הסובארו לגאסי (או B4 כפי שקרויה במחוזותינו) הביאה את בשורת העיצוב החדשה של סבוארו והשדרוג במעמדה לפני כחמש שנים כאשר ההשקה המקומית לא אחרה לבוא.
במקרה או שלא, סביב ציון יום ההולדת ה-20 של הלגאסי, מציגה סובארו טיזר ראשון לגבי הלגאסי הבאה תחת השם "לגאסי קונספט". הדור הבא של הלגאסי צפוי לערוך השקה רשמית במהלך שנת 2009, כאשר הקונספט יושק במהלך תערוכת דטרויט הקרובה וככל הנראה יציג מכונית קרובה מאוד לייצור. הלגאסי הנוכחית נחשבת מוצלחת ביותר במונחי היצרנית היפנית ומיוצרת ביפן ובארה"ב. עד היום נמכרו 3.6 מיליון יחידות בכל הדורות כאשר 43 אחוז מהמכירות הנן לשוק האמריקאי. ברורה אם כן הזהירות בה נוקטת החברה בשינוי מראה הרכב מחד ובתשומת הלב שהיא מעוניינת לייצר לרכב בשוק היעד הגדול ביותר שלו מאידך (בעיקר לנוכח העיצוב המביך משהו של ה-B9/טרייבקה-דור-ראשון, שתוקן במהרה...).
סובארו מניחה את היסודות למראהו החדש של הדור הבא של הלגאסי הצפוי להגיח את פסי הייצור במהלך הרבעון הראשון של 2010. באיור ניתן להבחין בתפיחה כוחנית על מכסה המנוע, בגריל טרפזי ובו פס אמצעי אחד ולוגו הכוכבים של החברה היוצרים מראה "כועס", בצברי פנסים הכוללים שני פנסי חזית אחד מעל השני ובמאונך אליהם צברי נוריות LED (אולי רק ברכב התצוגה) כאשר צורת הפנסים הנה דמויית טיפה המשוכה לכיוון הכנפיים התפוחות.
בהקשר לעיצוב הפנים נמסר מסובארו כי "הוא יהיה מודרני בעל ניחוח היי-טק ונוחות רבה למשתמשים". מה נלמד מזה? לא הרבה. ניתן לשער שתמשיך ההתקדמות במראה עיצוב הפנים של מכונית הנוסעים הגדולה של החברה, אך נאלץ להמתין לתמונות או לאיורים נוספים. רכב התצוגה יונע במנוע בוקסר – כמובן – בנפח 3.6 ליטרים ויעביר כוחו לארבעת הגלגלים. נתוני הספק טרם נמסרו כמו גם מידע לגבי יחידות כוח אחרות, ידידותיות וירוקות יותר – אם ישנן.
מחליפת הלגאסי צפויה להתבסס על פלטפורמה חדשה שמן הסתם תשמש גם את טויוטה – המחזיקה בחלק מסובארו – ותשמש ככל הנראה גם דגמים עתידיים של טויוטה.