מאזדה 3 - אוטו

מאזדה 3 מידע כללי

מאזדה 3 יתרונות וחסרונות

יתרונות / עיצוב, איכות תא נוסעים, בידוד רעשים

חסרונות / נוחות נסיעה, מרחב מאחור

בשורה התחתונה / פחות זום-זום, יותר פרמיום

מאזדה 3 2022 חוות דעת

  • רקע כללי

    הגרסה הפופולרית: מאזדה 3 ברמת גימור 'ספיריט'.

    ירידת ערך: ירידת הערך השנתית ההממוצעת של מאזדה 3 עומדת על כ-9.4%.

    ירידת הערך בשנה הראשונה (כחדשה-משומשת) הייתה כ-11.7% מערכה כחדשה.

    בשנה השניה ירידת הערך הייתה כ-9%.

    בשנה השלישית מאזדה 3 איבדה כ-7.6% מערכה בלבד.

    *נכון לדצמבר 2021, עבור מאזדה 3 'ספיריט'.

    מרווח טיפולים: שנה או 15,000 ק"מ, המוקדם מביניהם.

    הדור הרביעי של מאזדה 3 הוצג בסוף שנת 2018 במסגרת תערוכת לוס אנג'לס.

    ה-3 החדשה ממשיכה את שפת העיצוב שהוצגה עם מכונית הקונספט 'קאי' – זה אומר חרטום בולט, סבכה קדמית ענקית ויציבה נמוכה ורחבה. ההופעה ביחס לדור הקודם דרמטית ובהרבה. לכך עוזר גם השינוי במידות – היא ארוכה יותר ובעלת בסיס גלגלים ארוך יותר (466 ס"מ ו-272.5 ס"מ בסדאן).

    עם הדור החדש במאזדה מכוונים גבוה יותר – היצרנית מספרת על שימוש בחומרים איכותיים יותר בתא הנוסעים, אבזור עשיר ותחושה יוקרתית.

    יחידות ההנעה של הדור החדש ברובן נשענות על מנועי ה'סקיי-אקטיב G' של הדור היוצא. בתחילת הדרך מוצעת בארץ ה-3 עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ל' שמפיק 165 כ"ס ומשודך לתיבה אוטמטית עם 6 הילוכים.

    מאזדה 3 החדשה מוצעת עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות דוגמת מערכת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. בשנת 2019 נבדקה ע"י יורו NCAP ורשמה בציונים גבוהים במיוחד בכל הסעיפים אשר הקנו לה 5 כוכבים.

    השיווק בישראל החל בתחילת חודש ספטמבר 2019.

  • עיצוב ונוכחות

    בהחלט רואים שמאזדה 3 ממשיכה את קו העיצוב המוכר של החברה. העיצוב דינאמי, בוגר ולא מצועצע, כשהתוצאה הכוללת פשוט נהדרת.

  • תא נוסעים ומטען

    איכות החומרים טובה וכוללת שימוש בלא מעט עור. בעוד המרחב במושבים הקדמיים טוב, זה למושב האחורי פחות מרשים. תא המטען סביר בגודלו.

  • מנוע וביצועים

    יחידת כוח אחת בלבד משמשת את מאזדה 3 אצלנו, והיא זהה לזו של הדור הקודם. מנוע שני ליטר, אטמוספרי, עם 165 סוסים. תיבת ההילוכים אוטומטית-פלנטרית עם שישה יחסי העברה. הביצועים טובים בסך הכל, אך בעת מאמץ שאון המנוע נשמע היטב וזה פחות נחמד.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של מאזדה 3 לא מתבלטת לטובה. המתלים מכוילים על הצד הנוקשה ושברים ותיקונים בכביש מורגשים היטב בתא הנוסעים. מחוץ לעיר המצב משתפר, אך עדיין לא מזהיר. נוחות הנסיעה בגרסת הבסיס טובה במעט בזכות צמיגים בחתך גבוה יותר. ההתנהגות בטוחה ופחות מרגשת מאלו של הדורות הקודמים. לזכותה בידוד רעשים מוצלח משל הדור הקודם, ומוצלח לכשעצמו.

  • תמורה למחיר

    סבירה בהחלט. בעוד נוחות הנסיעה והמרחב מאחור פחות מעודדים, איכות תא הנוסעים, תנוחת הנהיגה ואף העיצוב בהחלט מרשימים. המכונית מגיעה עם יחידת כוח אחת בלבד וברמת גימור גבוהה, מה שגורם לזה שאין ל-3 גרסת בסיס זולה והיצע הלקוחות לדגם, מצומצם יותר.

  • מה חדש במאזדה 3 2022

    בשנת 2022 צפוי להתחיל שיווק ה-3 לאחר עדכונים קלים שיעבור הדגם. לא מדובר במתיחת פנים אלא בעיקר כמה שינויים קוסמטיים.

    בנוסף צפוי להתחיל שיווק רמת הגימור 'בלאק אדישן' המוסיפה גימורים שחורים לרכב בפנים ובחוץ (חישוקים, סבכה, ריפודים ועוד).

  • סיכום

    למעט הזום-זום, מאזדה 3 מציגה שיפור כמעט בכל תחום.

מאזדה 3 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מאזדה 3

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מאזדה 3?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים מאזדה 3

מאזדה 3 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

7
מאזדה 3 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
13.8 10.5 טרם נבחן 10.5 11
13.8 10.5 טרם נבחן 10.5 11
13.8 10.5 טרם נבחן 10.5 11
13.8 10.5 טרם נבחן 10.5 11
13.8 10.5 טרם נבחן 10.5 11
13.8 10.5 טרם נבחן 10.5 11
13.8 10.5 טרם נבחן 10.5 11
9