מאז השקת הברלינגו המקורית ב-1996, מכרה סיטרואן קרוב ל-1.8 מיליון מהמסחריות הקטנות. בישראל מוביל הדגם את השוק מזה שנים (תוך כדי מאבק צמוד עם הרנו קנגו). 11 שנים הן הרבה זמן, במהלכן עברה הברלינגו מתיחת-פנים ומנועיה התחלפו ויישרו קו עם דרישות זיהום עדכניות – אבל עכשיו הגיע תורה של ברלינגו חדשה, שנחשפה היום. סיטרואן תוציא את הדגם החדש במחצית השניה של 2008, אך לפחות בשלב ראשון לא במקום הברלינגו הנוכחי אלא לצידו. העיצוב אולטרא-מודרני וחלקלק, נושא סממנים של ה-C4 פיקאסו ושל המסחרית העוד-יותר-קטנה החדשה, נימו. גם הבסיס המכני נלקח מה-C4 פיקאסו, ובסיס הגלגלים ארוך משל הברליגנו הנוכחית (רק חבל שסיטרואן לא מספקת מספרים בשלב זה). המנוע הוא 1.6 ל' HDI עם 110 כ^ס. ההודעה לעיתונות מבטיחה רמות שלא נודעו עד כה של פינוק ונוחות לנוסעים, עם פריטים כמו הגה שמתכווננן גם פנימה והחוצה או כאלו שנלקחו מתחום המיניוואנים כגון שלושה מושבים נפרדים וניתנים להסרה בשורה האחורית, או חלון נפתח בדלת האחורית. סיטרואן מבטיחה גם בידוד אקוסטי ברמה גבוהה. נפח ההטענה מגיע עד 3.3 מטרים מעוקבים, עם כושר נשיאה מקסימלי מכובד של 850 ק^ג.