לצד הגרסה מחודשת של הפונטו שנחשפה לראשונה בפרנקפורט, פיאט הציגה גם גרסת ביצועים של המכונית – הפונטו SS (סופר ספורט אם תהיתם). זרוע הביצועים של פיאט לקחה את מנוע ה-1.4 ליטרים הצנוע והחדש של החברה מסדרת מולטיאייר (עם הספק של 105 כוח סוס) וסחטה ממנו עוד 75 כ"ס לכדי 180 כ"ס. הביצועים יישרו קו בהתאם עם תאוצה של 7.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 215 קמ"ש.

אבל לא רק כוח; הפונטו יושבת נמוך יותר על מתלים קשוחים יותר בכ-20 מ"מ ועל חישוקי 18 אינץ' קרביים למראה. על הבלימה אמונה מערכת משדורגת הכוללת רפידות Heavy Duty מלפנים.

המראה הפנימי זוכה לשדרוג אף הוא עם מושבי ספורט קדמיים ומסך פיקוד ייעודי למכונית במרכז הקונסולה. זה האחרון מאכלס את מערכת הניווט והמוזיקה של המכונית כמו גם מציג נתוני הקפה ושעון עצר גדול. בדיוק מה שהנהג צריך כאשר הוא תוקף עיקולים עם המכונית המחוזקת.

פיאט 500 695 טריבוטו פרארי
המכונית השניה המשלימה את המראה המחוזק בדוכן פיאט, ובאדום בוהק, הנה הפיאט 500 695 טריבוטו פרארי (מלשון מחווה, באיטלקית). גרסה מיוחדת זו של ה-500 החביבה, לה כבר יש גרסת אבארת' "רגילה" נהנית אף היא מאותו מנוע של הפנוטו SS. כאן נמצא חישוקי 17 אינץ' ייחודיים (להבדיל מה-18 של ה-SS), בלמי ברמבו קדמיים, מיתלים מוקשחים ושאר ירקות. עיקר ההבדל בין 500 זו לאחויתיה החזקות מצוי בתוך תא הנוסעים. המכונית זוכה לצבע אדום פרארי לא רק מבחוץ אלא גם בתוך התא, לחגורות בטיחות מיוחדות, לסיבי פחמן בכל פינה ניכרת לעין, ושאר נגיעות אשר מרחיבות את דעתו של היושב בה.

תחילת מכירה של הפונטו SS מיד לאחר תערוכת פרנקפורט, ולעת עתה היא תוצע רק בסכימת צביעה של אבארת', קרי אפור בהיר עם פסי צד אדומים. לעומת זאת, גרסת ה-695 טריבוטו פרארי של הפיאט 500, ככל הנראה לא תגיע לייצור.