קרייזלר וויאג'ר המחודש
קרייזלר יצאה מהליך פשיטת הרגל, ובתמיכת פיאט החלה במבצע לשדרוג היצע הדגמים שלה. עד שיגיעו מכוניות חדשות לחלוטין, בקרייזלר מבצעים מקצה שיפורים לכל אחת ואחת ממכוניותיהם. האחרון לזכות למקצה שכזה הוא הוויאג'ר, מיניוואן גדול שמשווק גם בישראל.
מתיחת הפנים של קרייזלר וויאג'ר לא משנה את העיצוב הבסיסי, שנותר קופסתי למדי. אלא שכעת יש סבכה קדמית חדשה עם סמל קרייזלר כחול, וגם פגוש חדש עם סבכה תחתונה גדולה יותר. מאחור הוויאג'ר יציע מעתה פס כסף לרוחב הדלת האחורית, וסמל קרייזלר כחול על רקע כנפיים מוכספות מעליו. גם יחידות התאורה האחוריות השתנו, ומציעות כעת עיצוב פחות מלבני.
מתחת למכסה המנוע, קרייזלר תציע יחידת כוח חדשה בנפח 3.6 ליטר עם שישה צילינדרים, שמספקת 283 כ"ס ו-36 קג"מ. יחידה זו מחליפה את צמד המנועים הקיימים, בנפח 3.3 ליטר (175 כ"ס) ו-3.8 ליטר (197 כ"ס). מנוע זה משמש את הקונצרן גם בדודג' דוראנגו החדש שנחשף לאחרונה, ובג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש שהוצג אשתקד. לדברי קרייזלר, הוויאג'ר המחודש יצרוך אותה כמות דלק כמו קודמיו, זאת למרות תוספת הכוח המשמעותית (44%-61% יותר).
בתא הנוסעים, קרייזלר שדרגה את איכות החומרים ואת עיצוב הקונסולה. האמריקנים מבטיחים כי טיפלו בשתיים מנקודות התורפה של הוויאג'ר הנוכחי נוחות המושבים וגישה לשורת המושבים השלישית.