מאזדה 3 2025

מאזדה 3 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor

הגרסה המומלצת של אוטו

מאזדה 3 סדאן 2.0 ל', אוט', Comfort ,2x4 2025

  • רקע כללי

    ב-2019 נחת בארץ הדור הרביעי של מאזדה 3, מי שהייתה בעבר הרחוק מלכת המכירות של השוק הישראלי. עם השנים מעמדה נשחק (כמו רוב דגמי הסדאן בארץ ובעולם) לטובת רכבי הפנאי האופנתיים, ובדור העדכני מאזדה שינתה כיוון ושואפת להפוך את המשפחתית-העממית לשעבר למכונית יוקרתית - חלק מהשאיפה של המותג כולו לעבר סטטוס פרימיום.

     

    כמו בעבר, מוצעת מאזדה 3 במרכבי סדאן והאצ'בק, אך ההבדלים ביניהם בולטים מבדורות הקודמים - הסדאן צמחה באורך והיא מהגדולות בסגמנט, בעוד ההאצ'בק שומרת על ממדים צנועים ביחס למקובל.

    גם החלק האחורי שונה מאוד ביניהן מתוך כוונה ליצור זהות שונה לכל תצורת מרכב: אלגנטי לסדאן, ושרירי להאצ'בק. בישראל הוצעה במשך השנים יחידת כוח אחת: מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ל' שמפיק 165 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. ביוני 2025 החל שיווקן של שתי גרסאות נוספות, אשר תגענה לראשונה בתקינה אמריקאית. לראשונה מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי המפיק 191 כ"ס ו-25.7 קג"מ.

     

     לתיבה האוטומטית 6 הילוכים וההנעה קדמית. הגרסה הבכירה עושה שימוש באותו מנוע 2.5 ליטר בתוספת מגדש טורבו. התיבה האוטומטית זהה, אך ההנעה כאן כפולה. למנוע זה שני נתוני הספק שונים: בשימוש בדלק באוקטן 95 ההספק עומד על 227 כ"ס ו-42.8 קג"מ, ובשימוש באוקטן 98 ההספק מטפס ל-250 כ"ס ו-44.1 קג"מ.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב אגרסיבי וספורטיבי מבעבר. התוצאה מושכת מאוד, בעיקר בהאצ'בק.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג אלגנטית וסולידית. יחד עם החומרים האיכותיים ורשימת האבזור הארוכה, אכן נוצרת אותה תחושה של מוצר פרימיום שמאזדה שואפת אליה. מלפנים יש מרווח מצוין, תנוחת הישיבה נמוכה, והמושבים מעולים. מאחור מרווח הראש טוב, אך לברכיים מרווח סביר בלבד. תא המטען מציע נפח ממוצע לקטגוריה ומבנה שימושי בשתי גרסאות המרכב.
  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-2.0 ל' האטמוספרי חלק, חזק ונעים. הוא שקט לאורך קשת הסל"ד וגם כשקולו נשמע הוא מייצר צליל ספורטיבי. התיבה זריזה גם בהורדות הילוכים, חלקה ויעילה. לגרסת הטורבו ביצועים מעולים. התאוצה מעמידה מצוינת, תמיד יש כוח זמין, והכל מלווה בצליל מנוע מופלא שהחזיר אותנו מהתרדמת החשמלית של ימינו.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק בגרסת ה-2.0 ליטר עמדה על 13 ק"מ/ל' בממוצע המבחן. נאה. גרסת הטורבו גמאה 10 ק"מ לכל ליטר בממוצע, במבחן מאומץ עם הרבה קטעים הרריים . לא מזהיר.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      13.9 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      10.6 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      51 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      14
  • נוחות והתנהגות

    המתלים מכוילים באופן נוקשה, עניין המורגש בעיקר בנסיעה עירונית. מחוץ לעיר המצב משתפר משמעותית. ברמת הגימור הנמוכה חישוקים קטנים וצמיגים גבוהי דופן, המספקים נוחות עדיפה. בידוד הרעשים מצוין ומהמוצלחים בסגמנט. התנהגות הכביש מצוינת ואף מהנה - עניין נדיר בימינו, בטח בקטגוריה המשפחתית.
  • תמורה למחיר

    מאזדה שואפת להעניק לדגמיה מרכיב יוקרתי, וזה ניכר גם ב-3. לפיכך המחיר לא זול, אבל עדיין תחרותי, ואיכות הרכב הכוללת היא בהחלט כמו של מותגי פרימיום - כך שהתמורה טובה.
  • גרסאות ורמות גימור

    בגרסה ה-2.0 ליטר, רמת גימור 'קומפורט' כוללת מולטימדיה "8.8 עם ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חישוקי "16, תאורת לד קדמית, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, צג "7 בלוח המחוונים, חיישני תאורה וגשם, קיפול חשמלי למראות הצד, מצלמה אחורית ועוד.

     

    רמת גימור 'ספיריט' מוסיפה תאורת לד אחורית, תאורה עוקבת פנייה מלפנים, חלון גג, מפתח חכם, חישוקי "18, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה ומראה פנימית נגד סנוור.

     

    בגרסת ה-2.5 ליטר, רמת הגימור 'קומפורט' כוללת מולטימדיה "8.8 וממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תאורת לד מלאה, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה אחוריים, מצלמה אחורית, מפתח חכם, חישוקי "16 ועוד. רמת הגימור 'ספיריט' מוסיפה לזה תאורה עוקבת פנייה, גג שמש, חישוקי "18, ריפוד דמוי עור, מושב נהג בתפעול חשמלי, משטח טעינה אלחוטי.

     

    בגרסת הטורבו מתווספת גם חבילת השחרה למראה ספורטיבי יותר. רמת הגימור 'פרימיום' (רק בגרסת הטורבו) כוללת בנוסף מצלמת 360 מעלות, חיישני חניה קדמיים, ריפוד עור, חימום לגלגל הגה, מולטימדיה מוגדלת "10.25, תצוגה עילית, מערכת שמע משודרגת מבית 'בוז' ועוד.

  • בטיחות

    בשנת 2019 ארגון יורו NCAP פרסם את תוצאות מבחני הריסוק למאזדה 3, בו זכתה לציון של 5 כוכבי בטיחות. מפרט הבטיחות בכל רמות הגימור כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב עם תיקון ושמירת מרכז הנתיב, עמעום אורות אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.
  • מה חדש בדגם

    הפסקת שיווק רמת הגימור 'בלאק אדישן' של גרסאות הסדאן וההצ'בק בינואר 2025. תחילת שיווק גרסאות 2.5 ליטר בחודש יוני 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    חרף גילה, מאזדה 3 היא עדיין משפחתית איכותית, שמעניקה תחושה של מוצר פרימיום ומצטיינת ברוב התחומים.

מאזדה 3 שאלות ותשובות

מחירה של מאזדה 3 נע בין 161,500 שקלים לגרסת הבסיס (קומפורט 2.0 ליטר), מ-169,900 שקלים לגרסאות עם מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי (ללא טורבו) ועד 214,900 שקלים לגרסת הטורבו הבכירה (האצ'בק פרימיום).
מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר מחירה מתחיל מ-161,500 שקלים בגרסת הסדאן קומפורט ועד 169,500 שקלים בגרסת האצ'בק ספיריט. כל הגרסאות כוללות הנעה קדמית ותיבת 6 הילוכים אוטומטית.
מחירה של גרסת הטורבו של מאזדה 3 עם מנוע 2.5 ליטר נע בין 194,900 שקלים לסדאן ספיריט ועד 214,900 שקלים להאצ'בק פרימיום. כל גרסאות הטורבו כוללות הנעה כפולה.
ניתן לממן מאזדה 3 בהחזר חודשי החל מ-1,262 שקלים (לגרסת הבסיס) ועד 1,679 שקלים (לגרסה הבכירה). המימון מוצע בריבית החל מ-6.9% עם אפשרות לתשלום מקדמה ורכיב בלון.
ההאצ'בק יקרה מהסדאן בכ-2,000-5,000 שקלים בהתאם לרמת הגימור. לדוגמה: סדאן ספיריט עולה 167,500 שקלים לעומת 169,500 שקלים להאצ'בק באותה רמת גימור.
המחיר כולל את הרכב עם כל האבזור הסטנדרטי, אחריות של 3 שנים ושירותי יבואן. נוסף עליו אגרת רישוי בסך 2,030 שקלים וצבעים מיוחדים (אדום/אפור עשיר) בתשלום נוסף.
מאזדה 3 מגיעה עם אחריות יבואן לשלוש שנים ללא הגבלת קילומטרים. האחריות כוללת כל בעיות הייצור, בעיות מנוע ותיבת הילוכים, אלקטרוניקה וצבע. שירות זמין ברשת סוכנים רחבה ברחבי הארץ.
לקבלת הצעת מחיר למאזדה 3 ניתן לפנות לסוכנויות המותג, להשאיר פרטים באתר היבואן או לפנות לייעוץ טלפוני. מומלץ לבקש הצעות ממספר סוכנויות ולהשוות מחירים, אבזור נוסף ותנאי מימון לקבלת העסקה הטובה ביותר.
מאזדה 3 זמינה במגוון צבעים כולל לבן פנינה, שחור מטאלי, כסף, ואפור כהה ללא תוספת מחיר. צבעים מיוחדים כמו אדום עשיר ואפור עשיר זמינים בתשלום נוסף. הצבעים משתנים לפי רמת הגימור והדגם.
מאזדה 3 שומרת על ערכה באופן סביר ביד השנייה בזכות איכות הדגם, המוניטין הטוב של המותג ועיצוב שלא מזדקן מהר. הירידה בשווי צפויה להיות מתונה יותר מרכבים אחרים, במיוחד גרסאות הטורבו הייחודיות שצפויות לשמור על שווי טוב יותר.
מאזדה 3 זכתה לציון של 5 כוכבי בטיחות במבחן יורו NCAP לשנת 2019. זהו הציון הגבוה ביותר המעיד על רמת בטיחות מעולה לנוסעים ולהולכי רגל.
מאזדה 3 כוללת 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור "שטח מת", התרעת סטייה מנתיב עם שמירה אקטיבית על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי.
כן, מאזדה 3 מצוידת במערכת בקרת יציבות אלקטרונית ESP, יחד עם מערכת בלמים ABS + EBD + BAS וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.
מאזדה 3 כוללת מערכת עצור-סע, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות נהג, ניטור מרחק מלפנים, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, תיקון סטיה מנתיב, מרכוז הרכב בנתיב, וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם מצלמת רוורס.
מאזדה 3 מצוידת במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, ניטור "שטח מת" עם התרעה על תנועה חוצה, התרעת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי ושמירה על מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי.
אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל 7 כריות אוויר, מערכת בלמים ABS + EBD + BAS, בקרת יציבות ESP, עיגוני ISOFIX למושבי ילדים, ביטול כרית אוויר לנוסע, חיישני לחץ אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות.
מאזדה 3 נחשבת לאמינה עם בעיות מכניות מעטות יחסית. עלות התחזוקה סבירה, שירות זמין ברחבי הארץ והאחריות היא לשלוש שנים.
עלות התחזוקה השנתית למאזדה 3 נעה בין 2,500-4,000 שקלים בהתאם לשנת הרכב והקילומטרים. טיפולים כל 15,000 קילומטר או 12 חודשים
זמינות חלפים למאזדה 3 טובה בישראל עם רשת סוכנים רחבה. החלפים זמינים באופן מיידי.
מומלץ לבצע טיפול כל 15,000 קילומטר או 12 חודשים. חשוב לשמור על תדירות השירות לשמירה על האחריות.
עלות הביטוח למאזדה 3 נמוכה-בינונית בהתאם לגיל הנהג, ותק ו"נקיון" הרישיון. הרכב נמצא בקבוצת ביטוח 3 שהיא בינונית. גרסת הטורבו עשויה לעלות יותר. מומלץ לקבל הצעות מכמה חברות ביטוח ולהשוות מחירים.
צריכת הדלק של מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר היא 13.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. במבחן אוטו הצריכה האמיתית עמדה על 13 ק"מ לליטר, פער קטן מהנתונים הרשמיים. גרסת הטורבו מצהירה על 11.5 ק"מ לליטר, ובפועל במבחן אוטו הצריכה היתה 10 ק"מ לליטר. המבחנים השונים מאמצים את המנועים ובחיי היום יום הצריכה בכל הגרסאות תהיה טובה משמעותית.
על פי נתוני היצרנית, צריכת הדלק של מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר היא 7.2 ליטרים ל-100 ק"מ לליטר. מנוע ה-2.5 ליטר צורך 7.6 ליטר ל-100 ק"מ. גרסת הטורבו מצהירה על 8.7 ליטר ל-100 ק"מ. אלה סה"כ נתונים טובים לביצועי המנועים.
גרסת הטורבו (2.5 ליטר) צורכת כ-10 ק"מ לליטר במבחן מאומץ. הצריכה גבוהה יותר בשל הכוח הרב והנעה כפולה, אך עדיין סבירה למנוע בעל ביצועים גבוהים.
מאזדה 3 פועלת על בנזין. המנועים מתאימים לאוקטן 95.
מיכל הדלק של מאזדה 3 מכיל 51 ליטר.
צריכת הדלק ממוצעת לקטגוריה ומעולה ביחס לביצועים. צריכת הדלק של מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר היא 13.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. במבחן אוטו הצריכה האמיתית עמדה על 13 ק"מ לליטר. גרסת הטורבו מצהירה על 11.5 ק"מ לליטר, ובפועל במבחן אוטו הצריכה היתה 10 ק"מ לליטר. המבחנים השונים מאמצים את המנועים ובחיי היום יום הצריכה בכל הגרסאות תהיה טובה משמעותית.
מנוע 2.0 ליטר: 13.9 ק"מ/ליטר (הכי חסכוני), מנוע 2.5 ליטר רגיל: כ-12 ק"מ/ליטר, מנוע 2.5 ליטר טורבו: כ-10 ק"מ/ליטר. ההבדלים נובעים מההספק הגבוה יותר, ההנעה הכפולה והמשקל הנוסף של גרסת הטורבו.
מאזדה 3 מגיעה עם 3 אפשרויות מנוע: 2.0 ליטר אטמוספרי (ללא טורבו) עם 165 כ"ס, מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי 191 כ"ס, ו-2.5 ליטר טורבו 227 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.
מנוע ה-2.0 ליטר מפיק 165 כ"ס בסל"ד 6,000 ומומנט של 21.7 קג"מ בסל"ד 4,000. זהו מנוע בנזין אטמוספרי 4 צילינדרים עם הנעה קדמית.
מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות. גרסת ה-2.5 ליטר (אטמוספרי) ב-7.8 שניות וגרסת ה-2.5 ליטר טורבו ב-6.5 שניות.
המהירות המרבית של מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר היא 201 קמ"ש. גרסת ה-2.5 ליטר (אטמוספרי) מגיעה ל-204 קמ"ש וגרסת ה-2.5 ליטר טורבו ל-215 קמ"ש.
מאזדה 3 מצוידת בתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית (רגילה). התיבה זריזה, חלקה ויעילה, עם יכולת הורדת הילוכים מהירה ותגובה מעולה לקיק-דאון.
מאזדה 3 מציעה התנהגות כביש מצוינת ומהנה עם היגוי מדויק, איזון טוב ויכולת דינמית גבוהה. המתלים מכוילים ספורטיבית מה שתורם לחוויית נהיגה מעניינת אך פוגע בנוחות עירונית. מתאימה למי שאוהב נהיגה דינמית.
מנוע 2.5 הליטר הרגיל (לא טורבו) מפיק 191 כ"ס ו-25.2 קג"מ עם הנעה קדמית. הביצועים טובים יותר ממנוע 2.0 הליטר עם תאוצה חלקה יותר ומומנט גבוה יותר, אך פחות ספורטיביים מאלה של גרסת הטורבו.
מנוע 2.0 הליטר שקט מאוד לאורך רוב קשת הסל"ד וגם בעומסים גבוהים מייצר צליל נעים וספורטיבי. מנוע הטורבו מייצר צליל מנוע מופלא שתורם לחוויית הנהיגה. בידוד הרעשים בתא הנוסעים מצוין ומהמוצלחים בקטגוריה.
גרסת הסדאן של מאזדה 3 באורך 466 ס"מ, רוחב 179.5 ס"מ וגובה 144 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 272.5 ס"מ. המשקל עם מנוע 2.0 ליטר הוא 1,454 ק"ג. זוהי סדאן קומפקטית בגדלים ממוצעים לקטגוריה.
מאזדה 3 מציעה 5 מקומות ישיבה. המושבים הקדמיים מעולים עם תנוחת ישיבה נמוכה, אך המרווח מאחור לברכיים סביר בלבד.
תא המטען של מאזדה 3 סדאן מציע נפח של 444 ליטר. זהו נפח ממוצע לקטגוריה עם מבנה שימושי שמאפשר טעינה נוחה של מזוודות ולקניות..
מאזדה 3 מתאימה למשפחות קטנות עד בינוניות. מלפנים יש מרווח מצוין, אך מאחור המרווח לברכיים מוגבל. תא המטען בנפח 444 ליטר הוא ממוצע לקטגוריה ויהיה יותר ממספק לצרכים יומיומיים וגם לטיולים.
בסיס הגלגלים של מאזדה 3 הוא 272 ס"מ המאפשר מרווח סביר בתא הנוסעים. מלפנים מרווח מצוין, מאחור מרווח הראש טוב אך לברכיים מרווח מוגבל יחסית לרכבים אחרים בקטגוריה.
גרסת הסדאן ארוכה יותר מההאצ'בק ומציעה תא מטען גדול יותר, בעוד האצ'בק שומרת על ממדים צנועים יחסית. שתי הגרסאות זהות ברוחב, גובה ובסיס גלגלים, ההבדל העיקרי בחלק האחורי ובנפח תא המטען.
כן, ניתן לקפל את המושבים האחוריים במאזדה 3 להגדלת נפח המטען. הקיפול נעשה בחלוקה 60/40 המאפשרת גמישות בטעינת מטענים ארוכים תוך שמירה על מקום ישיבה לנוסע אחד. הפתרון מעשי לטעינת פריטים גדולים.
מאזדה 3 כוללת מסך מרכזי "8.8 מערכת שמע עם 8 רמקולים, דיבורית בלוטות', Android Auto, Apple CarPlay וחיבור USB-C. בגרסה הבכירה מסך מוגדל "10.25.
מאזדה 3 אינה כוללת מערכת ניווט מובנית, אך ניתן להשתמש בניווט דרך Android Auto או Apple CarPlay המחוברים למסך המרכזי.
מאזדה 3 כוללת חיבורי USB-C, דיבורית בלוטות' לטלפון, ובגרסאות המאובזרות גם משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון ותצוגה עילית לנהג.
כן, מאזדה 3 כוללת הפעלה קולית אך לא בעברית. המערכת פועלת באנגלית ומאפשרת שליטה במערכת המולטימדיה, ביצוע שיחות וחיפוש מוזיקה. ניתן להשתמש גם בעוזר הקולי של הטלפון דרך Android Auto או Apple CarPlay.
מאזדה 3 כוללת מערכת שמע מקורית עם 8 רמקולים ושליטה מההגה בגרסאות הסטנדרטיות. בגרסת הפרימיום מערכת השמע משודרגת למערכת פרימיום מבית BOSE עם איכות צליל מעולה לאוהבי מוזיקה.
מאזדה 3 כוללת מסך מרכזי בגודל "8.8 עם ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ברמות הגימור הבסיסיות ומסך מוגדל "10.25 ברמת גימור פרימיום.
מאזדה 3 מתמקדת באיכות פרימיום ובחוויית נהיגה מהנה, בעוד קורולה מדגישה אמינות וחיסכון ותהיה מרווחת יותר.
מאזדה 3 מציעה עיצוב ייחודי ותחושת פרימיום בתא הנוסעים בעוד גולף מתמקדת בפרקטיות.
מאזדה 3 מציעה איכות בנייה גבוהה יותר ותחושה פרימיום, בעוד הסיוויק מדגישה חסכון ומרווח עדיף לנוסעים
מאזדה 3 מתעלה באיכות בנייה, בחוויית נהיגה ובמראה, בעוד צ'רי אריזו 8 תהיה מרווחת יותר, חסכונית יותר, וזולה יותר
מאזדה 3 מתעלה בעיצוב, באיכות פנים ובחוויית נהיגה ספורטיבית, בעוד אוקטביה מציעה מרחב פנימי גדול יותר, תא מטען ענק וחסכון גבוה יותר. המאזדה מתאימה למי שמחפש רכב מעוצב ומהנה, והאוקטביה למשפחות הדורשות מרחב ופרקטיות.
הנוחות במאזדה 3 טובה בנסיעות בינעירוניות אך בינונית בעיר בגלל מתלים מעט קשיחים. בידוד הרעשים מצוין והמושבים איכותיים. רמות הגימור עם חישוקים קטנים מציעים נוחות עדיפה.
מאזדה 3 כוללת בקרת אקלים מפוצלת, 4 חלונות חשמליים, חיישני גשם ותאורה, הגה מצופה עור, מחשב דרך, בלם חניה חשמלי עם Auto-Hold וכניסה ללא מפתח.
איכות הפנים במאזדה 3 מצוינת עם חומרים איכותיים, סביבת נהג אלגנטית וסולידית היוצרת תחושה של מוצר פרימיום. העיצוב מודרני והגימור ברמה גבוהה.
חימום מושבים זמין רק בגרסת הטורבו. בנוסף רמת גימור פרימיום כוללת חימום להגה.
חלון גג זמין החל מרמת הגימור ספיריט ומעלה. זהו חלון גג חשמלי סטנדרטי המוסיף תחושת מרחב לתא הנוסעים. בגרסת הבסיס קומפורט אין גג שמש.
רוב הגרסאות כוללות ריפוד בד איכותי בגוון שחור. ברמת הספיריט מופיע ריפוד דמוי עור, ובגרסת הפרימיום ריפוד עור אמיתי. איכות הריפוד גבוהה ומתאימה למעמד הפרימיום שהמותג שואף אליו, עם תפירה מקצועית וחומרים איכותיים.
מאזדה 3 מגיעה עם צמיגים במידה 205/60/16 בגרסאות הבסיס ו-215/45/18 בגרסאות הגבוהות. הצמיגים הקטנים מספקים נוחות טובה יותר ויהיו זולים יותר להחלפה (עלות תחזוקה נמוכה יותר).
מאזדה 3 עם מנועי 2.0 ו-2.5 ליטר אטמוספריים (ללא טורבו) מגיעה עם הנעה קדמית. רק גרסת הטורבו 2.5 ליטר מצוידת בהנעה כפולה (4x4).
מאזדה 3 שוקלת בין 1,454 ל-1,543 ק"ג, משקל סביר לרכב בקטגוריה.
מיכל הדלק של מאזדה 3 בגרסת 2.0 ליטר עומד על 51 ליטר, בגרסת 2.5 ליטר על 50 ליטר ובטורבו על 48 ליטר.
מאזדה 3 מצוידת בפנסי LED קדמיים וברמת הספיריט גם בפנסי LED אחוריים. אין פנסי ערפל קדמיים, אך יש תאורה עוקבת פנייה ברמות הגימור הגבוהות. כל הגרסאות כוללות חיישני תאורה להדלקה אוטומטית.
מנוע 2.5 הליטר טורבו מפיק 42.8 קג"מ. המומנט הגבוה זמין כבר מסל"ד נמוך (2,000 סל"ד) מה שמאפשר תאוצה חזקה ויכולת עקיפה מעולה. זהו מנוע גמיש ומתאים לנהיגה ספורטיבית וחווית דרך מהנה.
מאזדה 3 מוצעת ב-3 רמות גימור: קומפורט (בסיסית), ספיריט (בינונית) ופרימיום (רק בגרסת הטורבו). כל רמה כוללת אבזור נוסף ושדרוגים ברמת הנוחות והטכנולוגיה.
רמת גימור קומפורט כוללת מולטימדיה "8.8 עם ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חישוקי "16, תאורת לד קדמית, צג "7 בלוח המחוונים, קיפול חשמלי למראות הצד, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם ומצלמה אחורית.
רמת גימור 'ספיריט' מוסיפה תאורת לד אחורית, תאורה עוקבת פנייה מלפנים, חלון גג, מפתח חכם, חישוקי "18, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה ומראה פנימית נגד סנוור.
רמת הגימור 'פרימיום' (רק בגרסת הטורבו) כוללת בנוסף מצלמת 360 מעלות, חיישני חניה קדמיים, ריפוד עור, חימום לגלגל הגה, מולטימדיה מוגדלת "10.25, תצוגה עילית, מערכת שמע משודרגת מבית 'BOSE' ועוד.

מאזדה 3 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

מאזדה 3 לפי שנים

מאזדה 3 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    מאזדה 3
    מאזדה 3 סדאן 2.0 ל', אוט', Comfort ,2x4
    הספק כוח סוס 165
    מחיר מחירון ₪161500
  • electric.svg
    EVEASY לימו
    EVEASY לימו חשמלי, Premium Tech
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 450
    מחיר מחירון ₪164990
  • אופל אסטרה
    אופל אסטרה 1.2 ל' טורבו, GS Line
    הספק כוח סוס 130
    מחיר מחירון ₪167990
  • on
    פולקסווגן גולף
    פולקסווגן גולף (מ. פנים) 1.5 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', Life
    הספק כוח סוס 116
    מחיר מחירון ₪176900
  • on
    קיה סיד
    קיה סיד סטיישן 1.5 ל' טורבו, אוט', היברידי מתון
    הספק כוח סוס 160
    מחיר מחירון ₪166900
  • on
    סיאט לאון
    סיאט לאון 1.0 ל' טורבו, היברידי-מתון, אוט', Style
    הספק כוח סוס 110
    מחיר מחירון ₪152900
  • energy_2.svg
    on
    הונדה סיוויק האצ'בק
    הונדה סיוויק האצ'בק 2.0 ל' היברידי, אוט', Elegance
    מחיר מחירון ₪219900

חוות דעת גולשים על מאזדה 3

4.3/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (24)

הנאת נהיגה

4.5

עלויות תחזוקה

3.8

נוחות השימוש ואבזור

4.1

מרווח ישיבה

4

תא המטען

3.9

יש לכם מאזדה 3? כתבו חוות דעת

מאזדה ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.