1,001 סוסים לא מספיקים?...בהיותה סמן התעשייה למכוניות-על קיצוניות, סבלה - ועודנה סובלת - בוגאטי ממתחרות המזנבות בה. מדי פעם צצה לה טוענת לכתר אשר מתיימרת להטיל צל על תוצאותיה המדהימות של המכונית. בין הטוענות לכתר ניתן למנות את קיטינג האנגלי, סאלין, הקוניגסאג והשלבי סופרקאר אשר הצליחה לשבור את שיא המהירות של הבוגאטי (408 קמ"ש מאפריל 2005) עם האולטימייט אירו: מהירות רשמית מדודה – ומוכרת כשיא גינס – בת 412.3 קמ"ש.

שמועות עקשניות טוענות שאנשי בוגאטי ינסו להשתיק את התחרות מכל עבר עם הצגת פצצה בדמות ויירון מחוזקת (!!??) בעלת 1,350 כוח סוס! אותן שמועות אפילו חושפות את השם המיועד לגרסה החזקה: היובל (Centenaire). בזכות תפוקה מדהימה זו תוכל המכונית לחצות את קו 420 קמ"ש ולזכות שוב בבכורה העולמית, כך אנו למדים מאותם מקורות.

פולקסווגן ממשיכה לחזק את המותג בוגאטי, בין אם בגרסת מראה למוזיאון, בין אם בגרסה פתוחה חדשה, הגראן ספורט ובין אם מדובר בגרסת "הדם השחור". אין ספק שגרסה קיצונית כמו זו המיועדת להיחשף, אם אכן השמועה נכונה, תחייב את בעלי הממון להכניס ידם עמוק לכיס ולרכוש פריט אספנים עתידי שכזה. מן הסתם, אם וכאשר, גרסה זו מיועדת לשפר את קצב המכירות של המכונית אשר ירדה קלות ב-2008.