סוזוקי SX4. כל קשר ל-SX4 של השכן מקרי בהחלט
הוא עשה זאת שוב. נובוהירו טג'ימה, מי שקבע את שיא המסלול בתחרות הפייקס פיק (Pikes Peak) בשנת 2007, שבר שוב את השיא והצליח לראשונה לרדת מ-10 דקות לטיפוס המפרך. זוהי פעם ראשונה בה נהג כלשהו רושם זמן של פחות מ-10 דקות, כאשר טג'ימה ביצע את המסלול באורך של כ-20 ק"מ בתוך תשע דקות, 51 שניות ו-28 מאיות השנייה. המסלול, המטפס במעלה פסגת פייקס שבקולורדו, נחשב למבחן ביצועים ויכולת קשה עם 156 פניות וטיפוס מגובה של 2,867 מטר מעל פני הים לגובה של 4,300 מטר. שיאו הקודם של הנהג היפני עמד על 10 דקות, שנייה ו-41 מאיות.
בעקבות הנצחון, טג'ימה יחזיק בתואר אלוף הפייקס פיק בפעם השישית. השנה הוא עשה זאת עם מכונית מירוץ בשם סוזוקי SX4, שעם 910 כ"ס ותכנון ייעודי לאירוע הטיפוס, אין כל קשר בינה לבין הדגם הסדרתי הנמכר בישראל. סוכנות הידיעות AP מדווחת כי טג'ימה קבע את הזמן המרשים למרות שב-450 המטרים האחרונים, מכוניתו הקיזה נוזל קירור והחלה להתחמם.
האירוע השנה הוא האחרון בו חלק ממסלול הטיפוס איננו סלול. משנה הבאה, גם חמשת הקילומטרים שעוד נותרו כשביל עפר, יעברו סלילה ויחוברו לחלקים שכבר נסללו. דבר זה צפוי להוביל לזמני מסלול קצרים בהרבה מהשיא הנוכחי, אם כי ככל הנראה יפגע מעט ביוקרה של האירוע הנחשב לאחד המסוכנים בעולם הספורט המוטורי.