טויוטה היילנדר - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / צריכת דלק, מרחב ושימושיות, אבזור

חסרונות / בידוד רעשים, איכות חומרים, נוחות נסיעה בעיר

בשורה התחתונה / מתמודד ראוי

טויוטה היילנדר 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    טויוטה היילנדר הוא רכב פנאי בינוני (D-SUV) המיועד בעיקרו לשוק האמריקני, שם הוא גם מיוצר. הדור הנוכחי (רביעי) הוצג לראשונה בשנת 2019 וזהו הדור הראשון שמגיע לישראל באופן סדיר.

    היילנדר החדש מבוסס על פלטפורמת TNGA הגלובלית של טויוטה, כאן בגרסת GA-K המיועדת למכוניות בינוניות (קאמרי, למשל). בסיס הגלגלים שלו עומד על 285 ס“מ, אורכו 497 ס“מ, רוחבו 193 ס“מ וגובהו 173 ס“מ. בארץ הוא משווק במהדורה עם שבעה מושבים. בזכות מימדיו הנדיבים נפח תא המטען נאה גם כשכל המושבים בשימוש — 305 ל‘.

    טויוטה היילנדר מוצע בארה“ב עם מנוע בנזין V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ל‘ המפיק 295 כ“ס. לארץ הוא מגיע עם יחידת הנעה היברידית המוכרת מדגמי טויוטה השונים כמו ראב 4. ליחידה זו מנוע בנזין בנפח 2.5 ל‘ (אטמוספרי, 4 ציל‘) ושני מנועים חשמליים (אחד לכל סרן בגרסאות ההנעה הכפולה). ההספק הכולל עומד על 244 כ“ס וצריכת הדלק המוצהרת על 17.2 ק“מ לליטר.

    השיווק בישראל החל בחודש נובמבר 2020

  • עיצוב ונוכחות

    טויוטה היילנדר נראה טוב, הקווים דינאמיים ומסתירים את מידותיו.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג כוללת לא מעט מרכיבים המוכרים לנו מקו הדגמים העכשווי של טויוטה — זה מייצר הופעה מעט מיושנת ועמוסה לעיתים, אך הוא מוסיף נקודות בהנדסת אנוש מצולחת.

     

    איכות טובה — אך פה ושם יש פלסטיקים נוקשים ובשל כך התחושה פחות מהודרת משניתן לצפות. המושבים רחבים ונוחים והמרחב מלפנים נדיב מאוד.

     

    בשורה השניה המרחב נאה ביותר. ניתן להזיח את המושבים אלא שהזזתם אינה נוחה. בשורה השלישית המרחב טוב מהמקובל וקיפולם נעשה באופן ידני.

     

    תא המטען גדול מאוד כאשר השורה השלישית מקופלת ומותיר נפח סביר (241 ל‘) כשכל המושבים בשימוש.

     

  • מנוע וביצועים

    היחידה ההיברידית (2.5 ל‘, מנוע חשמלי, 248 כ“ס) מביאה לזינוק טוב ביציאה מהמקום. בתאוצות ביניים במהירויות גבוהות ההתנהלות פחות נמרצת, אך הכוח לרוב מספק.

     

    הביצועים, כאמור, ממש בסדר לרוב, אך אופי יחידת ההנעה מעניק תחושה מאומצת ופחות נעימה — כבר בעומס קל המנוע מטפס לסל“ד גבוה ורועש.

     

    צריכת הדלק נאה מאוד לרכב כה גדול — 10 ק“מ לליטר במבחן מאומץ וכ-13.5 ק“מ לליטר בשיוט.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר אינה מרשימה במיוחד — היילנדר לרוב לא מתמוד בצורה נעימה במיוחד עם שיבושים קטנים וחספוסים בכביש והתחושה המתקבלת אינה מעודנת. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת משמעותית.

     

    בידוד הרעשים אינו מוצלח — המנוע נשמע כבר בעומס נמוך, בעיר נשמעים רעשי המתלים ומחוץ לעיר לרעשי הרוח והכביש נוכחות בולטת.

     

    האופי של היילנדר אמריקאי, וזה נכון גם לאופן בו הוא מתנהל בפיתולים, אך היכולת הדינמית של היילנדר מספקת ונוטה לצד הבטוח.

     

  • תמורה למחיר

    בזכות חטיבת כוח היברידית היילנדר מציע חבילה ייחודית בשוק המקומ

  • סיכום

    תוספת חשובה למבחר של טויוטה

טויוטה היילנדר גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה היילנדר
טויוטה היילנדר גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
2487
248
3,060
289,900
2487
248
3,219
304,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה היילנדר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

טויוטה היילנדר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
טויוטה היילנדר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.1 טרם נבחן טרם נבחן 12.0 9
15.2 טרם נבחן טרם נבחן 12.9 6
0
12.9