אחרי הצהרות בעבר בנוגע לטכנולוגיה ירוקה גם במכוניות על ואחרי שפרארי מקדימה ורושמת פטנטים לתוכניות להנעה היברידית מודיעה ב.מ.וו. כי תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה מכונית על חדשה וירוקה. לצערנו, חדשות אלו כללו גם את ההודעה על הפרישה מפורמולה 1, כך שנותר להתנחם בהודעה על מכונית על חדשה.

המכונית המוגדרת כקונספט ולא כדגם טרום ייצור, תפגין את מחויבותה של החברה לאיכות הסביבה ללא פגיעה בהנאה וביכולת, חזון לו קראה ב.מ.וו. "EfficientDynamics", או דינמיות יעילה. המכונית מהווה צוהר לעתיד החברה בעיקר במובן הטכנולוגי הירוק של המילה, כך לפי הפרסום הרשמי ולדברי חבר הנהלת החברה בתחום הפיתוח, ד"ר קלאוס דראגר (Klaus Draeger, ראו תמונה)
מכונית הקונספט תהיה בעלת מנוע מרכזי בפורמט דו-מושבי. הזרקה ישירה, אגירת אנרגיית הבלימה, מערכת דומם-סע יהיו בוודאי חלק ממפרט המכונית. חסכון בדלק המושג בזכות מראה אווירודינמי מועצב למשעי הנו מובן מאליו.
נוכח התחרות מבית בדמות האודי R8פורשה 911 וכמובן המרצדס SLS החשמלית ודגם התצוגה מעורר התאבון משנה שעבר, ה-M1 Hommage, ייתכן והמכונית אשר תוצג תהווה קדימון למכונית על, ירוקה או לא, כבר ב-2012, אם לא קודם.

אחרי שיש תוכנית לפורשה קאין היברידי, לפורשה פנאמרה היברידית, המהלך הירוק של ב.מ.וו נראה הגיוני למדי.