כשטבח שיודע את העבודה מתחיל מנתח בשר טוב, התוצאה לא יכולה להיות רעה. סדנת נוביטק רוסו הגרמנית התחילה מנתח בשר משובח בדמות פרארי 599 פיוראנו, הצמידה למנוע ה-V12 צמד מגדשי-על, והתוצאה היא לא פחות מ-808 כ"ס, כמעט 200 כ"ס יותר מהמקור – עם פוטנציאל להרבה יותר, שכן כרגע לחץ הגדישה המירבי הוא רק 0.39 באר. מצנן ביניים גדול, מקורר מים מסייע לקירור האוויר הדחוס. סעפת יניקה מיוחדת מזרקים יעודיים ומסנן אוויר עם גישה משוחררת לחיים מסייעים למנוע לנשום, ומהצד השני יש גם סעפת פליטה חדשה עם רביעיית מפלטים שקוטר כל צינור שלהם הוא 9 ס"מ. את צליל הפליטה, אגב, אפשר לכוון באמצעות ה"מנטינו", הבורר הממוקם על ההגה והשולט על אופי תגובת המנוע. סיפרנו כבר שהמומנט המירבי עולה מ-62 ל-82.4 קג"מ?
ה-599 המתוגברת מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות, ול-200 היא מגיעה בתוך 9.7 שניות בלבד. קו ה-300 קמ"ש נחצה לאחר 25.5 שניות בלבד. רוצים שדרוג מנוע כזה? תג המחיר הוא 46,900 אירו צנועים.
אבל המכונית המופיעה כאן אינה מסתפקת בתוספת שרירים, אלא מקבלת גם שלל אבזרים ותוספות מהמבחר של נוביטק רוסו. ערכה אווירודינמית חיצונית שפותחה במנהרת רוח מוצעת בין היתר בגימור קרבון עם לקה שקופה, שיראה מצויין בשילוב עם פנסים אחוריים מושחרים. הצמיגים הקדמיים הם במידה 275/30 על חישוקי "20 ברוחב 9 אינץ', האחוריים – 355/25 על חישוקי "21 ברוחב 12.5 אינץ'. חישוקים כאלו מותירים מקום למערכת בלימה משודרגת שפותחה יחד עם ברמבו: רביעיית דיסקים מפלדה בקוטר ענק 405 מ"מ (המקוריים של ה-599 הם בקוטר 353 מ"מ מלפנים ו-328 מ"מ מאחור, והבלמים הקרמיים האופציונליים הם 398 ו-360 מ"מ קדימה ואחורה). כל הקליפרים בעלי 6 בוכנות.
ובכלל, לא חסרות עוד אופציות שנוביטק פיתחה זה מכבר עבור ה-599. הכל תלוי בעומק הכיס שלכם.