קרייזלר 300
עם אותה הפלטפורמה ועיצוב דומה להפליא לעבר, קרייזלר משיקה את ה-300 החדשה. האמריקנים מגדירים אותה כדגם חדש לגמרי, אך כדי לזהות את ההבדלים צריך לעיתים להשתמש בזכוכית מגדלת. כך שבעוד שהחרטום נהנה מיחידות תאורה חדשות, סבכה שונה מבעבר ופגוש חדש, ומאחור יש יחידות תאורה חדשות ופס כרום בחלקו העליון של הפגוש, מהצד ההבדלים כבר קטנים יותר.
 
תמונות רשמיות: קרייזלר 300 החדשה
צילום: מנהל 
 
בקרייזלר מספרים כי ה-300 החדשה תצויד בשמשה קדמית גדולה יותר לשיפור הראות החוצה, כמו גם במסגרות דלתות דקות יותר, אף הן להפחתת החשש לקלסטרופוביה. ההתבססות הברורה על עיצוב הדור הראשון, שהושק לפני כמעט שמונה שנים ורוענן רק פעם אחת (ב-2007), פירושה שגם לדגם החדש עיצוב מרשים אך מעט פחות מקורי. חידוש נוסף הוא שימוש בתאורת LED הן מלפנים והן מאחור.
 
שינוי דרמטי בהרבה אפשר לפגוש בתא הנוסעים, שם ניתן להבחין כבר בתמונות בקונסולה קדמית מרשימה בהרבה. בקרייזלר מבטיחים שיפור משמעותי לאיכות החומרים וההרכבה, ולפחות בכל הנוגע למראה נראה שביצעו קפיצת מדרגה. קרייזלר 300 החדשה תצויד במערכת מולטימדיה עם מסך מגע ("8.4), שישלוט על מערכת "Uconnect", הכוללת ניווט לווייני, בקרת אקלים מפוצלת ורדיו-אינטרנט.
 
תמונות רשמיות: קרייזלר 300 החדשה
צילום: מנהל 
 
קרייזלר לא מפרסמת בשלב זה מפרט טכני של המכונית, ובכל זאת אנחנו יכולים לספר כי בחרטומה של ה-300 נמצא מנוע 3.6 ליטר חדש. מדובר במנוע פנטאסטר עם 24 שסתומים ותזמון משתנה, שמייצר 290 כ"ס ושעתיד לשרת דגמי נוספים בשורות דודג' (ג'רני), קרייזלר (וויאג'ר) וג'יפ (גרנד צ'רוקי), ועשוי למצוא דרכו אפילו לדגמי קונצרן פיאט שונים.
 
ה-300 החדשה תשווק החל ברבעון הראשון של 2011, ואלינו היא צפויה להגיע ככל הנראה באזור אמצע השנה. באופן מעניין, אנו עשויים לקבל גרסה נוספת שלה, תחת מותג לנצ'יה, שתחייה את התמא (Thema) כגרסה לשוק האירופי של ה-300.