פולקסווגן טוארגזמן קצר אחרי חשיפתם הראשונה בתערוכת ז'נבה עומדים לנחות בארץ תאומי השטח החדשים של פורשה ופולקסווגן – ואנחנו מתכוונים כמובן לדור החדש של הקאיין והטוארג. לפחות כרגע נראה שפורשה ישראל תקדים מעט את צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן, ותשיק את הקאיין בסוף החודש (מאי) בעוד פולקסווגן טוארג יצא לדרך בחודש יוני.

בניגוד לתזמון הדומה בהגעה צפוי להיות הבדל מהותי ביותר בגרסאות שינחתו בארץ. פולקסווגן טוארג יצא לדרך בגרסאות הפופולאריות מבחינת מכירות והפחות יקרות, כלומר עם מנועי ה-V6; בנזין בנפח 3.6 ליטר (280 כ"ס) ודיזל (3.0 ליטר, 240 כ"ס). פורשה קאיין ינחת תחילה בגרסאות ה-S, והטורבו עם מנוע ה-V8 (4.8 ליטר עם 400 כ"ס, 500 כ"ס או 550 כ"ס). רק מאוחר יותר תנחת בארץ גרסת הדיזל ובסוף השנה או בפתיחת 2011 יגיע הקאיין עם מנוע ה-V6 (המפיק 300 כ"ס).

צריך לזכור שבשני המקרים מדובר בדגמים אסטרטגיים ביותר עבור היבואנים המקומיים. בפורשה זהו הרכב הנמכר ביותר של המותג למין הצגתו ובפולקסווגן מדובר בהצלחה גדולה והחדרת המותג לתחום היוקרה האמיתי. יש להניח שכדי לשמר את הצלחות העבר, הדור החדש של כלי השטח היוקרתיים מגרמניה יציע מחירים דומים. באופן מעניין שני הכלים מוצעים עם חטיבות כוח היברידיות אולם לפחות כרגע הן אינן נמצאות בתוכניות לזמן הקרוב של היבואנים.