סיטרואן C3רגע אחרי חשיפתן לקהל הישראלי בתערוכת אוטומוטור מפרסמת יבואנית פיג'ו וסיטרואן נתונים ומחירים רשמיים ראשונים לגבי שניים מהחידושים החשובים שיביאו השנה לשוק המקומי. הראשון לנחות כאן, כבר בחודש מאי הקרוב, הוא פיג'ו 3008, רכב הפנאי הראשון שפותח עצמאית על ידי היצרנית בתקופה המודרנית והוצג לפני שנה.
פיג'ו 3008 פותח עידן חדש בהיצע המקומי של היצרן בזכות התיבה האוטומטית שלה שישה הילוכים. זו תשודך למנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר מה-308 שייצר כאן 156 כ"ס. המכונית החדשה תגיע אלינו ברמת גימור גבוהה למדי אשר תכלול תצוגה עילית ואת מערכת ה'גריפ קונטרול' שמשנה את התנהגות בקרת היציבות וגם שליטה אלקטרונית במתלים. מעבר לכך תכלול ה-3008 חישוקים קלים, בקרת אקלים, מחשב דרך ומערכת שמע.
ל-3008 הנעה קדמית בלבד ותג מחירו עומד על 170,000 שקלים. במחיר זה לובינסקי, מכוונים הישר אל מול ניסן קשקאירכב הפנאי הנמכר ביותר בשנת 2009 שמחירו בגרסת ההנעה הקדמית דומה.

מעט אחרי ה-3008, בתחילת יוני, יחלו בלובינסקי למכור את סיטרואן C3 החדשה אשר נחשפה בתערוכת פרנקפורט האחרונה. זו תוצע עם מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס והתיבה האוטומטית (ארבעה הילוכים) המוכרים מה-207 של פיג'ו עימה חולקת ה-C3 בסיס. הגרסה הרגילה תעלה 105,000 שקלים ותכלול מערכת שמע מקורית, ו-6 כריות אוויר. תמורת 5,000 שקלים נוספים ניתן לקבל את גרסת ה'פק' המצוידת יותר, שתכלול את שמשת ה'זנת' (Zenith שמשה קדמית ש"מטפסת" אל לתוך הגג), בקרת אקלים, ועוד.

לשתי העולות החדשות גם אחיות מעניינות שיגיעו אלינו בחודשים הבאים. מדובר בסיטרואן DS3, אחותה האופנתית והיוקרתית של ה-C3 ובפיג'ו 5008, מיניוואן קומפקטי עם שבעה מקומות על בסיס ה-308. רכב חשוב זה יגיע ממש בקרוב ויצויד באותו מנוע ותיבת הילוכים של ה-3008.