החברה-בת הצ'כית של פולקסווגן, סקודה, משיקה את גרסת הסטיישן של הסופרב מעל לבימות פרנקפורט. חשוב להדגיש כי באירופה בכלל, אך בגרמניה בפרט, מהוות גרסאות הסטיישן למשפחתיות השונות לא פעם את החשובות ביותר בהיצע שכן בניגוד לשווקים אחרים (מישהו הזכיר את ישראל?...) אין מחסומים פסיכולוגיים או אחרים לנהוג בסטיישן.

הסופרב סדאן בהחלט אינה נחשבת כקוטלת קנים – בין היתר הודות למבנה תא המטען ומכסהו החריג – בכל הקשור לנפח הטענה, עם נפח מרבי (כאשר המושבים האחוריים מקופלים) של 1,670 ליטרים; הקומבי – כך מכונות גרסאות הסטיישן בגרמניה – מציע לא פחות מ-1,865 ליטרים של נפח הטענה האמורים לספק גם משפחה מרובת מטלטלין. נפח הבאגאז' עצמו, נטו – ללא קיפול המושבים – מכובד אף הוא לכל הדעות עם 633 ליטר.
ממדי הקומבי לא שונים ממדי הסופרב סדאן, למעט במימד הגובה שצמח בכ-7 ס"מ לכדי 151 ס"מ (האורך נותר 484 והרוחב 182 ס"מ), ואותו הדין גם לגבי רמות האבזור והיצע המנועים. גרסת העל – זו עם מנוע ה-3.6 ליטר ו-260 כוח-סוס – מוצעת כסטנדרט עם הנעה כפולה קבועה.

בסופרב קומבי ניתן לקבל כתוספת אבזור – בין היתר – פתיחה וסגירה חשמלית של הדלת האחורית, פנס נטען ונשלף המותקן בדופן הימנית של תא המטען או גג שמש פנורמי כפול.
סקודה טרם פרסמה מחירים ותחילת שיווק.