אקספנג G6 המחודש בישראל: החל מ-205 אלף שקלים

עדכון ראשון לרכב הפנאי החשמלי: סוללת LFP אחידה, טעינה מהירה יותר, שינויים קלים בעיצוב ומחיר פתיחה אגרסיבי

פחות משנה וחצי לאחר שהחל שיווקו בישראל, משיקה פריסבי את הגרסה המעודכנת של אקספנג G6, שהוצגה בסין בתחילת 2025. הדגם המקורי היה הראשון של המותג שהתבסס על פלטפורמת SEPA 2.0 במתח 800 וולט, שנועדה לקצר תהליכי פיתוח ולשפר את ביצועי הטעינה. הוא הצליח לבסס את מעמדו בצורה מכובדת בישראל.

מבחוץ מדובר בעדכון נקודתי: חזית מעודכנת עם תאורת רוחב חדשה, פגושים חדשים, ספוילר קטן מאחור וחישוקים בעיצוב חדש. בגרסת ההנעה האחורית חישוקי "18 מוצעים כסטנדרט, לטובת טווח משופר. הממדים, הפרופורציות והעיצוב נותרים כמעט ללא שינוי: אורך 476 סנטימטרים, רוחב 192, גובה 165 ובסיס גלגלים של 289 סנטימטרים. תא המטען בנפח 571 ליטר. המשקל עלה ל־2,190 קילוגרם בגרסת ההנעה האחורית ול־2,295 קילוגרם בגרסת ההנעה הכפולה.

השינוי הבולט בסביבת הנהג הוא בהחלפת הצג המרכזי לגדול יותר, "15.6. בכל הקשור למכלולים הדינמיים, נמסר כי המתלים כוילו מחדש. 

WhatsApp Image 2025-11-17 at 10.02.17 (1).jpeg

צילום: יצרן

לקבלת הצעת מחיר

הנעות, סוללה וטווח

היצע הדגם צומצם לשתי גרסאות בלבד: הנעה אחורית או כפולה. ההספק בגרסת ההנעה האחורית עלה ל-292 כ"ס (44.9 קג"מ), עם האצה ל-100 קמ״ש ב-6.7 שניות, בעוד גרסת ההנעה הכפולה תחלץ הספק שעומד על 487 כ"ס (67.3 קג"מ) ו-4.1 שניות ל-100 קמ״ש. המהירות המרבית מוגבלת ל-202 קמ"ש.

הסוללה הוחלפה בכל הגרסאות לסוללת LFP בקיבולת 80.8 קוט"ש. הטווח הרשמי עומד על 535 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית (515 עם חישוקי "20) ו-505 ק"מ בגרסת ההנעה הכפולה, לעומת 570 ו-550 ק"מ בעבר. הספק הטעינה המהירה גדל ל-451 קילוואט במקום 280 קילוואט.

WhatsApp Image 2025-11-17 at 10.02.17 (1).jpeg

צילום: יצרן

לקבלת הצעת מחיר

גרסאות, אבזור ומחירים

רמת גימור 'קור' תעלה 205,000 שקלים וכוללת חישוקי "18, תאורת לד, גג זכוכית, דלת מטען חשמלית, מצלמות היקפיות, מושבים קדמיים חשמליים עם אוורור, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע עם 18 רמקולים.

רמת 'קור פלוס', במחיר 210,000 שקלים, מוסיפה ריפודי נאפה ועיסוי למושבים הקדמיים, עם אפשרות לחישוקי "20.

גרסת ההנעה הכפולה תימכר ב-240,000 שקלים וכוללת חישוקי "20 כסטנדרט. מהדורת 'בלק' (מושחרת) תוסיף אלמנטים כהים ותימכר ב־248,000 שקלים.

WhatsApp Image 2025-11-17 at 10.02.17 (2).jpeg

צילום: יצרן

לקבלת הצעת מחיר

המתחרים הריאליים בישראל

בסגמנט הקרוסאוברים החשמליים הבינוניים בישראל, אקספנג G6 ניצב מול טסלה מודל Y, יונדאי איוניק 5, זיקר X7 והונגצ'י EHS7, דגם ה-IM6 החדש, פולקסווגן ID.5 וכן מול דגמים רבים נוספים הפועלים באותו טווח מחיר ושימושיות. רשימה מלאה של הדגמים, המפרטים והמחירים בדף הרכב החשמלי של אוטו.


Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.