במקביל להשקה החשובה של טויוטה קורולה וראב4, חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, פותחת את 2019 עם מספר עדכונים בכמה מהדגמים החשובים והמוכרים שלה.

טויוטה יאריס הקטנה תגיע עם מערכת ההפעלה המקומית של היבואנית, שמאפשרת להציע את יישומוני היבואנית וגם יישומונים פופולריים דוגמת מערכת הניווט ווייז.

גרסת הכלאיים תוצע גם גרסת "סקאי" (Sky, שמיים) שמוסיפה חלון גג ועולה 113,000 שקל. כן החלו ביבואנית לשווק את מהדורת "Y20", לרגל 20 שנות יאריס - כולל אפשרות לגוון הזהוב איתו הוצגה היאריס במקור ב-1998. ל-Y20 גג בצבע שחור לדגם הבנזין או גג זכוכית להיברידית ועדכונים קוסמטיים קלים נוספים. מחירה דומה לזה של גרסאות ה"בלאק" 107,000 שקל. 


 
גם רכב הפנאי הקומפקטי טויוטה C-HR יציע מספר שינויים ב-2019. שיווק גרסת הטורבו-בנזין הופסק, והרכב זמין מעתה רק בגרסת הכלאיים, לאור הביקוש בשוק המקומי. אחד השינויים המעניינים הוא הגדלת תא המטען של הרכב - זאת לאחר שביבואנית החליטו לוותר על גלגל חמישי ולהחליפו בערכת ניפוח. שינוי זה חוסך משקל ומוסיף 80 ליטר לנפח תא המטען - כעת 377 ליטר. לקוח שירצה גלגל חלופי יוכל לקבל כזה.

עדכון בישראל: טויוטה C-HR, יאריס ופריוס


ביבואנית גם יציעו יישומון ווייז על בסיס מערכת המולטימדיה המקורית. לאבזור נוספת גם אפשרות לטעינה אלחוטית של טלפון חכם תואם.
 
ביבואנית מודיעים גם על עדכון לטויוטה פריוס. מכונית הכלאיים עברה מתיחת פנים בתערוכת לוס אנג'לס, ותגיע לארץ ברבעון הראשון של 2019. המראה יהיה יותר קל לעיכול מאשר במקור, וצפוי עדכון לאבזור.



חטיבת הכוח לא השתנתה, אך לטענת טויוטה כוילה מחדש לטובת פעולה נעימה יותר. לפחות כרגע נראה שהמחירים לא ישתנו, אבל ייתכן שיפור למפרט האבזור (פרטים עדיין לא פורסמו).