שין סופרבייקבארי שין (1950-2003) היה רוכב אופנועים פנומן ממוצא בריטי רב הישגים שאף זכה פעמיים באליפות העולם בליגת ה-GP הבכירה. שין זכה בגביע עם סוזוקי בליגת ה-500 סמ"ק בשנים 1976 ו-1977. לאחר פציעה פרש ממרוצים ב-1984 ואגב כך קיבע עצמו כרוכב היחיד בהיסטוריה שזכה הן בתואר העולמי ב-50 סמ"ק והן ב-500. ב-1990 עקר עם משפחתו לאוסטרליה ועסק במגוון עסקים, עד למותו ב-2003 מסרטן.
שיתוף פעולה ויוזמה של אלמנתו של בארי, סטפאני, יחד עם אנדרו מוריס שהקים את אופנועי אייקון (Icon Motorcycles) הולידה את האופנוע ה'סופרבייק' האולטימטיבי – ה"שין סופרבייק" (Sheene Superbike). כאופנוע שתוכנן וייוצר בדמותו ולזכרו של אליל המסלולים הבריטי לא נחסך בטכנולוגיה, מכלולים ראויים ו...מנוע. זה האחרון הנו 4-צילינדרי בנפח 1.4 ליטר המציע לא פחות מ-250 כוח-סוס, בין היתר הודות לשימוש במגדש טורבו.

בתמונות ניתן לראות באב-הטיפוס הראשון, עדיין לא בצביעתו הסופית, כאשר כל אחד מ-52 האופנועים שייוצרו ייצבע בדוגמת אחד הקלפים בחפיסת קלפי משחק; מאחר ובחבילה יש 52 קלפים הוחלט שזה יהיה גם מספר האופנועים שייוצרו. כל אופנוע יוצר בעבודת יד בהתאם לדרישות כל לקוח, והצביעה הייחודית מבטיח שלמעשה כל אופנוע יהיה אקזמפלר יחיד שלא ניתן לטעות בו. השלדה עשויה אלומיניום שגודלה הסופי ייקבע על-ידי הלקוח, כמו גם זווית המזלג, גובה הכיסא מהקרקע ואפילו מיקומן הסופי של הרגליות. מיכל הדלק מיוצר אף הוא ידנית, כולל הריקועים, הכיפופים וכל הריתוכים הנדרשים. גם חיפויי ה"פלסטיקה" עשויים ידנית מבד קרבון שיידבק בשכבות על תבניות מיוחדות.

האייקון שין סופרבייק הנו האופנוע בייצור "סדרתי" היקר בעולם (החל ב-160,000 דולר), החזק בייצור סדרתי (250 כוח-סוס, כאמור) ועם סיכוי סביר להיות גם המהיר שבהם (320 קמ"ש לכל הפחות).