סקודה סיטיגו
ימים ספורים אחרי שתערוכת פרנקפורט נעלה שעריה, סקודה חושפת תמונות ופרטים ראשונים של הסיטיגו (Citigo), הגרסה שלה לפולקסווגן אפ! החדשה. מכונית המיני הגרמנית הוצגה בהופעת בכורה בפרנקפורט, אך את חשיפת הגרסה הצ'כית שלה שמר קונצרן פולקסווגן לימים שאחרי התערוכה, זאת למרות שהשתיים ייוצרו בערך באותו הזמן. למעשה, הגרסה הצ'כית תהיה זמינה כבר מסוף השנה הנוכחית, אך רק בארץ מוצאה, בעוד שיתר אירופה (ואולי גם ישראל) יזכו לקבל אותה רק בסוף שנה הבאה.
הסיטיגו היא אחות תאומה של האפ!, וכמעט זהה לה בעיצוב למעט חרטום סקודה מעט שונה. המידות זהות, עם אורך של 356 ס"מ, רוחב של 156 ס"מ וגובה של 148 ס"מ, וכך גם נפח תא המטען (251 ליטר מכובדים לרכב מיני). שלא במפתיע, הסיטיגו תוצע גם עם אותם המנועים, משמע שתי גרסאות של יחידת 1.0 ליטר (60 או 75 כ"ס). ועוד עובדה לא מפתיעה: תצרוכת הדלק תהיה זהה לזו של האפ!, ותעמוד על בין 21.3 ל-23.8 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה (יהיו דגמים עם מערכת עצור-סע וכאלו בלי).
סקודה לא מפרסמת מחיר של הדגם החדש. מלבד גרסת שלוש הדלתות שנראית בתמונות הראשונות, ובדומה לאפ!, הסיטיגו תוצע בשנה הבאה גם בגרסת חמש דלתות. סביר להניח כי היא תזכה גם לגרסה ספורטיבית (כמו ה-GT אפ!) וגרסת כאילו-שטח (כמו הקרוס אפ!), כפי שנרמז במכוניות התצוגה של פולקסווגן בפרנקפורט.