קונצרן PSA ישיק בקרוב שלוש מסחריות חדשות. תחת מותגי סיטרואן, פיג'ו ואופל, שלוש המסחריות יחליפו את סיטרואן ברלינגו, פיג'ו פרטנר ואופל קומבו. זה האחרון התבסס בדור היוצא על פיאט דובלו, חלק מההסכם ההיסטורי בין ג'נרל מוטורס לפיאט. כעת, עם רכישת אופל על-ידי PSA, הקומבו מצטרף למשפחה הצרפתית.

הבכורה בקרוב: סיטרואן, פיג'ו ואופל מסחריות


בשלב זה נחשפו רק תמונות חלקיות של שלוש המסחריות, שיתחרו עם רנו קנגו על פלח חשוב מאוד במכירות המסחריות באירופה. סיטרואן ברלינגו נחשבת למי שהמציאה את הקטגוריה במתכונתה הנוכחית כאשר הוצגה לראשונה ב-1996, אם כי מסחריות דומות בגודלן הוצעו עוד לפניה, לרוב על-ידי הסבת מכונית נוסעים.

הדור החדש של המסחריות יעשה שימוש בפלטפורמת EMP2 המודרנית של קונצרן PSA, שמהווה בסיס בין היתר לפיג'ו 3008. בקונצרן מבטיחים כי תודות לכך הן יציעו טכנולוגיות מודרניות - הן בתחום הבטיחות, כלומר מערכות בטיחות אוטונומיות, והן בתחום אבזור הנוחות. הצרפתים מוסיפים גם כי הן יהיו שימושיות יותר ובעלות נפח הטענה גדול מבעבר.

הבכורה בקרוב: סיטרואן, פיג'ו ואופל מסחריות


פרטים נוספים על שלוש המסחריות צפויים בימים הקרובים. הן יהוו את אחד מעמודי התווך של תצוגת PSA בתערוכת ז'נבה, לצד ספינת דגל חדשה לפיג'ו (דור חדש של ה-508, לפי השמועות). ומתי בישראל? מחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה לגבי מועד שיווק, וכי זו צפויה בתוך מספר חודשים.