ניסאן ממשיכה להסעיר את חובבי הרכב ברחבי העולם עם ה-GT-R המדהימה, מכונית שאיכשהו מצליחה לערער את חוקי הפיזיקה ואולי גם את חוקי הכלכלה. הבוחנים משתפכים, ובהשוואות היא מצליחה שוב ושוב להותיר מאחוריה מכוניות שעל הנייר היו אמורות להיות מהירות ממנה – בכביש ומה שמפתיע אפילו יותר, במסלול המירוצים. ההשוואה הקלסית היא מול הפורשה 911 טורבו, מכונית שמציעה הספק מנוע זהה של 480 כ"ס והנעה כפולה כמו של הניסאן, אך שוקלת 200 ק"ג פחות (ועולה הרבה יותר) – ובכל זאת הניסאן מצליחה להיות מהירה ממנה, על המסלול ובקו ישר.בשנה שעברה היממה ה-GT-R כאשר הצליחה להקיף את מסלול ה"נורדשלייפה" בנורבורגרינג בזמן של 7:38 דקות, תוצאה זהה לזו של מרצדס SLR 722 אקזוטית ומהירה ב-2 שניות מ-SLR-מקלארן 'רגילה' (וטובה גם מלמבורגיני מורצ'ילגו, פורשה 911 GT3 וכן הלאה). אבל גם זה לא היה מספיק טוב לאנשי ניסאן: שתי פניות לא היה ממש יבשות בעת קביעת ההקפה הותירו מקום לשיפור. באמצע אפריל חזרה ה-GT-R ל'רינג', הפעם עם מסלול יבש לגמרי וקבעה תוצאה מדהימה עוד יותר: טובה ב-9 שניות תמימות מהתוצאה הקודמת. הזמן החדש של 7:29 דקות כבר מותיר מאחור את הפורשה הנוכחית המהירה ביותר, 911 GT2, שהסתפקה ב-7:32 ואת הקוניגסג CCR שעשתה 7:34. רק שניה אחת מפרידה בין הניסאן לבין ה-7:28 שעשתה פורשה קאררה GT בידיו של וולטר רוהל, או הזמן הדומה שהשיגה גרסת הקלאבספורט של הפאגאני זונדה F. בשני המקרים מדובר במכוניות אולטרא-אקזוטיות שעולות פי כמה וכמה מהניסאן. למעשה, המכוניות החוקיות-לכביש היחידות שהקיפו את הנורדשלייפה מהר יותר – ואין הרבה כאלו – הן האקזוטיות המוזכרות לעיל (ובפער זניח, כאמור), מכוניות לא-סדרתיות משופרות מאד, או מכוניות ימי-מסלול קיצוניות מתוצרת דונקרוורט וראדיקל שהן למעשה מכוניות מירוץ על גבול החוקיות, ובודאי לא בייצור סדרתי.
התוצאה החדשה של ה-GT-R הושגה, יש לציין, עם מכונית סטנדרטית לגמרי, כולל הצמיגים רגילים עימם נמכרת המכונית בשוק היפני.
נזכיר עוד כי ניסאן מפתחת גרסה קרבית עוד יותר של ה-GT-R שתכונה V-Spec, כפי שדיווחנו לא מכבר.