DS DS7 Crossback - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / הופעה, סביבת נהג מרשימה, ביצועים

חסרונות / הנדסת אנוש, ריסון מרכב בעומס, התנהגות

בשורה התחתונה / מיוחד ומוצלח

DS DS7 Crossback 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    DS7 Crossback, דגם הפנאי הראשון של מותג היוקרה הצרפתי DS, הוצג בתחילת 2017.

    מבחינה מכנית, DS7 מבוסס על הרצפה הקומפקטית המשרתת את דגמי פיג'ו וסיטרואן למיניהם (EMP2) וגם מערכות ההנעה שלו מגיעות משם.

    עם זאת, מדובר בהרבה יותר מאשר גרסה מאובזרת ומהודרת לדגמי פיג'ו וסיטרואן - ה-7 הוא דגם נפרד ועצמאי, המציג את שפת העיצוב המובחנת והמיוחדת של DS ובכלל בעל הופעה - מבחוץ ומבפנים - השייכת לעולם היוקרה, וכך גם מפרט האבזור.

    בין השאר, כולל המפרט בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את קשיחות הבולמים ע"פ סריקת וידאו של תוואי הקרקע, וכן מערכת ראיית לילה.

    בישראל מוצע 7 קרוסבק מאפריל 2018. היצע המנועים כיום רחב וכולל מנועי טורבו בנזין ודיזל (1.6 ל' ו-2.0 ל' בהתאמה) בהספקים של 180 כ"ס, ובשני המקרים תיבה אוטומטית 8 היל' והנעה קדמית.

    בראש ההיצע ישנן גרסאות היברידיות נטענות נסמכות על שילוב של מנוע הבנזין ומנוע חשמלי. לראשונה הספק כולל של 225 כ"ס עם הנעה קדמית, לשניה מנוע חשמלי נוסף המניע את הגלגלים האחוריים להספק כולל של 300 כ"ס והנעה כפולה. טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-60 ק"מ לפי WLTP.

    בשנת 2017 נבדק ע"י ארגון יורו NCAP ונמצא זכאי לחמישה כוכבי בטיחות.

  • עיצוב ונוכחות

    ל-7 קרוסבק נוכחות מרשימה, בעיקר מלפנים.

    מצד שני, לא מדובר בהופעה מקורית כמו בדגמים קודמים של DS.

  • תא נוסעים ומטען

    לסביבת הנהג הופעה יוקרתית וייחודית, העשויה היטב.

    הבעיה העיקרית - תפעול מסורבל של המערכות השונות ברכב; החל ממיקומי הפקדים ועד מערכת המולטימדיה. המרחב לנוסעים מספק, נפח תא המטען נדיב.

  • מנוע וביצועים

    גרסאות הפלאג-אין מציעות ביצועים טובים מאוד, מצוינים ממש בגרסת ההנעה הכפולה החזקה (300 כ"ס).

    לחובתה של יחידת ההנעה התנהלות שאינה תמיד מעודנת.

    טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-37-45 ק"מ לפי מבחני הדרכים של 'אוטו'. צריכת הדלק הממוצעת נעה סביב 11.5 ק"מ לליטר בממוצע במבחני הדרכים בשילוב עם קטע הנסיעה החשמלית.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה למדי ברוב התנאים, לא מעט בזכות מערך הבולמים האקטיבי המשנה את כיולו בהתאם לתנאי הדרך. מפעם לפעם הוא פחות יצליח להתמודד עם שיבושים גדולים.

    התנהגות הכביש מספקת. לרכב יכולת גבוהה לצלוח כבישים מפותלים במהירות ובבטיחות אך ברור ש-DS7 מעדיף נסיעה נינוחה יותר.

     

  • תמורה למחיר

    התמורה למחיר טובה מאוד - על היעדר המורשת המותגית מקבלים כפיצוי אבזור והידור, שבדגמי יוקרה מקבילים תדרש עבורם תוספת של עשרות אלפי שקלים.

  • חדש בדגם

    בחודש מרץ החל שיווק גרסה היברידית-נטענת (PHEV) עם הנעה קדמית. בדומה לגרסת ההנעה הכפולה גם כאן מנוע 1.6 ל' ומנוע חשמלי היוצרים כאן הספק משולב של 225 כ"ס והנעה קדמית בלבד. טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-60 ק"מ.

  • סיכום

    מתמודד בכבוד מול מתחריו היוקרתיים.

DS DS7 Crossback גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג DS DS7 Crossback

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך DS DS7 Crossback?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים DS DS7 Crossback

DS DS7 Crossback צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

9
DS DS7 Crossback צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.0 טרם נבחן טרם נבחן 11.3 13
15.3 טרם נבחן טרם נבחן 13.0 14
15.3 טרם נבחן טרם נבחן 13.0 14
15.3 טרם נבחן טרם נבחן 13.0 14
62.5 טרם נבחן טרם נבחן 53.1 2
62.5 טרם נבחן טרם נבחן 53.1 2
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 2
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 2
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 2
4
53.1