אודי Q3 Vail קונספטאירופה נהנית החורף מכמויות שלג יפות מאוד, וזה בעיקר מעניין את מי שנוסע לגלוש שם. אבל חוץ מאותם גולשים זה כנראה גם מעניין את אודי שמציגה בדטרויט גרסה אולטימטיבית לגולשים על בסיס ה-Q3 החדש. לגרסה קוראים Vail על שם עיירת סקי מפורסמת בקולורדו ארצות הברית, ולצורך יכולת נסיעה בשלג הוגבה המרכב ב-30 מ"מ. בנוסף, בשביל להדגיש כי מדובר בגרסה מיוחדת נוספו חישוקי 20 אינץ' ומרווח הסרנים גדל ב-40 מ"מ.
מעבר לשינויים הללו, היה חשוב באודי להדגיש את הייחוד של דגם התצוגה ע"י שינוי קל לעיצוב הגריל והוספת מעט אלומיניום מעל פנסי הערפל. בצדדים נוספו מדרגות צד (שיוצעו מעתה כאופציה בדגמים הסדרתיים) וגגונים מסיבי פחמן כשמאחור המפלטים פוצלו לשני הצדדים והוטמעו בתוך הפגוש האחורי.
כניסה לתא הנוסעים חושפת הרבה חיפויי אלומיניום כמו לדוושות, סביב פתחי המיזוג והפקדים השונים או לשעוני המהירות והסל"ד. המושבים זכו לעיצוב חדש שכולל הרבה עור בכמה צבעים ובטקסטורות שונות ועוד קצת אלומיניום מרוקע לקישוט התא.
אודי Q3 Vail, עכשיו בגרסת חורף (וידאו)
צילום: מנהל
מאחר וגולשים היו בראש מעיניהם של אודי בתכנון הדגם, מוקמו מספר פרטים ייחודיים המיועדים עבורם. כמו למשל זוג כריות מתחממות בתא המטען, כדי שיהיה נעים לשבת שם ולהחליף למגפי הגלישה. זוג פנסים שקיבלו תא מיוחד בתא המטען עם נקודת טעינה שיכולים גם, מעבר לתאורה הרגילה, להקרין אור אינפרה-אדום לצורך חימום המגפיים או הידיים. אותה פונקציה קיימת גם בטרמוס מיוחד (כן, גם הוא עשוי אלומיניום) שממוקם בין המושבים הקדמיים עם אופציה לחימום או קירור לפי בחירה.

בחזית ה-Q3 Vail קונספט שוכנת יחידת כוח מוכרת של אודי: מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.5 ליטר (314 כ"ס) המשודך לתיבת S-טרוניק. הביצועים כמובן "לא רעים" עם נתון תאוצה של 0 ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות ו-262 קמ"ש מירביים.
אודי Q3 Vail, עכשיו בגרסת חורף (וידאו)
צילום: מנהל
לא סביר שה-Vail יגיע לייצור, כי עיקר מטרתו היא לקדם את מכירות הדגם הסדרתי שלא מזמן הושק בעולם, לכן הגולשים (בשלג לא באינטרנט) יצטרכו להסתפק בשאר המבחר הקיים.