פולקסווגן פולו - מכונית השנה באירופה ל-2010לאחר שפורסמה הרשימה המצומצמת של 7 המעומדות הסופיות לתואר מכונית השנה 2010 לא ממש נפלנו מהכיסא באשר לחדשניות או המקוריות שבהן, למעט הטויוטה iQ אשר בדיעבד זכתה בסגנות.

המנצחת בתחרות הנה הסופר מיני של פולקסווגן, הפולו החדשה. הפולו שהושקה מוקדם יותר השנה, גרפה 347 נקודות כאשר כל שופט מקרב 59 השופטים בחר בה, בציון כזה או אחר. למקום השני ובפער של 10 נקודות בלבד נבחרה הטויוטה iQ. שלישית – וכבר בפער משמעותי יותר – הגיעה האופל אסטרה החדשה עם 221 נקודות, מפספסת הזדמנות לחובבי הטירוויה ולאופל לחגוג שתי זכיות רצופות אחרי האניסיניה המצליחה, מכונית השנה של שנה שעברה.
אפרופו חובבי טריוויה, שנה שעברה הקדימה האינסיניה את הפיאסטה סגניתה בנקודה אחת בלבד כך שבהשוואה הפולו זכתה השנה בניצחון גורף.

במורד הרשימה, רכב הפנאי הקומפקטי של סקודה – היטי עם 158 נקודות, המרצדס E קלאס החדשה במקום החמישי עם 155 נקודות, ואחרונות חביבות הצרפתיות: פיז'ו 5008 וסיטרואן C3 פיקאסו עם 144 ו-113 נקודות בהתאמה.

זהו נצחון נוסף לקבוצת פולקסווגן אחרי שבתערוכת ניו-יורק זכתה הגולף דור שישי בתואר מכונית השנה העולמית, שוב – לפני הטויוטה iQ.

אם ברצונכם לבחור מכונית אחרת כאוטו השנה שלנו - הבחירה אפשרית עד ל-15 החודש! – נא לחצו על הקישור והשפיעו!