתיד נראה מהיצרן הזה גם גרסאות לכלים נוספים של סאנגיונג.

את תחילת השיווק של ה-350 תנצל היבואנית כדי לחנוך את אולם התצוגה החדש של המותג הסיני.