סקודה אוקטביה 2014 - אוטו

סקודה אוקטביה 2014 יד שניה

סקודה אוקטביה 2014 יד שניה

קטגוריה: סדאן
גירסה מומלצת:
20.0 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2013

סקודה אוקטביה 2014 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, צריכת דלק, מרחב לנוסעים, תא מטען
חסרונות נוחות נסיעה, תא נוסעים פשוט למראה
בשורה התחתונה משפחתית סופר יעילה

סקודה אוקטביה 2014 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    אוקטביה היא המכונית הנמכרת ביותר של סקודה בעולם, וגם בישראל. הדור השלישי הוצג בתערוכת ז'נבה 2013 והמכונית הגיעה לישראל כמה חודשים אח"כ באוגוסט 2013.

    בשנת 2014 התרחשו חידושים רבים שכולם נוגעים להרחבת היצע הדגמים בארץ. בתחילת השנה הצטרפו מנועים חדשים: באגף הבנזין מצטרפת בתחילת השנה גרסת 1.8 ל' שמייצר 180 כ"ס. כמו שאר גרסאות הבנזין (1.2 ל' עם 105 כ"ס ו-1.4 ל' 140 כ"ס) גם לזו אותה תיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 ההילוכים, אבל בשונה מהם גרסה זו מצוידת במתלה אחורי רב-חיבורי (לעומת קורת המתח) שאמור לתרום לנוחות משופרת ולהתנהגות עדיפה.

    במקביל גם הצטרפו שני מנועי דיזל: 1.6 ל' 105 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים, ו-2.0 ל' 150 כ"ס בשידוך לתיבה דו-מצמדית עם שישה הילוכים.

    במרץ 2014 הצטרפת גרסת ה-RS הספורטיבית כשלזו מנוע 2.0 ל' מוגדש שמשרת גם את גולף GTI. הוא מייצר 220 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רובוטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים.

    ביוני 2014 הצטרפו גרסאות סטיישן (קומבי). גם הן מציגות צמיחה משמעותית בממדים ותא מטען גדול עוד יותר עם 588 ל' ועד 1718 ל' בקיפול המושבים. קומבי מוצעת בארץ עם מנועי הבנזין בנפח 1.2 ל' (105 כ"ס) ו-1.4 ל' (140 כ"ס) ומנוע דיזל 1.6 ל' (105 כ"ס). כל המנועים משודכים לתיבה אוטו' דו-מצמדית עם שבעה הילוכים כשגרסת הדיזל מוצעת גם עם תיבה ידנית.

    אוקטביה היא המכונית השלישית בקונצרן פולקסווגן להתבסס על פלטפורמת ה-MQB המודולרית, כשלראשונה בהיסטוריית הדגם, בסיס הגלגלים גדול משמעותית מזה של גולף (וגם מזה של ג'טה). היצע רמות הגימור כולל שתי אפשרויות: 'אמבישן' ו'אלגנס' (פירוט ראו דף דגם 2013).

  • עיצוב ונוכחות

    המעצבים הלכו על בטוח והעניקו לה חידוד מודרני תוך כדי שהם שומרים על המראה המזוהה של הדגם. יחד עם הממדים הגדולים והפרופורציות הטובות סקודה אוקטביה 2014 נראית גדולה וקלאסית בהופעתה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מבטאת היטב את המסר האלגנטי של סקודה ועושה את זה בכלים אופייניים של קונצרן פולקסווגן. העיצוב פשוט מאוד, נקי מאוד, והנדסת האנוש טובה מאוד. תעלות המיזוג לאחור הן יתרון. בשתי רמות הגימור האבזור סביר. המרווח מעולה כשתעלת ההינע פוגמת במרווח הרגליים של הנוסע במושב האמצעי. תא המטען גדול ויעיל.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.2 ל' מספק ביצועים טובים למדי במקביל לתצרוכת דלק נמוכה. מנוע ה-1.4 ל' חזק במעט ומציג צריכת דלק דומה כשמנוע ה-1.8 כבר חזק משמעותית, מעט צמא יותר ועדיין חסכוני יחסית למתחרות. תיבת ההילוכים רוב הזמן יעילה, ומעט משתהה ביליאה אגרסיבית מהמקום ופחות חלקה בעת זחילה בפקקים ובתמרוני חניה.

    לגרסת ה-RS יש 220 כ"ס, אבל המנוע לא נכנס לאטרף בשום מקום על הסקאלה, לא מבחינת ההספק ולא מבחינת הצליל. בנוסף התיבה מעט איטית.

     

  • נוחות והתנהגות

    המתלים הנוקשים יחסית גורמים לכך שבמהירות עירונית היא מתקשה להתמודד עם שיבושים בינוניים בורות או בליטות. מחוץ לעיר היא זזה על שיבושים קטנים ובינוניים, ומרגישה לא רגועה אם הכביש לא איכותי. נוחות הנסיעה בסטיישן מעט עדיפה על זו שבסדאן. רעשי הכביש מעט בולטים ושל הרוח בולט עוד יותר. סקודה אוקטביה 2014 מרגישה בטוחה בכביש המפותל, ובעיקר מאוד צפויה.

    לגרסת ה-1.8 ליטר מתלה אחורי רב-חיבורי – ויש לו השפעה חיובית ומורגשת על ההתנהגות. נוחות הנסיעה בגרסה זו לא שונה מהותית בין היתר גם בגלל חישוקים גדולים ודופן צמיג נמוכה (מידות הצמיג 225-45-17).

    גרסת ה-RS לא מצליחה לגמול לנהג על החבטות היומיומיות בהתנהגות מושחזת, עם סכין בין השיניים, בכבישים הנכונים.

     

  • תמורה למחיר

    שיפור בולט בהשוואה לדור היוצא. המראה מכובד ומרחב מצוין, אך הנוחות בינונית, יקרה ביחס לתמורה ולאבזור (בגרסת הבסיס היא עולה כמו הגרסאות המאובזרות של האחרות) ומציעה רק שנתיים אחריות.

  • מה חדש בסקודה אוקטביה 2014

    להיצע הצטרפו מנועים חדשים: טורבו-בנזין חדש בנפח 1.8 ל' (שגם מגיע עם מתלה אחורי שונה – רב חיבורי במקום קורת מתח), ושני מנועי טורבו-דיזל: 1.6 ל' ו-2.0 ל'. מצטרפת גרסת RS ספורטיבית וגם מגיעה תצורת הסטיישן.

  • סיכום

    היתרונות שלה מצליחים לפצות על החסרונות.

סקודה אוקטביה 2014 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
סקודה אוקטביה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1197
105
לקבלת הצעה
-
1395
140
לקבלת הצעה
-
1798
180
לקבלת הצעה
-
1598
105
לקבלת הצעה
-
1395
140
לקבלת הצעה
-
1197
105
לקבלת הצעה
-
1598
105
לקבלת הצעה
-
1968
150
לקבלת הצעה
-
1197
105
לקבלת הצעה
-
1197
105
לקבלת הצעה
-
1395
140
לקבלת הצעה
-
1395
140
לקבלת הצעה
-
1598
105
לקבלת הצעה
-
1598
105
לקבלת הצעה
-
1984
220
לקבלת הצעה
-
1984
220
לקבלת הצעה
-
1984
220
לקבלת הצעה
-
1984
220
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סקודה אוקטביה

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סקודה אוקטביה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • דויד

    האוטו שלי

    סקודה אוקטביה 1.4 ל' טורבו, אוט', Elegance
    מודל: 2014 - 2014

    תאריך: 23.05.2023

    רכב נהדר מרווח אחזקה מעט יקרה ביחס למתחרות

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5