
טויוטה C-HR פלוס חשמל
שמו של הדגם החדש נגזר משמו של רכב הפנאי המעוצב שלה, כאשר ה"פלוס" בשם מעיד על כך שהוא מציע יותר מאותו C-HR מוכר. עיצובו החיצוני של טויוטה +C-HR החדש מזכיר מאוד את זה של הדגם ההיברידי המוכר, אך הביטוי כאן מעודן ומלוטש יותר מזה המעט פחוס של C-HR "רגיל". התוצאה מושגת, בין היתר, בזכות פרופורציות שונות בין הדגמים, יחידות תאורה עדכניות מלפנים ושונות לגמרי מאחור, הגג המשתפל ועוד.

גם במידות ה"פלוס" מציע יותר. בטויוטה חשפו כי אורכו עומד על 452 ס"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פני 275 ס"מ – נתונים שהם כמעט בדיוק באמצע הדרך בין C-HR ההיברידי ל-bZ4X החשמלי והגדול יותר. לתא המטען נפח של 416 ל', שוב כמעט בדיוק בין שני הדגמים האחרים.
סביבת הנהג כבר שונה לגמרי בין שני דגמי C-HR, וזו נלקחה כמעט בשלמותה מ-bZ4X המעודכן שהוא דגם גדול ויקר יותר במבחר הדגמים של היצרנית. בפנים ניתן למצוא מסך מולטימדיה בגודל 14 אינץ', לוח מחוונים מוקרן, תאורת אווירה, גג שמש פנורמי, קונסולה מרכזית עם שני משטחי טעינה אלחוטית ועוד.

הדגם נהנה מיחידות ההנעה החשמליות החדשות של היצרנית אותן הוא חולק עם bZ4X המעודכן. בבסיס ישנה סוללת 57.7 קוט"ש עם מנוע יחיד (הנעה קדמית) והספק מירבי של 167 כ"ס. לגרסת הביניים סוללת 77 קוט"ש (ככל הנראה נתון ברוטו) ומנוע יחיד (הנעה קדמית) ו-224 כ"ס. לגרסה הבכירה הסוללה הגדולה, שני מנועים להנעה כפולה, 343 כ"ס וביצועים מצויינים: 5.2 שניות ל-100 קמ"ש.

בכל הקשור לטווח הנסיעה בטויוטה מדווחים על עד 600 ק"מ בהתאם לגרסה, וככל הנראה מדובר בנתון של גרסת הביניים עם ההנעה הקדמית והסוללה הגדולה. לכל הגרסאות הספק טעינה מהירה של עד 150 ק"ו וטעינה ביתית עד 11 ק"ו. ברמות הגימור הגבוהות הספק הטעינה הביתית שודרג ל-22 ק"ו.
מערכת הניווט המקורית של טויוטה תציע את המסלולים היעילים ביותר ואלה בהם יש עמדות טעינה מהירות בפריסה הרחבה ביותר. בהתאם, לפני הגעה לעמדת טעינה המערכת תכין את הסוללה לייעול הטעינה בפועל.

טויוטה מתחייבת לרמת טעינה של לפחות 70% לאחר 10 שנים כאשר האחריות לסוללה עומדת על 8 שנים או 160,00 ק"מ. בנוסף, תציע היצרנית תכנית שמירה על הסוללה הכוללת ביקורת שנתית – השתתפות בתכנית תאריך את האחריות על הסוללה ל-10 שנים ועד מיליון קילומטרים.
