השם הוא קליפורניה, התצורה – רודסטר, הצבע – כמובן אדום, והמראה, טוב, נראה לנו שלפחות לגבי מותג אחד יש קונצנזוס עולמי...
המרכב עשוי אלומיניום לטובת שמירה על גזרה חטובה (נתוני משקל וממדים מלאים לא נמסרו עדיין). המנוע נלקח מה-430 (4.3 ליטר, V8) אך עם הספק מופחת – 460 במקום 490 כוח-סוס. לפי המידע שהגיע לידנו זהו המנוע הראשון ממראנלו המצוייד במערכת הזרקה ישירה. יש עוד כמה סעיפים בקליפורניה אשר מופיעים לראשונה בפרארי כלשהי: גג קשיח מתקפל, תיבת מצמד-כפול (עם 7 הילוכים), וזו גם הפעם הראשונה בה פרארי משתמשת ב-V8 בהתקנה קדמית ולא כמנוע מרכזי.
המנוע, לטענת פרארי, חדש אם כי אנו עדיין מהמרים כי הוא מבוסס על המנוע הנוכחי של ה-F430. מעבר לדמיון בנפח, בשניהם מבנה גל הארכובה זהה ונדיר: Flat Plane (הפינים של גל הארכובה מרוחקים זה מזה 180 מעלות), ולא Cross plane (בין הפינים מבדילה זוית של 90 מעלות) שזהו הסידור המקובל והנפוץ. עוד פרט מענין הוא כי שיא ההספק בקליפורניה מגיע ב-7,500 סל''ד, 1,000 נמוך יותר מאשר ב-F430. עוד נקודה שיש לציין: ככל הנראה לא ממש מדובר ב'בייבי פרארי' כפי שכונתה לא אחת. מבחינת מיקומה בהיצע של פרארי מדובר במכונית GT המתייחסת ל-F430 כפי שה-612 סקאלייטי מתייחסת ל-599.
פרארי מדווחת כי באתר המכונית נרשם ענין אדיר: בסוף השבוע האחרון, מייד לאחר הקמתו, נכנסו לאתר 60,000 איש מרחבי העולם, ו-15% מהם נרשמו כדי לקבל עדכונים שוטפים. פרארי מבטיחה עוד עדכונים, כולל עוד תמונות כולל של פנים המכונית, בשבועות הבאים.